αν έλεγα ότι το θέλω για εντουρο θα μου λέγατε να πάρω κτμΤο ξέρεις πως κάνεις λάθος...![]()
αν έλεγα ότι το θέλω για εντουρο θα μου λέγατε να πάρω κτμΤο ξέρεις πως κάνεις λάθος...![]()
Απλά αν ήθελα εντουρο θα έπαιρνα πχ ένα exc …Γιατί δε κάνει βρε παιδία το DRZ 400, ένα ελαφρύ μονοκύλινδρο σκυλί με αρκετή δύναμη, για εντούρο?
Όλα τα κάνει στο χώμα το drz με το ανάλογο γρανάζωμα. Το Ε είναι φυσικά πιο ικανό στο εντούρο αλλά από φόρτωμα δεν είναι για πολλά-πολλά γιατί έχει κοντό υποπλαίσιο σε αντίθεση με το s που έχει πιο μακρύ και στιβαρό.Για εντουρο το ξέρω ότι δεν κάνει κ δεν το παίρνω με αυτό το σκοπό απλά θέλω να έχω ένα πιο ευέλικτο μηχανάκι σε σχέση με το τενερε που έχω τώρα από άποψη βάρους κτλπ
Δε γράφω ποτέ πράγματα για τα οποία δεν ξέρω. Φλας, καθρέπτες κτλ ποτέ δεν είχε κανένα από τα εντούρο ανεξαρτήτως μάρκας, ερχόταν ένα κουτάκι μαζί με τη μοτοσυκλέτα υποτίθεται για να φορεθούν και να περάσει τις προδιαγραφές.Αυτό το ξέρεις ότι γίνεται ή το υποθέτεις επειδή γινότανε παλιά ??? Γιατί το WR δεν είναι EURO5, ούτε έχει φλάς,καθρέπτες,κόρνες, κλπ,κλπ και δεν βγάζει πινακίδα........Αν γίνεται όμως θα με ενδιέφερε γιατί πήγα με φόρα να πάρω το WR αλλά μόλις μου το είπαν ξενέρωσα πάρα πολύ..........
Έχει τόσο μεγάλη διαφορά το Ε ; Αυτό που κοιτάω είναι το Σ αλλά έχει το πιρούνι μπροστά του Ε έχει ρύθμιση και πάνω κ κάτω !Πάντως εγώ με το Ε πάω όπου πάνε και τα exc και τα tpi της παρέας...
Μπορεί να βγαίνω αργότερα από ένα μονοπάτι, αλλά δεν υπάρχουν πολλά μέρη που θα με κολλήσουν.
Η αλήθεια kordix είναι αυτή που λες. Γι αυτό αν δεν είναι κοντά του τύπου 5λεπτο (και με προσοχή) το πάω στο πεδίο με τρέιλερ...
Η διαφορά είναι στην λειτουργία.Έχει τόσο μεγάλη διαφορά το Ε ; Αυτό που κοιτάω είναι το Σ αλλά έχει το πιρούνι μπροστά του Ε έχει ρύθμιση και πάνω κ κάτω !
Αντώνη δεν ξέρω... Δεν έχω οδηγήσει ποτέ 640 ...Το drz είναι στην ίδια κατηγορία με το 640? Εννοώ απ' άποψη ικανότητας και αίσθησης στην οδήγηση κλπ.
Έχει διαφορά σε βάρος (από το πλαστικό ντεπόζιτο κυρίως + λιγότερα καλώδια κλπ.. είναι σπαρτιάτικο) σε αναρτήσεις (ρυθμίσεις μπρος πίσω) και στο μοτέρ (εκκεντροφόρους και τροφοδοσία με fcr). Και όλα αυτά μαζί αλλάζουν την εμπειρία οδήγησης μεταξύ των 2.Έχει τόσο μεγάλη διαφορά το Ε ; Αυτό που κοιτάω είναι το Σ αλλά έχει το πιρούνι μπροστά του Ε έχει ρύθμιση και πάνω κ κάτω !
