400.000 KM - Honda XL1000VX Varadero

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το πρώτο πράγμα που παθαίνουν οι κινητήρες των πολλών χλμ.....ειναι κάτι στις βαλβίδες, αν έχει γίνει σωστή συντήρηση και λειτουργία....φυσικα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γενικως οταν εχεις ενα κινητήρα τύπου v που ο πισω κύλινδρος πονάει λογο θερμοκρασιών απο την θέση του,παντα γινονται επισκευές στην κεφαλή η ακομα ακομα αν το αφήσεις και εκφυλιστεί πας για επισκευες μπιστονι και κύλινδρο
Τωρα αν θες πολλα χλμ να σου βγάλει ενας κινητήρας πρεπει να οργανώσεις προσωπικές προληπτικές ενέργειες ελέγχου η και επισκευών σε περιφερειακά συστήματά που μονο και μονο η μικρή τους αλλοίωση μακροπροθεσζμα μπορει να μείωση το προσδόκιμο του κινητηρα
Φυσικα και η χρήση πρεπει να ειναι προσεχτικη και οχι σε ακραία επίπεδα
Τα λάδια στην ωρα τους και καλής ποιότητας και τέλος μια τύχη που την φέρνει η μηχανη απο την συναρμολόγηση της στα βασικά στάδια της παραγωγής της
Ενα αλλο φαινόμενο που επηρεάζει ειναι και η θερμοκρασίες του περιβάλλοντος
Πιστεύω οτι αυτο το βαραντερο εχει φάει πολυ χλμτρο σε μεσαίες και χαμηλές θερμοκρασίες
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Αν σε αυτά τα χλμ. που λέει έχει αλλάξει 2 γεννήτριες και μια κεφαλή κομπλέ τότε καλύτερα "αν το'ξερε" να έβαζε ενα άλλο μοτέρ μεταχείρο .
Θα του ερχόταν ποιό φτηνά...
Για να φτάσει πάντως το μοτέρ σε αυτά τα χλμ. πρέπει να δούλευε πολύ χαλαρά- συντηρητικά.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
1ο βίντεο:
Το πήρε μτχ το '02 με 16κ χλμ, μοντελο του 99, φοράει wilbers αναρτήσεις. Το χρησιμοποιεί στην σχολή οδήγησης που έχει.
Έχει αλλάξει: 1 δυναμό, 3 αντλίες βενζίνης, 1 σετ συμπλέκτη.
Στα χέρια του έχει κάνει ~383k χλμ, με ~26k λίτρα βενζίνης και κόστος βενζίνης ~33k ευρώ.
Θέλει να το κρατήσησει αρκετά ακόμα, όσο αντέξει το μοτέρ του.

2ο βίντεο:
Άλλαξε άλλο ένα δυναμό, και κάτι στην κεφαλή του πίσω κυλίνδρου λόγω ψύξης (δεν κατάλαβα τι ακριβώς).
Έχει ξεπεράσει τα 33k λίτρα με κόστος πάνω από 42k ευρώ. 51 πισινά - 40 μπροστινά λάστιχα. Συνολικά μαζί με τα σέρβις, χωρίς κάποιο ατύχημα, του έχει κοστίσει πάνω από 101k ευρώ (έτσι όπως το λέει καταλαβαίνω ότι περιλαμβάνονται τα πάντα, πχ και λάστιχα.)
Θέλει να δει αν μπορεί να φτάσει 6-700k χλμ χωρίς να πειράξει μοτέρ.


(Με γαμ.. με την αυστριακή προφορά του)
Καλημέρα
Με έβαλες στην πρίζα και έψαξα, έβαλα μετάφραση Αγγλικών υποτίτλων και βρήκα ότι άλλαξε τα κουζινέτα του εκκεντροφόρου.
Δεν υπάρχει άλλο κυλινδρικό χάλκινο δακτυλίδι στην κεφαλή... εκτός και αν εννοεί το ζουάν (φλάτζα εξάτμισης) που δεν το πιστεύω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Καλημέρα
Με έβαλες στην πρίζα και έψαξα, έβαλα μετάφραση Αγγλικών υποτίτλων και βρήκα ότι άλλαξε τα κουζινέτα του εκκεντροφόρου.
Δεν υπάρχει άλλο κυλινδρικό χάλκινο δακτυλίδι στην κεφαλή... εκτός και αν εννοεί το ζουάν (φλάτζα εξάτμισης) που δεν το πιστεύω.
Σε ποιό σημείο το λέει αυτό;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Καλημέρα
Με έβαλες στην πρίζα και έψαξα, έβαλα μετάφραση Αγγλικών υποτίτλων και βρήκα ότι άλλαξε τα κουζινέτα του εκκεντροφόρου.
Δεν υπάρχει άλλο κυλινδρικό χάλκινο δακτυλίδι στην κεφαλή... εκτός και αν εννοεί το ζουάν (φλάτζα εξάτμισης) που δεν το πιστεύω.
Το Ζουάν δεν ειναι μεταλλικό και πρεπει να εχει αλαξει πολλα !!!!
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Σε ποιό σημείο το λέει αυτό;
Στο 00:45 μιλάει για χάλκινο δακτυλίδι στον πίσω κύλινδρο και κάτι για ζέστη, νομίζω ότι μιλάει για κουζινέτα εκκεντροφόρου, δεν έχει κάτι άλλο χάλκινο από όσο γνωρίζω..
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Για χάλκινο οτιδήποτε μιλάει μόνο η μετάφραση του google, που είναι εξαρχής λάθος γιατί και τα γερμανικά είναι auto-generated..

Ο άνθρωπος επί λέξη λέει "und der hintere Zylinderkopf vom hinteren Zylinder wegen ein Ventilshaden",
που σημαίνει αυτό ακριβώς που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα.
 
Top Bottom