Όταν θα σε κερνάω fortune cookies και σαύρα τηγανητη με το colove 800x μου θα κλαις τριτοξαδερφο της Μερκελ!Μίλησε και η κινέζικη μουσταλευριά...
Έλα τώρα. Λες και δεν ξέρει κανείς τίποτα για ΚΤΜ... Εννοείται ότι είναι έξτρα αυτό που γράφουνΕγώ δεν κατάλαβα αυτό με το φιλτροκουτι.
Αυτή δεν είναι η δουλειά όλων των φιλτροκουτιων;
Να μη μπαίνει άμμος και σκόνη μέσα;
Τι το διατυμπανιζουν δλδ σαν έξτρα.
Τι το διαφορετικό έχει;
Δλδ στο "απλό" εμπαζε και το βελτίωσαν στο raid;;
Απλά να δούμε πως θα κινηθεί η αγοραία αξία τους γιατί τα 660 έκαναν 7.5 χιλιάρικα καινούργια και ακόμα και σήμερα ζητάνε 5 χιλιάρικα 14 χρόνων μηχανάκια!Πήραν Τ7 δύο παιδιά εδώ στη δουλειά που δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα.
Σε μερικά χρόνια θα παιζουν καλά μεταχειρισμένα Τ7.
Επειδή έχουμε τραβήξει "απλό" σε καμία περιπτωση δεν θα ήθελα να τραβήξω, το "περιπετειώδες"Και τα 2 βαριδια είναι.
Αν έχει πιο χαμηλά το κέντρο βάρους το καινούργιο, ισως να φαίνεται πιο ελαφρυ
Δεν θά έχουν πατήσει χώμα και βροχή...Πήραν Τ7 δύο παιδιά εδώ στη δουλειά που δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα.
Σε μερικά χρόνια θα παιζουν καλά μεταχειρισμένα Τ7.
Τοσο απαραίτητο μωρέ μας έγινε ξαφνικά το cruise Control?!Το βασικό ερώτημα...
Στα 10.500 είναι μονόδρομος για τουρισμό με έμφαση στο χώμα.
Στα 13500 είναι; Μοτοσυκλέτα χωρίς cruise control είναι όντως long range ταξιδιωτική στις μέρες μας; Το abs έχει τρεις κλίμακες λειτουργίας αλλά είναι μια γενιά πιο μπροστά από το τωρινό, για να συγκριθεί με των άλλων;
Επίσης στην λογική δεν σπάει δεν χαλάει δεν καίει είναι όμορφο (υποκειμενικό αυτό) γιατί μας ξενίζει ότι το πήρε και θα το πάρει κόσμος για "τρανσαλπ" κάθε μέρα στην δουλειά;
Ταξίδι με cc; Ωωωωω ναι. Ναι. Ναι. Τόσο. Κάθε σημείο ανοιχτού δρόμου δηλαδή, ακόμα και στο πήγαινε έλα στην δουλειά κάνει μια χαρά διαφορά, κουμπί παντού. Αυτό με τα επικά φειλ των ηλεκτρονικών είναι ωραία καραμέλα που δεν την έχουμε δει. Δεν θα προλάβουν να χαλάσουν, θα τα φάει η Γκρέτα Φακιδομύτη πρώτα.Τοσο απαραίτητο μωρέ μας έγινε ξαφνικά το cruise Control?!
Αν πήγαινα στα 13.500 θα κοίταγα το NORDEN.......όχι το 890, το NORDEN.....μόνο η αξιοπιστία είναι ανασταλτικός παράγοντας.......Τώρα όσοι το πήρανε σαν τρανσαλπ ή για ταξίδι, οι περισσότεροι τα πουλάνε μετά από λίγο γιατί το μηχανάκι αυτό με το μοτέρ και την σέλα που έχει δεν κάνει ούτε για ταξίδια, ούτε για κάθε μέρα......στα ταξίδι ξελιγώνεται το μοτέρ, η σέλα είναι στενή για πολύ ώρα ταξίδι και είναι και αρκετά ψηλό για να το κάνεις παπάκι για κάθε μέρα.......Το βασικό ερώτημα...
Στα 10.500 είναι μονόδρομος για τουρισμό με έμφαση στο χώμα.
Στα 13500 είναι; Μοτοσυκλέτα χωρίς cruise control είναι όντως long range ταξιδιωτική στις μέρες μας; Το abs έχει τρεις κλίμακες λειτουργίας αλλά είναι μια γενιά πιο μπροστά από το τωρινό, για να συγκριθεί με των άλλων;
Επίσης στην λογική δεν σπάει δεν χαλάει δεν καίει είναι όμορφο (υποκειμενικό αυτό) γιατί μας ξενίζει ότι το πήρε και θα το πάρει κόσμος για "τρανσαλπ" κάθε μέρα στην δουλειά;
Το βάρος της βενζίνη παίζει από ~0.71Kg/L με ~0.77Kg/L. Τα 23 λίτρα βενζίνης είναι ~16 με ~17 κιλά. Σε σχέση με τα ~11 με ~12 κιλά βενζίνης που κουβαλάει το απλό τα 5 κιλά διαφορά δεν είναι τίποτα. Τα εξαρτήματα που προσθέτουν βάρος νομίζω είναι το νεο abs, οι νεές αναρτήσεις, τα νεα προστατευτικά, οι στηρίξεις κλπ.Εγώ πάντως θα θυσίαζα την αυτονομία για λίγο λιγότερο βάρος. Θα μπορούσε το 23 λίτρο να είναι έξτρα Κιτ. Σπάνια κάποιος θα χρειαστεί 23 λίτρα σε τέτοιο μηχανάκι. Συνήθως θα κουβαλάει 7 λίτρα παραπάνω άνευ ουσίας