ΝΑΙ !!!!Εχω το BMW R 1150 RT 2002 το εχω αγορασει απο γερμανια ,αξιζει να το τσιπαρω η οχι?????
Για να το τσιπάρεις πρέπει να έχει την ηλεκτρονική που ξεκινάει με 7 στα νούμερα της από τα τελευταία 1150.Εχω το BMW R 1150 RT 2002 το εχω αγορασει απο γερμανια ,αξιζει να το τσιπαρω η οχι?????
Αλλα ρεύματα, άλλες σχέσεις. Κατά την γνώμη μου δεν είναιΌμως το RT έχει σημαντικές διαφορές στην τροφοδοσία σε σχέση με το gs για αυτό είναι καλύτερα να επικοινωνήσεις με τον Γιάννη από Θεσσαλονίκη, John's performance θα τον βρεις και στο ebay.
βουλομένο
, πνιγμένο, το σασμάν του όπως το gs. Έχεις οδηγήσει r1100s?Όχι δεν έτυχε αλλά μου αρέσει πολύ σαν μοτοσυκλέτα.Αλλα ρεύματα, άλλες σχέσεις. Κατά την γνώμη μου δεν είναιβουλομένο
, πνιγμένο, το σασμάν του όπως το gs. Έχεις οδηγήσει r1100s?
Κάνε την μια βόλτα, θα τρελαθείς. Κ δεν βουτάει από βάρος όπως το rtΌχι δεν έτυχε αλλά μου αρέσει πολύ σαν μοτοσυκλέτα.
Δεν πρόκειται να αλλάξω το gs 1150 οπότε αποφεύγω να οδηγώ άλλες μηχανές.Κάνε την μια βόλτα, θα τρελαθείς. Κ δεν βουτάει από βάρος όπως το rt
Κανονικά, δεν έπρεπε πρώτα να φτάξεις την εξάτμιση και μετά να τσιπάρεις? Ή το τσιπ είναι υπολογισμένο και για την μοντιφιά στην εξάτμιση?Για πάμε λίγο , έβαλα πρόγραμμα στο 1200 του 2012 τουιν καμ
Εξαφανίστηκε ένα λαγκ που είχε κατα την εκκίνηση , έφυγε η 'τρύπα΄ στις 3500-4500 και στις μεσαίες ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα .
Ανέβηκε λίγο ο κόφτης , έγινε πιο πλούσιο , λίγο το αβανς στις μεσαίες .
Ο εγκέφαλος πήγε στον John Gemi και επεστρεψε ετοιμος .
Η σχέση τιμής με αυτό που παίρνεις , είναι θετική .
Tώρα πρεπε να βρω έναν εξατμισά να μου φτιάξει ένα Y ,
Καλά σίγουρα , εγώ έχω κάνει μόνο 300χλμ αλλά δείχνει να δουλεύει καλύτερα .onroad δεν θέλω να είμαι η Κασσανδρα της συζήτησης, αλλά θα πρέπει να κάνεις κάποια (αρκετές εκατοντάδες) χλμ για να δεις αν διατηρεί αυτή τη συμπεριφορά. Επικρατεί πολύ σκεπτικισμός αναφορικά με τον Γιάννη. Συστήνω ένα τσεκ τα ποστς / άρθρα του roger 04 rt στο advride, όπου εξηγεί τους μηχανισμούς και το concept πίσω απο τα closed loops και την σχέση με το αυτόματο compensate που κάνουν οι εγκέφαλοι.
Έχω αρκετά χρόνια πάνω στο δικό μου 1150 ένα stage 8-9 (ούτε που θυμάμαι) και η αλήθεια ειναι ότι ο αρχικός ενθουσιασμός εξαφανίστηκε στη βδομάδα.
Υ πήρα απο τον motonio και έμεινα πολύ ευχαριστημένος
Είναι υπολογισμένο για την μετατροπή ήδη .Κανονικά, δεν έπρεπε πρώτα να φτάξεις την εξάτμιση και μετά να τσιπάρεις? Ή το τσιπ είναι υπολογισμένο και για την μοντιφιά στην εξάτμιση?
αμεεεεεεΤρύπα....στο 2εκκεντρο???
Δεν σε βλέπω να το γυρίζεις ούτε εσύ!!!αμεεεεεε
KolaMare ξεκινησα να τον διαβασω αλλα μετα ειδα οτι ειναι 115 σελιδες και τα εχει λιγο μπρεδεμενα ολα τα μοτερ μαζι .
τώρα ιτ ιζ γουατ ιτ ιζ .
Η σχέση τιμής - απόδοσης είναι πολύ καλή έως τώρα , το πολύ πολύ αν δω κάποια δυσλειτουργια να το ξανά γυρίσω σε στοκ μορφή εύκολα και γρήγορα εδώ στην Αθήνα .
Κάνε μια ερώτηση και στον dragonΓια το Υ έχω πάρει μοτονιο και παπαγιαννη και έχουν χρόνο από τον επόμενο μήνα και μετά
Επειδή το σκέφτομαι και αυτό μεταξύ άλλων,θα ήθελες να πεις τις διαφορές που έχεις εντοπίσει;Το 800 μετά την επαναχαρυογραφηση εξακολουθεί να είναι άλλο μηχανακι .
Ο Γιάννης δεν έχει κανένα ρίσκο,,πέραν του ότι η τιμή είναι χώμα ,αν δεν γουστάρεις σε στέλνει τα λ7 σου πίσω