Ευχαριστώ για το λινκ!Όταν είχα αντίστοιχο πρόβλημα ήταν η τρόμπα. Για service manual δες εδώ Hellas Transalp Forum: Service manual xl650v 2006 βάζω το λινκ με όλη την συζήτηση από το transalp forum γιατί δεν θυμάμαι από που το είχα κατεβάσει. Το manual έχει και το 600 και το Africa 750.
Δεν υπάρχει διαφορά στην ουσίαΣυμφωνώ μαζί σου, αλλά ο φίλος είναι ζορισμενος οικονομικά και γι'αυτό ψάχνω οικονομική λύση.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Xημικα υπαρχουν πολλα, πχ νομιζω το Πρακτικερ εχει το Prestone.-Χημικά. Ξέρουμε κάποιο δοκιμασμένο?
-Αν είναι βουλωμένο πάντως, θα κάνω και μια ερώτηση σε εναν ψυγειά τζιμάνι που εχω εδω Χαλκίδα, μπας και ανοιγει αυτό, για καθαρισμό..
-Ωραία, θα περιμένω και το μανιουαλ οταν μπορέσεις!
-Αν χρειαστεί τελικά ψυγείο, θα προσπαθήσω να του βρω κάποιο φθηνό και κάπως θα το στηρίξω πάνω.
Θα φτιάξω και καμια βάση αν χρειαστεί...
-Τρόμπα νερού θα είναι το αμέσως επόμενο που θα τσεκάρω!!
Δλδ με σκέτο ξυδακι έχεις κάνει δουλειά??Xημικα υπαρχουν πολλα, πχ νομιζω το Πρακτικερ εχει το Prestone.
Εγω βαζω ξυδακι και το αφηνω καμια ωριτσα μεσα, κουνωντας το που και που. Μετα ξεπλενω με νερο βρυσης.
Ναι, κανει δουλεια το ξυδι. Το θεμα ειναι να βγαλεις το ψυγειο που λες οτι δεν βλεπεις να ζεσταινεται σαν το αλλο. Με το ψυγειο στο χερι βαλε νερο με λαστιχο απο την εισοδο και δες εαν τρεχει απο την εξοδο. Εαν ναι, τοτε ξερεις οτι δεν ειναι θεμα καθαρισμου του ψυγειου αλλα καπου αλλου ειναι το προβλημα. Εαν δεν τρεχει, βαλε ξυδι/ασε/ξεπλυνε 2-3 φορες μεχρι να αρχισει να τρεχει.Δλδ με σκέτο ξυδακι έχεις κάνει δουλειά??
Κόκα κόλα επίσης έχω σκεφτεί
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
..Ναι, έγινε τελικά δουλειά!
Ξεβουλωσα το αριστερό ψυγείο όπως είπε ο αγαπητός @kokos, με ξυδακι (παραγωγής μου παρακαλώ) και πλύσεις με νεράκι μετά.
Το ψυγείο είχε βουλώσει από ηλεκτρολυση που είχε κάνει απο παραφλου (του κιλού) που είχε μέσα παλαιότερα, γιατί τώρα του βρήκα σκέτο νεράκι.
Καθάρισε με την μια, άλλη στην πρώτη δοκιμή που το έκανα, πάλι ειχε κάμποση θερμοκρασία και είδα ότι μου ξαναβουλωσε το μισό.
Αυτό συνέβη, επειδή στο κύκλωμα είχε διάφορα κομμάτια σαν μικρές πέτρες από την ηλεκτρολυση, όπως και αλάτων!
Πιάνω 2η φορά και λύνω και τα 2 ψυγεία, επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία και λάστιχο με νερό στο υπόλοιπο κύκλωμα του μοτέρ και μετά όλα ήρθαν στη θέση τους .
Η θερμοκρασία πλέον είναι λίγο πριν τη μέση και το μηχανάκι να δουλεύει κάνα μισάωρο στο ρελαντί+ και το βεντιλατερ ρυθμίζει άψογα όλο αυτό! Στην πορεία μπορεί να πέσει και λίγο ποιο κάτω.
Σας ευχαριστώ ολους σας αγαπητοί μου συντροχοι για τις πολύτιμες πληροφορίες σας!
Εις το επανιδείν!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αλατα και ηλεκτρολυση απο φτηνο παραφλου εμπορίου δεν μπορουν να δημιουργηθουν, εφοσον αυτο ειναι συμβατο για αλουμινιο, με λιγα λογια εαν δεν βαλεις μεσα το απλο παμφθηνο μπλε παραφλου για θερμοσίφωνες τετοια ζημια δεν θα παθεις. Επισης αυτο που κάνει αλατα και ηλεκτρολυση ειναι το απλο νερο βρύσης αντι για αποσταγμενο.
Το αλλο κακο που μπορει να συμβει ειναι λασπη/γλιτσα που βουλωνει τα παντα αν εχεις μεσα ξερω γω πρασινο κλασσικο Νοn-OAT παραφλου και ριξεις ροζ ΟΑΤ μακρας διαρκειας . Η αναμειξη των δυο δημιουργει γλοιωδες ιζημα που βουλωνει οδευσεις και κολλαει αντλίες.
Μαρτίνο δεν πάω..., ξεκόλλα:sav:Εαν δεν δοκιμαστει στο Μαρτινο , δεν πιστευω τιποτα...
Εαν δεν δοκιμαστει στο Μαρτινο , δεν πιστευω τιποτα...
Φοβασαι κατι;;;;;Μαρτίνο δεν πάω..., ξεκόλλα:sav:
+1Αν βρεθεί θα είναι προσωρινή νομίζω.
Στο βαραντέρο τρυπάνε τα ψυγεία από το αντιψυκτικό υγρό που βάζουν μέσα οι κάτοχοι με διαφορετικά πρόσθετα μη γνωρίζοντας το πρόβλημα και το αποδίδουν σε αστοχία υλικού. Δεν παίρνει μέσα τίποτε άλλο εκτός από το μπλε που δίνει η χόνδα. Και όντως έτσι είναι... 10 χρόνια τώρα που το έχω είναι τα υγρά του ψυγείου ακόμα μπλε διάφανα και ο κινητήρας χωρίς ίχνος διάβρωσης.
Η φάση δηλαδή αλλάζω υγρά (για καλό στα 2 χρόνια) και βάζω ό,τι να 'ναι (πράσινο εμπορίου κλπ) είναι η αρχή της επερχόμενης καταστροφής. Δεν ξέρω αν και άλλα χόνδα έχουν το ίδιο θέμα πάντως αυτό που γράφω για το βάρα και από κατόχους που έχουν τις μηχανές πολλά χρόνια, έχει διαπιστωθεί είναι γεγονός. Μήπως να το ψάξετε λίγο;
Ετσι ακριβως. Χρειαζεται παραφλου silica-free για να μη διαβρωνει. Το μπλε της Χονδα ειναι τετοιο και σχετικα φτηνο, αυτο βαζω παντα στο δικο μου για 18 χρονια χωρις κανενα θεμα.+1
Το ίδιο εφαρμόζα κ στο ΤΑ που είχα κ πάρα τα 13 έτη όλα ήταν λαμπίκο μέσα.