Δεν είναι στην ίδια κατηγορία.Το drz είναι στην ίδια κατηγορία με το 640? Εννοώ απ' άποψη ικανότητας και αίσθησης στην οδήγηση κλπ.
Είναι στην κατηγορία εκδρομικό εντούρο αλλά μέχρι εκεί. Το 640 ειναι πολύ πιο σταθερό στα ανοικτά κομμάτια ενώ το drz ειναι απολαυστικό στα κλειστά. Το drz(Ε) έχει πολύ ωραίο μοτέρ με γραμμικοτητα που σε βοηθάει σε τεχνικά και δύσκολα σημεία ενώ το 640 θέλει πιο επιθετική οδήγηση και γκάζι για να δουλέψει και να το ευχαριστηθεις... Ελπίζω να βρεις κάποιο καλο-συντηρημενο και να το χαρείς.Το drz είναι στην ίδια κατηγορία με το 640? Εννοώ απ' άποψη ικανότητας και αίσθησης στην οδήγηση κλπ.
Χθες πήγα και είδα το παρακάτω που είναι εδώ στο Βόλο
Λες να έχουν φωλιά...?
Κοίτα να δείς... Και εγώ ανέβηκα Βόλο για να πάρω το δικό μου !!!![]()
Δεν μπορώ να θυμηθώ 100% αν η θέση του ανορθωτή είναι εκεί ή αν έχει μπει έτσι για να ταιριάξει το καρμπιρατέρ. Κάτι μου κλοτσάει σε σχέση με το δικό μου. Έχω την εντύπωση πως μπαίνει πλάκα πάνω στο πλαίσιο.Χθες πήγα και είδα το παρακάτω που είναι εδώ στο Βόλο
Το συγκεκριμένο φοράει την μπροστινή ανάρτηση του Ε και fcr καρμπυρατέρ!![]()
Suzuki DR-Z 400 S '04 WVBC2 - Car.gr
Η μηχανή είναι σε άριστη κατάσταση! Δεκτός κάθε έλεγχος! extra: καρμπυρατέρ, FCR φίλτ...www.car.gr
Επειδή πρώτη φορά καβαλούσα Drz μπορώ να πω ότι μ’ αρέσει πάρα πολύ και από γκάζι και από την λειτουργία του και το πως κάθησε πάνω !
Έχεις δίκαιο για τον ανορθωτή κάτι παίζει ούτε στην θέση του είναι ούτε μου μοιάζει να είναι ο Μαμα https://www.motoracing.gr/antallaktika/ilektrika-mixanis/anorthotis/anorthotis-suzuki-drz-400-00and39-12and39-dze-p-3222.html?gclid=Cj0KCQiAgOefBhDgARIsAMhqXA7twcS5CPvu77et7GLIaPrewh5YzC7GGh06kpIqXiFLmuFq8LRnyZ0aAvzJEALw_wcBΔεν μπορώ να θυμηθώ 100% αν η θέση του ανορθωτή είναι εκεί ή αν έχει μπει έτσι για να ταιριάξει το καρμπιρατέρ. Κάτι μου κλοτσάει σε σχέση με το δικό μου. Έχω την εντύπωση πως μπαίνει πλάκα πάνω στο πλαίσιο.
Ο ανορθωτής είναι απο κάποιο άλλο μηχανάκι. Ο δικός του είναι μικρότερος και μπαίνει κόντρα απο αυτό που είναι αυτός στην φωτογραφία.Δεν μπορώ να θυμηθώ 100% αν η θέση του ανορθωτή είναι εκεί ή αν έχει μπει έτσι για να ταιριάξει το καρμπιρατέρ. Κάτι μου κλοτσάει σε σχέση με το δικό μου. Έχω την εντύπωση πως μπαίνει πλάκα πάνω στο πλαίσιο.