Μπράβο βρε @efthymis βιντεαρα!!!Με τις υγειες μας!
Ετσι ακριβώς οπως το γράφεις.Η σκέψη που έκανες μέσα από το κράνος την έκαναν ΟΛΟΙ όσοι ανέβαιναν πρώτη φορα κοκκαλια και η άλλη σκέψη που θα έκαναν όταν είδες(αμε) τον elf να πεφτει και βρεθήκαμε αρκετοί σε αυτοί την θεση είναι τώρα την π@@τσισαμε:blh:
Και του χρόνου να είμαστε καλα!!!
και γαμώ τα βίντεο!!!Με τις υγειες μας!
Ζουπερ!!!!!Με τις υγειες μας!
Ανέβαινε και με δεύτερα αλλά οσοι δεν είχαν πολύ εμπειρία δεν θα προλάβαιναν να κατεβάσουν στο δεύτερο πιο απότομο ανηφορι. Πάντως ανεβηκε πολύς κόσμος που αρχικα τρόμαζε κοιτάζοντας την ανηφόρα απο κάτω. Εγω χάρηκα πιο πολύ με τους πιο άπειρους αναβάτες που τα κατάφεραν εντέλει!
Ξέρεις Αποστόλη, ανασταλτικός παράγοντας στο ανηφόρι ήταν κι όσοι κάθονταν δεξιά & αριστερά για βοήθεια. Προσωπικά έβλεπα μόνο ένα κομμάτι για να ανέβω και αναγκαστικά έπεσα στο αριστερό λούκι. Όταν πήγα να το βγάλω πάλι στο χόρτο κρέμασε και ξεψύχισε με αποτέλεσμα να μείνω στα μισά...Ανέβαινε και με δεύτερα αλλά οσοι δεν είχαν πολύ εμπειρία δεν θα προλάβαιναν να κατεβάσουν στο δεύτερο πιο απότομο ανηφορι. Πάντως ανεβηκε πολύς κόσμος που αρχικα τρόμαζε κοιτάζοντας την ανηφόρα απο κάτω. Εγω χάρηκα πιο πολύ με τους πιο άπειρους αναβάτες που τα κατάφεραν εντέλει!
Πιστεύω την επόμενη που θα ξανα περασουμε θα ειναι λιγο πιο εύκολα.1η 1η και ο θεος βοηθός
Χαχαχα
Εάν τα ξαναπήγαιναμε θα τα περνάγαμε αεροπορία (λεμε τωρα)
Το κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.Ξέρεις Αποστόλη, ανασταλτικός παράγοντας στο ανηφόρι ήταν κι όσοι κάθονταν δεξιά & αριστερά για βοήθεια. Προσωπικά έβλεπα μόνο ένα κομμάτι για να ανέβω και αναγκαστικά έπεσα στο αριστερό λούκι. Όταν πήγα να το βγάλω πάλι στο χόρτο κρέμασε και ξεψύχισε με αποτέλεσμα να μείνω στα μισά...
Απολυτες συγκρισεις δεν υπαρχουν,καθε φορα που περνα μια μοτο το τεραιν αλλαζει προς το χειροτερο,εαν βρεξει και πας μετα απο 2-3 μερες το τεραιν θαναι παλι πολυ ευκολο,εαν παλι περασει ενα μεγαλο και λιγο ατσουμπαλα μπορει να γινει παλι βασανο για τους επομενους κοκΤο κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.
Θα σας πω την γνωμημου συγκρίνοντας τον ίδιο αναβάτη με διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
Με το 690 λοιπον ανέβηκα απο το κεντρο με τριτη και το γκάζι ανοιχτό με άνεση.
Με το Τενερέ ανεβηκα με πρωτη έτσι ώστε να μην έχω μεγάλη ταχύτητα για να μην με προδώσουν οι αναρτήσεις και ανέβηκα με ασφάλεια.
Όταν ανέβασμα τα gs και το ducati ένιωσα αμέσως το βαρος το οποίο δεν συγχωρούσε λάθος. Έπρεπε να βρεις την πρόσφυση να αναπτύξεις ταχύτητα και να την διατηρησεις χωρίς να γλιστρησεις πολύ και να χάσεις ισορροπία γιατί το βαρος ηταν μεγαλο και δεν μπορούσες να διορθώσεις σε περιπτωση λάθους.
Αν συγκρινω λοιπον στο ανέβασμα αυτο το 690 με τα gs θας σας πω οτι είναι η μέρα με την νύχτα.
Να ξαναπαμε να δοκιμασουμε!!!
Η πτώση στο βίντεο έγινε για εκπαιδευτικούς σκοπούς! Πλάκα πλάκα.κανω....Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ΌΛΟΥΣ που συμμετείχαν, φάτσες που είχα να δω καιρό και νέα άτομα που γνώρισα και άφησαν ένα υπέροχο κλίμα αυτό το 3μέρο και ένα πιο μεγάλο ευχαριστώ στον @Carooly, @Phoenix, @gsmaniac και @thenos o katemis που ήταν στην gay....ε την ροζ ομάδα όπου βοήθησαν όλους και έδωσαν τα φώτα τους στις δύσκολες στιγμές
Ένα μικρό βιντεάκι από μένα και θα ακολουθήσει αυτές τις μέρες και ένα compilation καλό.
Δείτε το μέχρι τέλος.
