Activear – are you having hearing problem? Here we are!Ευχαριστούμε για την ενημέρωση
Δώσε και ένα λινκ...
Activear – are you having hearing problem? Here we are!Ευχαριστούμε για την ενημέρωση
Δώσε και ένα λινκ...
μέχρι πλαταιες που κανεις το μεγαλύτερο τουρ... δεν χρειάζονται ωτοασπίδες...Πολύ ωραία πρωτοβουλία
Αναμένουμε τα πρώτα συμπεράσματα.
Γατάκι αν θυμάσαι από τις βόλτες μας παλαιότερα ανέκαθεν φορούσα..καθότι υπερηχητικός βέβαια..!μέχρι πλαταιες που κανεις το μεγαλύτερο τουρ... δεν χρειάζονται ωτοασπίδες...
Είδα και απο τέτοιες..... οι τιμές είναι αλλού όταν μπαίνει το ηλεκτρονικό κομμάτι μεσα, με Bluetooth, φίλτρα αποκοπής κατεπιλογήν κλπ κλπ.......Φίλος, επαγγελματίας ντράμερ έχει φτιάξει έτσι με καλούπι in-ear monitor ακουστικά. Είναι συχνό γενικά σε μουσικούς που παίζουν live. Δεν ξέρω τι τιμές παίζουν αλλά συνήθως πρόκειται για πολύ καλά ακουστικά με noise canseling και τα ρέστα.
Ίσως είναι και αυτό μια επιλογή για όσους προτιμούν να ακούνε και μουσική οδηγώντας.
Οσο αφορά το επίπεδο του θορύβου που θα "κόβουν" υπάρχει επιλογή?Είδα και απο τέτοιες..... οι τιμές είναι αλλού όταν μπαίνει το ηλεκτρονικό κομμάτι μεσα, με Bluetooth, φίλτρα αποκοπής κατεπιλογήν κλπ κλπ.......
Αν και θα δώσω εκτενή σχολιασμό σχετικά συντομα..... μουσική ακούω μια χαρά, όπως άκουγα και με τις Alpine.
Αυτό που ζήτησα εγώ για την συγκεκριμένη χρήση ήταν να είναι όσο το δυνατών χαμηλού προφίλ, να μην προεξέχουν απο το αυτί και έτσι με πιέζει το κρανος - ηχεια κλπ. ενώ ταυτόχρονα τα χοντρα δαχτυλα μου να μπορουν να την τοποθετήσουν και αφαιρέσουν εύκολα.
Θα βάλω και σχετικές φωτο....
Στις απλές σαν αυτές που εφτιαξα εγώ όχι δυστυχώς αλλά αν θυμαμαι καλα ειναι περιπου στα 20 dΒ όσο και οι Race της Alpine όποτε είναι υπεραρκετα για την δική μας χρήση... εμείς θέλουμε πάνω απο 15 έως 25 για να μπορούμε να έχουμε και σχετική επικοινωνία με το περιβάλλον ή και με την ενδοσυνεννόηση. Για παραπάνω επιλογές πάς στα ακριβά..... αν αντέχεις όρμα. Αλλά περίμενε το τελικό αποτέλσμα που θα δώσω.Οσο αφορά το επίπεδο του θορύβου που θα "κόβουν" υπάρχει επιλογή?
Όντως αυτό ισχύει......Το αυτί πρέπει να κανει αποσυμπίεση οταν κατεβαίνουμε και οι ωτοσασπίδες δεν το αφήνουν να κάνει...
Αυτό που έγραψα το είπε ένας πάρα πολύ καλός ΩΡΛ μετά από εξετάσεις δεν το λέω μόνος μου. Οι εμβοες είναι διαφόρων ειδών και μπορούν να εκλυθουν από διαφορετικους παράγοντες. Το ανέφερα ως προσοχή γιατί αυτό που πέρασα τότε ειδικά που ξεκίνησαν δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου. Ας φοράμε ωτοασπιδες οπουδήποτε αλλού εκτός από τα βουνά που έτσι και αλλιώς η ταχύτητα μας είναι πιο μικρή και δεν θα μας επηρεάσει καθόλου ο θόρυβος στα αυτια.Μια δοκιμή με βασάλβα για το θέμα διαφοροποίησης πίεσης θα μας δώσει νομίζω την δέουσα εικόνα κατά πόσο μπορούν να μας επιρεάσουν ή όχι σε αλλαγές υψομέτρου.
Η εκτίμηση μου είναι μάλλον απίθανο να μας επιρεάσει καθώς εμείς ανεβοκατεβένουμε έως το επίπεδο της θάλασσας δηλαδή το 1 bar. Δεν κάνουμε κατάδυση όπου εκεί η ατμοσφαιρική προστίθεται στην υδροστατική πίεση.
Όσο ψηλότερα (ειδικά εκεί που οδηγούμε και δεν πετάμε) η πίεση μειώνεται και η μείωση αυτή είναι αργή και κλιμακούμενη. Δλδ. 10 μονάδες μείωση στα 17 χλμ ύψους!.
Άλλωστε ακόμα και τώρα που είμαστε ας πούμε στο επίπεδο της θάλασσας δεχόμαστε συνεχείς διαφοροποίσης της βαρομετρικής πίεσης για πολλούς και διάφορους λόγους.
Τόσα χρόνια που τις χρησιμοποιώ, όλων των ειδών, δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα τέτοιο πρόβλημα έως και 1500 μ υψόμετρο που θυμάμαι ότι έχω πάει με μότο. Ακόμα και σε πτήση με μη συμπιεζόμενη καμπίνα αεροσκάφους έχω χρησιμοποιήσει σε μεγαλύτερα ύψη, πάλι χωρίς πρόβλημα.
Έχω την εντύπωση ότι οι εμβοές έχουν άλλες αιτίες. Εμβοές - Βουητό στα αυτιά - Πλιούτας Ιωάννης ΩΡΛ (orlclinic.gr)
Ξέρω κάποιον που έφτιαχνε ωτοασπίδες με μεγαφωνάκι για ενδοσυνεννόησηΦίλος, επαγγελματίας ντράμερ έχει φτιάξει έτσι με καλούπι in-ear monitor ακουστικά. Είναι συχνό γενικά σε μουσικούς που παίζουν live. Δεν ξέρω τι τιμές παίζουν αλλά συνήθως πρόκειται για πολύ καλά ακουστικά με noise canseling και τα ρέστα.
Ίσως είναι και αυτό μια επιλογή για όσους προτιμούν να ακούνε και μουσική οδηγώντας.