Λοιπόν,
Σειρά είχαν το κοστουμάκι μας και ντεπόζιτο.
Γενικά ήταν σε μέτρια κατάσταση απλά έχουν ψιλό-καεί από τον ήλιο, θέλουν βάψιμο και τα αυτοκόλλητά τους.
Μόνο το μούτρο και το δεξί πλαστικό του ψυγείου την είχαν ακούσει από τις κλασσικές πτώσεις με λίγα χιλιόμετρα στις πρώτες μου εξορμήσεις εκτός δρόμου (κατέβαινα Αγιοφάραγγο, για όσους ξέρουν, με σκοπό να φτάσω παραλία αλλά προσεγγίζοντας το φαράγγι έφαγα τα μούτρα μου, οπότε κατέβηκα με τα πόδια, άραξα μια εβδομάδα συνήλθα, ηρέμησα και εφυγα), δεν μπορώ να συνηθίσω το βάρος της σε σαθρό τερέν και προσπαθώ να βρω τρόπο να έχω καλύτερη αίσθηση του μπροστινού.
Είχαν σπάσει οι φωλιές και είχαν ραγίσει σε διάφορα σημεία οπότε τα κόλλησα και περιμένω τον φανοποιό μου να με πάρει να του τα πάω να βαφθούν, να περαστούν τα αυτοκόλλητα και να βερνικωθούν.
Edit:
Όσο για το ντεπόζιτο υπάρχουν 2 επιλογές και μάλλον για οικονομία θα επικρατήσει η δεύτερη:
1)Να αγοράσω από τον μηχανικό μου που είναι ίδιο χρώμα και σε πολύ καλή κατάσταση
2)Να βάψω το δικό μου που εσωτερικά είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.
Το δυσκολότερο κομμάτι της όλης ιστορίας είναι τα άτιμα τα αυτοκόλλητα.
Στη HONDA δεν υπάρχουν πια οπότε έκανα μία έρευνα αγοράς για πολλές μέρες έως ότου κατέληξα στον Ιταλό.
Το καλό με αυτόν το τυπά είναι ότι σου στέλνει ένα χρωματολόγιο και τότε εσύ πρέπει να σπαταλήσεις χρόνο,(ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρόνο) και με όποιον τρόπο μπορείς να βρεις τα περίπου παρεμφερή χρώματα του μοντέλου σου. Επίσης μπορείς να του παραγγείλεις εκτός τους συνδυασμούς χρωμάτων της αρεσκείας σου και μεμονωμένα αυτοκόλλητα εφόσον
τα χρειάζεσαι για να μην αγοράζεις όλο το σετ.
Κατά την έρευνα για τα αυτοκόλλητα γνώρισα τυχαία στο δρόμο ενα παλικάρι με το ίδιο μηχανάκι και όταν είδα τη κατάσταση της μοτό του ζήλεψα.
Φαινόταν φρεσκοβαμμένη και τα αυτοκόλλητά της περιποιημένα κτλ, όταν του έκανα κομπλιμέντο για αυτά μου είπε ότι τα πήγε σε βαφείο και του τα έτριψαν, τα μονώσαν ένα-ένα και τα έβαψαν από πάνω. Πραγματικά δεν έπαιρνε κανείς χαμπάρι.
Όταν άρχισα να ρωτάω βαφεία για τον παραπάνω τρόπο επιδιόρθωσης μόνο που δεν φώναζαν τους φίλους τους να με κοροϊδέψουν
παρέα και όσοι δεν το έκαναν μου ζητούσαν υπέρογκα ποσά, έως και 400-500 ευρώ για το μούτρο και τα 2 πλαστικά στο πλάι.
Όπως καταλαβαίνετε ο Ιταλός ήταν τελικά μονόδρομος.
Παρακάτω θα δείτε τα πλάστηκα με τις κολλήσεις, δεν έχουν τριφτεί ούτε βαφεί ακόμα.
