ναι οντως ... δεν ειναι καθολου τυχαια εκει.....
το κεντρο δεν παιζει καμμια σημασια.....
η διαφορα ειναι στα πλαινα τακουνια....
το εμπρος εχει τετοια σχεδιαση (κλιση τακουνιων) ωστε να ''γατζωνει'' καλυτερα, ενω το πισω να ''σπρωχνει'' καλυτερα....
στο χωμα δεν παιρνεις χαμπαρι απολυτως τιποτα....
στην ασφαλτο ομως ναι... λιγο παραπανω θορυβο και ισως ενα ελαφρυ τρεμουλο....
Κάθε περίπτωση είναι αλλιώς Γιώργη. Το σίγουρο είναι ότι η φορά υπάρχει για κάποιο λόγο.
Συνήθως όταν αλλάζεις τη φορά, έχεις μειωμένη πρόσφυση, τόσο στο γκάζι, όσο και στο φρένο (δοκιμασμένο σε αγώνες, δεν το λέω τυχαία).
Σε συνήθεις συνθήκες οδήγησης, πιαθνόν να μην αντιληφθεί ο αναβάτης το παραμικρό. Αυτά όσο αφορά στο πέλμα.....
Αν είναι όμως λόγω σκελετού η φορά , τότε κανείς δε μπορεί να πει τα αποτελέσματα.... (τουλάχιστον δεν ξέρω κάτι/κάποιον που το δοκίμασε οριακά - όχι σε βόλτα
).
Όλα τα παραπάνω για χωμάτινα λάστιχα, στα ασφάλτινα είναι πάλι αλλιώς! Εκεί παίζει ρόλο μεγάλο το πέλμα και η φορά του, κυρίως στο βρεγμένο. Με ανάποδη φορά, θα υπάρξει υδρολίσθηση πολύ εύκολα!
Τώρα για το Μιτας του Γιάννη, δε νομίζω ότι θα γίνει κάτι.... Εγώ θα το άφηνα ως έχει (λόγω τελευταίας στιγμής) και στην επόμενη θα το έβαζα κανονικά.