Αλλαζεις λαμπακιΩχ. Άρα εμένα κάηκε το λαμπάκι. Τι κάνουμε γιαυτό;;
Ή φορας φακο κεφαλης
Αλλαζεις λαμπακιΩχ. Άρα εμένα κάηκε το λαμπάκι. Τι κάνουμε γιαυτό;;
Ξέρουμε πως αλλάζει αυτό; Είναι εύκολο, δύσκολο;Αλλαζεις λαμπακι
Ή φορας φακο κεφαλης
ανοίγει το μαραφέτι κι αλλάζει, αυτό είναι σίγουρο. Δεν το έκανα ποτέ στις 2 Αφρικάνες που είχα, οπότε κάποιος που το έχει κάνει θα βρεθεί εδώ να σου πει.Ξέρουμε πως αλλάζει αυτό; Είναι εύκολο, δύσκολο;
Μη δίνεις σημασία, η οπτική γωνία του φωτογράφου ευθύνεται...Ετούτο και αν είναι, τι κάνεις βρε σκύλε εκεί?
Ωραίος!Hand made σίτα και έμβλημα στην Αφρικάνα ενος φίλου...!!!
Στάλθηκε από το Armor μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Super θα έλεγα βγήκε...!!!Από την αρχή που αγοράστηκε ήθελε κάποια βαψιματάκια....το αποτέλεσμα της φαντασίας μου...γνώμες (καλές-κακές) ελεύθερα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το κρατάω για τα τακουνατα γιατί σκέφτομαι να ξεκινήσω λίγο τις χωμάτινες. Όσο για τα μοντέλο είναι αλήθεια ότι άμα αλλάξεις ελατήρια στις αναρτήσεις του είναι πολύ καλύτερα , τα μόνα κατά που έχω να παραθέσω είναι δύο , το 5αρι σασμάν και 10 άλογα παραπάνω δεν θα ήταν άσχημαΚ μενα μ αρεσει!βγαζει κατι κακο...
Αμμεσα τακουνατα να το απογειωσεις!
p.s
Χρονια τωρα πολλοι την απαξιωνουν ως μοντελο σε περιφερειακα,φτωχα φρενα,αναρτήσεις κτλ...
Οκ,αλλα βρειτε μου ενα μηχανακι που εκανε ποτε τετοια εμπορικη επιτυχια κ που 30 χρονια μετα γιομιζει "αντρικα" το οπτικο μας πεδιο....
Δικο σας...
Ετούτο και αν είναι, τι κάνεις βρε σκύλε εκεί?