Σειρά είχαν το κοστουμάκι μας και ντεπόζιτο.
Γενικά ήταν σε μέτρια κατάσταση απλά έχουν ψιλό-καεί από τον ήλιο, θέλουν βάψιμο και τα αυτοκόλλητά τους.
Μόνο το μούτρο και το δεξί πλαστικό του ψυγείου την είχαν ακούσει από τις κλασσικές πτώσεις με λίγα χιλιόμετρα στις πρώτες μου εξορμήσεις εκτός δρόμου (κατέβαινα Αγιοφάραγγο, για όσους ξέρουν, με σκοπό να φτάσω παραλία αλλά προσεγγίζοντας το φαράγγι έφαγα τα μούτρα μου, οπότε κατέβηκα με τα πόδια, άραξα μια εβδομάδα συνήλθα, ηρέμησα και εφυγα), δεν μπορώ να συνηθίσω το βάρος της σε σαθρό τερέν και προσπαθώ να βρω τρόπο να έχω καλύτερη αίσθηση του μπροστινού.
Είχαν σπάσει οι φωλιές και είχαν ραγίσει σε διάφορα σημεία οπότε τα κόλλησα και περιμένω τον φανοποιό μου να με πάρει να του τα πάω να βαφθούν, να περαστούν τα αυτοκόλλητα και να βερνικωθούν.
Edit:
Όσο για το ντεπόζιτο υπάρχουν 2 επιλογές και μάλλον για οικονομία θα επικρατήσει η δεύτερη:
1)Να αγοράσω από τον μηχανικό μου που είναι ίδιο χρώμα και σε πολύ καλή κατάσταση
2)Να βάψω το δικό μου που εσωτερικά είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.
Το δυσκολότερο κομμάτι της όλης ιστορίας είναι τα άτιμα τα αυτοκόλλητα.
Στη HONDA δεν υπάρχουν πια οπότε έκανα μία έρευνα αγοράς για πολλές μέρες έως ότου κατέληξα στον Ιταλό.
Το καλό με αυτόν το τυπά είναι ότι σου στέλνει ένα χρωματολόγιο και τότε εσύ πρέπει να σπαταλήσεις χρόνο,(ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρόνο) και με όποιον τρόπο μπορείς να βρεις τα περίπου παρεμφερή χρώματα του μοντέλου σου. Επίσης μπορείς να του παραγγείλεις εκτός τους συνδυασμούς χρωμάτων της αρεσκείας σου και μεμονωμένα αυτοκόλλητα εφόσον
τα χρειάζεσαι για να μην αγοράζεις όλο το σετ.
Κατά την έρευνα για τα αυτοκόλλητα γνώρισα τυχαία στο δρόμο ενα παλικάρι με το ίδιο μηχανάκι και όταν είδα τη κατάσταση της μοτό του ζήλεψα.
Φαινόταν φρεσκοβαμμένη και τα αυτοκόλλητά της περιποιημένα κτλ, όταν του έκανα κομπλιμέντο για αυτά μου είπε ότι τα πήγε σε βαφείο και του τα έτριψαν, τα μονώσαν ένα-ένα και τα έβαψαν από πάνω. Πραγματικά δεν έπαιρνε κανείς χαμπάρι.
Όταν άρχισα να ρωτάω βαφεία για τον παραπάνω τρόπο επιδιόρθωσης μόνο που δεν φώναζαν τους φίλους τους να με κοροϊδέψουν
παρέα και όσοι δεν το έκαναν μου ζητούσαν υπέρογκα ποσά, έως και 400-500 ευρώ για το μούτρο και τα 2 πλαστικά στο πλάι.
Όπως καταλαβαίνετε ο Ιταλός ήταν τελικά μονόδρομος.
Παρακάτω θα δείτε τα πλάστηκα με τις κολλήσεις, δεν έχουν τριφτεί ούτε βαφεί ακόμα.
Τελευταία επεξεργασία: