Andreani Rally BMW F800GS 2008

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χα, χα, χα
Αndreani, ολα τα λεφτα η επικοινωνια μαζι τους!

Κατ αρχην δεν εχουν ξεχωριστες οδηγιες για καθε πηρουνι μοτοσυκλετας για το οποιο βγαζουν κιτ Εχουν αν θυμαμαι καλα 7 διαφορετικα φυλαδια οδηγιων και ριχνουν μεσα στο κουτι με το κιτ οποιο νομιζουν αυτοι οτι ταιριαζει!!

Αντιμετωπισα λοιπον και εγω προβληματα με τις οδηγιες Και στην περιπτωση του crf τα πραγματα ηταν λιγο πιο περιπλοκα αφου απο την honda εχει μονο ενα ελατηριο και το ενα καλαμι δεν εχει απο κατω βιδα για να λυθει και αρα επρεπε να βγει το νυχι για να μπουν τα cartridge απο κατω
Σχετικα με το λαδι τωρα, η μετρηση της ποσοτητας αντιθετως απο το συνηθες το οποιο ξερουν και οι περισσοτεροι, αναρτησαδες και μη, ειναι η μετρηση να γινεται ΜΕ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ Και αυτο ειναι 1000% επιβεβαιωμενο γιατι περαν του οτι το γραφει πανω στο κουτι του κιτ (στα ιταλικα) μου το ειπαν και με email
Kαι στην δικια μου περιπτωση λοιπον ο ανθρωπος που μου τα τοποθετησε (Σκαφιδας) εκανε αυτο που ηξερε: Μετρησε το λαδι χωρις το ελατηριο! Του το επισημανα εγω οταν ειδα την οδηγια πανω στο κουτι και οταν του εδειξα και το μειλ επιβεβαιωσης που πηρα απο andreani Οποτε και στην δικια μου περιπτωση ξαναλυθηκε το μπροστινο

Οσο μεγαλυτερη ειναι η ποσοτητα λαδιου (και αρα μικροτερη η ποσοτητα αερα) τοσο πιο σφιχτο γινεται το μπροστινο καθως συμπιεζεται και πηγαινοντας ειδικα προς το τελος της διαδρομης Ο αερας λειτουργει σαν ενα δευτερο "ελατηριο" και επηρεαζει δηλαδη περισσοτερο χοντρικα το τελευταιο 1/3 της διαδρομης του μπροστινου
Αλλα και οι τσιμουχες καταπονουνται τοσο περισσοτερο οσο περισσοτερο λαδι υπαρχει (αρα λιγος αερας)

Το ιξωδες του λαδιου της ohlins που προτεινει ο andreani για τοποθετηση ειναι συγκεκριμενο και με μια αναζητηση μπορει καποιος να βρει αλλα λαδια που να εχουν το ιδιο ιξωδες και που μπορει να ειναι και πιο φτηνα Δεν ειναι απαραιτητο να μπει ντε και καλα λαδι ohlins
Λεγοντας ιξωδες δεν εννοουμε φυσικα αυτο που γραφει πανω στο μπουκαλι αλλα το πραγματικο ιξωδες στους 40 βαθμους
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εμενα η απορια μου ειναι αλλη... Αν μπει παραπανω λαδι στα καλαμια απο ότι προβλεπεται τι θα συμβει (περα απο το να σκληρυνει). Υπαρχει περιπτωση να βγαλει το παραπανω λαδι απο τις τσιμουχες κ να την σκασει?
Νομίζω θα κάνει hydro lock πρώτα και μετά θα έρθει και η διαρροή αν το πιέσεις. Το νιώθεις ότι κλειδώνει;
εκ στόματος Dave moss, ενός κυρίου που κάνει tuning τέτοια πράγματα σε πιστες, ακόμα και το ποσό λάδι βάζεις στα πιρούνια είναι σχετικό. Έχει πολύ μεγάλο περιθώριο για περισσότερο η λιγότερο, όπως και για χονδρότερο η ψιλότερο. Τώρα αν δεν το τιγκαρισες με λάδι και αν δεν σου κάνει υδραυλικό κλείδωμα, νομίζω η τσιμουχα φταίει που δακρύζει.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Εμενα η απορια μου ειναι αλλη... Αν μπει παραπανω λαδι στα καλαμια απο ότι προβλεπεται τι θα συμβει (περα απο το να σκληρυνει). Υπαρχει περιπτωση να βγαλει το παραπανω λαδι απο τις τσιμουχες κ να την σκασει?
Ισχύει, δυστυχώς. Μια μικρή απόκλιση είναι ανεκτή, αλλά θα θεωρούσα όριο ένα +/- 5%,
/// Β
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Νομίζω θα κάνει hydro lock πρώτα και μετά θα έρθει και η διαρροή αν το πιέσεις. Το νιώθεις ότι κλειδώνει;
εκ στόματος Dave moss, ενός κυρίου που κάνει tuning τέτοια πράγματα σε πιστες, ακόμα και το ποσό λάδι βάζεις στα πιρούνια είναι σχετικό. Έχει πολύ μεγάλο περιθώριο για περισσότερο η λιγότερο, όπως και για χονδρότερο η ψιλότερο. Τώρα αν δεν το τιγκαρισες με λάδι και αν δεν σου κάνει υδραυλικό κλείδωμα, νομίζω η τσιμουχα φταίει που δακρύζει.
Νταξ, δυσκολο το υδραυλικο κλειδωμα αν η περισσια ποσοτητα λαδιου ειναι μονο τοσο οσο αντιστοιχει στον ογκο του ελατηριου
Οι τσιμουχες ομως πιεζονται ετσι κι αλλιως περαν του κανονικου
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Νομίζω θα κάνει hydro lock πρώτα και μετά θα έρθει και η διαρροή αν το πιέσεις. Το νιώθεις ότι κλειδώνει;
εκ στόματος Dave moss, ενός κυρίου που κάνει tuning τέτοια πράγματα σε πιστες, ακόμα και το ποσό λάδι βάζεις στα πιρούνια είναι σχετικό. Έχει πολύ μεγάλο περιθώριο για περισσότερο η λιγότερο, όπως και για χονδρότερο η ψιλότερο. Τώρα αν δεν το τιγκαρισες με λάδι και αν δεν σου κάνει υδραυλικό κλείδωμα, νομίζω η τσιμουχα φταίει που δακρύζει.
Το πηρουνι δουλευει κανονικοτατα χωρις hydrolock τουλαχιστον σε χαλαρο χωμα που πατησα για αρχη. Υπαρχει περιπτωση να μας εχουν δωσει κ λαθος τσιμουχες... Θα μαθουμε σημερα που θα το λυσουμε!!
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Το θεμα με την διαρροη δεν ηταν τιποτα τελικα... Ολα καλα!!! Το πηρουνι δεθηκε βγηκα μια πολυ μικρη χωματοβολτα εδειχνε ότι δουλεύει... Πηγα Σαρανταινα και εμεινα χωρις μπροστινο... Επαναφορα μηδεν... Σουσπανσιον μονο!!!

