Δεν τα άλλαξα, γιατί μετά δεν θα με κάνει παρέα κανένας. ..Αυτό το κουτί το είδα κι εγώ.
Ο μανιακός επιμένει ότι δεν τα άλλαξε......
Δεν τα άλλαξα, γιατί μετά δεν θα με κάνει παρέα κανένας. ..Αυτό το κουτί το είδα κι εγώ.
Ο μανιακός επιμένει ότι δεν τα άλλαξε......
Δεν τα άλλαξα, γιατί μετά δεν θα με κάνει παρέα κανένας. ..
Συμφωνα κρις...Καλά για το κάθε 5000χλμ αλλαγή λαδιων δεν θα συμφωνήσω..
Αλλά γούστα είναι αυτά..
Αλλά για της βαλβίδες μιας που φτάνω στα 150000χλμ..
Με βάλατε σε σκέψεις..
Να τις κάνω κάνα τσεκαπ..
Αει βρε σιδεροφάγε και εσυ!!! Στα 185.000χλμ.... νωρις το εκανες!!!Η αναρτηση αυτου του θεματος, γινεται για να καταλαβουμε ολοι, οτι πρεπει μετα τις 150000 χλμ.....να κανουμε ενα τετοιο φρεσκαρισμα
Δεν αλλάζει συνήθειες ο ανθρωπας, αμα ασπρίζει το μαλλί.Αει βρε σιδεροφάγε και εσυ!!! Στα 185.000χλμ.... νωρις το εκανες!!!
Κοιτα να περιορισεις το σπασιμο του καρπου, και μετα, μην ξανακοιταξεις τα χιλιομετρα του κοντερ!
"Παρτο και στα αγγλικα" που λενε!You cannot teach an old dog, new tricks
Sent from my iPhone using Tapatalk
Thanks...Τρίψιμο βαλβίδες είναι γύρω στα 250 ευρώ
Αν χρειαστούν βαλβίδες κοστίζουν 100 ευρώ η μία
Αν χρειαστούν φλατζες κεφαλών 100 ευρώ και οι δύο.
Τα αν.....Τα βάζω γιατί σε άλλες περιπτώσεις χρειάζονται και άλλες όχι.
Όπως είπα και στην αρχή. ...αν γίνει προληπτικά η εργασία γύρω στα 130000-150000 χλμ....θα κοστίσει γύρω στα 250 ευρώ.
advφον!!
Εκει που αρχιζει το μαυρο...Η πατούρα που λες είναι αυτός ο κύκλος που δείχνει το κόκκινο βελάκι ή εκεί που ξεκινά το μαύρο ;