Ελαχιστοι ειναι αυτοι που ακολουθουν τις υποδειξεις του κατασκευαστη.Λάδια λέει καθε πότε αλλάζει;;
Καλημέρα1ο βίντεο:
Το πήρε μτχ το '02 με 16κ χλμ, μοντελο του 99, φοράει wilbers αναρτήσεις. Το χρησιμοποιεί στην σχολή οδήγησης που έχει.
Έχει αλλάξει: 1 δυναμό, 3 αντλίες βενζίνης, 1 σετ συμπλέκτη.
Στα χέρια του έχει κάνει ~383k χλμ, με ~26k λίτρα βενζίνης και κόστος βενζίνης ~33k ευρώ.
Θέλει να το κρατήσησει αρκετά ακόμα, όσο αντέξει το μοτέρ του.
2ο βίντεο:
Άλλαξε άλλο ένα δυναμό, και κάτι στην κεφαλή του πίσω κυλίνδρου λόγω ψύξης (δεν κατάλαβα τι ακριβώς).
Έχει ξεπεράσει τα 33k λίτρα με κόστος πάνω από 42k ευρώ. 51 πισινά - 40 μπροστινά λάστιχα. Συνολικά μαζί με τα σέρβις, χωρίς κάποιο ατύχημα, του έχει κοστίσει πάνω από 101k ευρώ (έτσι όπως το λέει καταλαβαίνω ότι περιλαμβάνονται τα πάντα, πχ και λάστιχα.)
Θέλει να δει αν μπορεί να φτάσει 6-700k χλμ χωρίς να πειράξει μοτέρ.
(Με γαμ.. με την αυστριακή προφορά του)
Σε ποιό σημείο το λέει αυτό;Καλημέρα
Με έβαλες στην πρίζα και έψαξα, έβαλα μετάφραση Αγγλικών υποτίτλων και βρήκα ότι άλλαξε τα κουζινέτα του εκκεντροφόρου.
Δεν υπάρχει άλλο κυλινδρικό χάλκινο δακτυλίδι στην κεφαλή... εκτός και αν εννοεί το ζουάν (φλάτζα εξάτμισης) που δεν το πιστεύω.
Το Ζουάν δεν ειναι μεταλλικό και πρεπει να εχει αλαξει πολλα !!!!Καλημέρα
Με έβαλες στην πρίζα και έψαξα, έβαλα μετάφραση Αγγλικών υποτίτλων και βρήκα ότι άλλαξε τα κουζινέτα του εκκεντροφόρου.
Δεν υπάρχει άλλο κυλινδρικό χάλκινο δακτυλίδι στην κεφαλή... εκτός και αν εννοεί το ζουάν (φλάτζα εξάτμισης) που δεν το πιστεύω.
Στο 00:45 μιλάει για χάλκινο δακτυλίδι στον πίσω κύλινδρο και κάτι για ζέστη, νομίζω ότι μιλάει για κουζινέτα εκκεντροφόρου, δεν έχει κάτι άλλο χάλκινο από όσο γνωρίζω..Σε ποιό σημείο το λέει αυτό;