Λοιπόν, αγορά καινούριου όπως προανέφερα και από τα πρώτα χλμ βλέπω ότι κάποια ψηφία στο καντράν δεν δείχνουν σωστά. Σκέφτομαι ότι θα το πάω λίγο πριν τα 1000 χλμ ώστε να παραγγελθεί το ανταλλακτικό και να τοποθετηθεί με το σέρβις των 1000. Έλα όμως που στα 200-300 χλμ βλέπω στάμπα λαδιού στο γκαράζ, οπότε βλέπω ότι χάνει από την τρυπιτσα που είναι στην αντλία νερού..Πάω την πρώτη επίσκεψη, με ενημερώνει ότι πρέπει να κλείσω ραντεβού όπως και έκανα. Το παίρνω πίσω, μου είπαν ότι έγιναν συσφίξεις να δούμε τι γίνεται. Στο μεταξύ μου είπαν ότι παρήγγειλαν το κοντέρ. Όταν ρώτησα αν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο, μου είπε όχι και ότι δεν ξέρει χρόνο.. επομένως και παίρνω στα κεντρικά να μάθω χρόνο, όπου προς έκπληξη μου μαθαίνω ότι δεν είχε γίνει καμία ενέργεια για το καντράν. Κάνοντας λίγα χλμ βλέπω ότι συνεχίζει η διαρροή, οπότε ξανά ραντεβού. Το παραλαμβάνω και μου αναφέρουν ότι πράγματι χάνει μάλλον από την αντλία, οπότε να κλείσω εκ νέου ραντεβού όταν έρθουν τα ανταλλακτικά. Έρχεται η περιβόητη ημέρα, το αφήνω για επισκευή, το παραλαμβάνω και ενημερώνομαι ότι η εταιρία δεν καλύπτει τα λάδια και πρέπει να τα πληρώσω. Πληρώνω και παραλαμβάνω. Στο μεταξύ μετά από κάνα μήνα ήρθε η οθόνη οπότε με πήραν τηλ και έκλεισα ραντεβού για τοποθέτηση (όλα οκ). Κάνω λιγα χλμ ακόμα και βλέπω ότι πάλι στάζει λάδι. Πάω στο συνεργείο, μου λένε να κλείσω ραντεβού..κλείνω ραντεβού, το αφήνω, και μου λένε ότι υπάρχει κάτι εκεί γύρω αλλά δεν είναι από την αντλία, το καθάρισαν και μου είπαν να συνεχίσω τα χλμ. Μετά από 30 χλμ βλέπω παλι διαρροή, το ξαναπάω, ξανά μου ζητάνε ραντεβού. Το πάω στο ραντεβού, μου λένε ότι δεν χάνει η αντλία αλλά το καπάκι συμπλέκτη και ότι παρήγγειλαν τα ανταλλακτικά. Στο μεταξύ, επειδή το καθάρισα, είδα ότι πάλι από την τρύπα έχανε αλλά λέω ας δούμε τι γίνεται. Περνάει μια εβδομάδα και δεν είχα νέα, παίρνω τηλέφωνο στον τοπικό, ρωτάω αν έχει κάποια ενημέρωση για τα ανταλλακτικά, μου λέει όχι. Οπότε ξανά τηλ στα κεντρικά όπου προς έκπληξη μου μαθαίνω ότι δεν έχει γίνει καμία ενέργεια. Παίρνω και τηλ το μαγαζί που το αγόρασα στην Αθήνα, μου λέει δεν έχουμε αλλάξει ποτέ φλάντζα/κόλλα στο καπάκι συμπλέκτη και ας πάρω μια δεύτερη γνώμη. Αφού λοιπόν από τα κεντρικά μου έχουν πει ότι δεν εκκρεμεί παραγγελία ανταλλακτικών για το μηχανάκι μου, παίρνω ξανά τηλέφωνο τον τοπικό όπου μου λέει ότι τον έχω κουράσει, και βιάζομαι και παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά και ότι αρνείται από εδώ και στο εξής να με εξυπηρετήσει και να βρω άλλο συνεργείο. Τα ανέφερα φυσικά στα κεντρικά και τελικά αναγκάστηκα να αλλάξω πόλη, όπου επειδή δεν γίνονταν η δουλειά αυθημερόν, το έστειλα με μεταφορική, και επειδή έλειπαν και κάποια ανταλλακτικά, χρειάστηκε να μείνει πάνω από μήνα εκεί. Ο άνθρωπος βέβαια ήταν φουλ εξυπηρετικός, ευγενικός και σωστός σε όλη τη διαδικασία. Είδε και αυτός τη μανέτα που είχε λάθος διαδρομή και μου έκανε εξαέρωση, που ελπίζω να έφταιγε αυτό και να μην θέλει και τρόμπα φρένου.
Αυτά τα ολίγα