Καναμε πολλοι το ίδιο μάθημα με εσένακαι ευτυχώς το περάσαμεΗ πτώση στο βίντεο έγινε για εκπαιδευτικούς σκοπούς! Πλάκα πλάκα.κανω....
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως σε αντιγραψαμε οσο μπορέσαμε κ εκπαιδευτηκαμε.Η πτώση στο βίντεο έγινε για εκπαιδευτικούς σκοπούς! Πλάκα πλάκα.κανω....
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τις εφτιαξα ενα καινουργιο λεύκωμα και τις εβαλα κοινη χρήση με άλλους κλπ.
Η πιο "safe" επιλογή με τις δεδομένες συνθήκες του τεραίν,δηλαδή στεγνό γρασίδι, ήταν τελικά να βγεις εκτός από τα "λούκια" που 'ηταν σαθρά,ιδιαίτερα γιάυτούς που περάσανε τελευταίοι, και να κινηθείς πάνω στο γρασίδι προσέχοντας βεβαίως βεβαίως για υποβόσκουσες πέτρες...Το κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.
Θα σας πω την γνωμημου συγκρίνοντας τον ίδιο αναβάτη με διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
Με το 690 λοιπον ανέβηκα απο το κεντρο με τριτη και το γκάζι ανοιχτό με άνεση.
Με το Τενερέ ανεβηκα με πρωτη έτσι ώστε να μην έχω μεγάλη ταχύτητα για να μην με προδώσουν οι αναρτήσεις και ανέβηκα με ασφάλεια.
Όταν ανέβασμα τα gs και το ducati ένιωσα αμέσως το βαρος το οποίο δεν συγχωρούσε λάθος. Έπρεπε να βρεις την πρόσφυση να αναπτύξεις ταχύτητα και να την διατηρησεις χωρίς να γλιστρησεις πολύ και να χάσεις ισορροπία γιατί το βαρος ηταν μεγαλο και δεν μπορούσες να διορθώσεις σε περιπτωση λάθους.
Αν συγκρινω λοιπον στο ανέβασμα αυτο το 690 με τα gs θας σας πω οτι είναι η μέρα με την νύχτα.
Να ξαναπαμε να δοκιμασουμε!!![/qu
Thanks!@nick_VFR παίζει να εισαι και ο πιο σκληρός adv του τετραημερου.
Η διαφορά οδηγική που είχες σε σχέση με το troffy 2017 ήταν τεράστια λες και ησουνα ο riemann φέτος.
Ωραία παρουσίαση φίλε
Μόνο μια Βουγιουκλάκη μου έλειπε!Ειναι οντως,υπνοσακο και κατω απο τα αστερια.Ο μοναδικος που ηταν ετσι!
Τελικά μονοκύλινδρο η μπεντονιερα ? Ότι και να διαλέξεις καπου κερδίζεις κάπου χάνεις . Αν πω ότι δεν ζηλεψα τα καρεκλακια και όλα τα άλλα που μετέφεραν με περίσσια άνεση οι μαούνες θα έλεγα ψέματα. Τελικά αυτό που μετράει είναι τι γουστάρεις να έχεις εκεί κάτω ανάμεσα από τα πόδια σου . Και για μένα ήταν το πρώτο τροφυ και ελπίζω όχι το τελευταίο τελευταίο . Εις το επανιδείν λοιπόν ..........
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό με το τεραίν και τις μοτό που περνάνε το βίωσα από πρώτο χέρι καθώς ανέβηκα τελευταίος από την ομάδα μου από το αριστερό λούκι που είχε πλέον γίνει μια σειρά από σαθρές πέτρες. Και πάλι όμως, ίσως ανέβαινα άνετα με δευτέρα, καθώς η πρώτη στο 610 είναι πολύ κοντή.Το κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.
Θα σας πω την γνωμημου συγκρίνοντας τον ίδιο αναβάτη με διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
Με το 690 λοιπον ανέβηκα απο το κεντρο με τριτη και το γκάζι ανοιχτό με άνεση.
Με το Τενερέ ανεβηκα με πρωτη έτσι ώστε να μην έχω μεγάλη ταχύτητα για να μην με προδώσουν οι αναρτήσεις και ανέβηκα με ασφάλεια.
Όταν ανέβασμα τα gs και το ducati ένιωσα αμέσως το βαρος το οποίο δεν συγχωρούσε λάθος. Έπρεπε να βρεις την πρόσφυση να αναπτύξεις ταχύτητα και να την διατηρησεις χωρίς να γλιστρησεις πολύ και να χάσεις ισορροπία γιατί το βαρος ηταν μεγαλο και δεν μπορούσες να διορθώσεις σε περιπτωση λάθους.
Αν συγκρινω λοιπον στο ανέβασμα αυτο το 690 με τα gs θας σας πω οτι είναι η μέρα με την νύχτα.
Να ξαναπαμε να δοκιμασουμε!!!
Απολυτες συγκρισεις δεν υπαρχουν,καθε φορα που περνα μια μοτο το τεραιν αλλαζει προς το χειροτερο,εαν βρεξει και πας μετα απο 2-3 μερες το τεραιν θαναι παλι πολυ ευκολο,εαν παλι περασει ενα μεγαλο και λιγο ατσουμπαλα μπορει να γινει παλι βασανο για τους επομενους κοκ
Υπερπαραγωγή....!!!Με τις υγειες μας!