Το θεμα ειναι οτι δεν γνωριζουμε τη ποσοτητα λαδιου που πρεπει να μπει... Η Andreani στις επισημες οδηγιες λεει οτι μετρας σταθμη ΜΕ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ, ο Τασουλης λεει ΧΩΡΙΣ...

Το γνωστο σε ολους τους αναρτησαδες ειναι χωρις, η Andreani επιμενει με!! Τους εστειλα και mail και η απαντηση ηταν η εξης....

Good morning,

yes in the rally cartridges the oil level is measured with the spring inside the fork (since it's completely inside the tubes) and with the shaft completely compressed.

The oil level is also indicated in the tickect outside of the package of the cartridge.

I cannot tell what is the problem about the rebound, the amount of oil makes no difference in having the rebound working or not; there should be another cause for that. My suggestion is to bring the cartridge back to Tasoulis to have this checked again!

Let me see if the problem persist or if you find the solution!!

Have a great day.

Μονο για παστα οι μακαροναδες!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγω παντως αν καταλαβα καλα μια χαρα βλεπω να στα λεει ο Ιταλος Δεν ειναι δυνατον να ξερει τι πηγε λαθος Αν φταιει δηλαδη η εγκατασταση ή αν εχει καποιο ελλατωμα το κιτ
Επιστροφη στον Τασουλη λοιπον και πες του με το λαδι να κανει οτι λεει ο Ιταλος Σταθμη λαδιου ΜΕ το ελατηριο!
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Εγω παντως αν καταλαβα καλα μια χαρα βλεπω να στα λεει ο Ιταλος Δεν ειναι δυνατον να ξερει τι πηγε λαθος Αν φταιει δηλαδη η εγκατασταση ή αν εχει καποιο ελλατωμα το κιτ
Επιστροφη στον Τασουλη λοιπον και πες του με το λαδι να κανει οτι λεει ο Ιταλος Σταθμη λαδιου ΜΕ το ελατηριο!
Στο μονταρισμα δεν εχει να παει κατι λαθους... Ειναι πολυ απλο!!!

Με εναν Πολωνο αναρτησα που μιλησα μου λεει κ αυτος χωρις ελατηριο και ειναι εμπειρος, συστημενος απο Κανταφι....

Επισης κατι δεν λεει καλα ο Antreani μιας και επειδη εχει ανοιχτο φυσιγγιο στο πενφε, επηρεαζει την επαναφορα η σταθμη του λαδιου.

Ειδωμεν...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως η ποσότητα του λαδιού είναι γεγονός πως δεν επηρεάζει αν θα δουλεύει καθόλου η συμπίεση και η επαναφορά. Θα πρέπει να δουλεύουν απλά όχι ιδανικά. Αυτό που περιγράφεις δηλαδή πως έπαψαν να δουλεύουν οι αποσβέσεις δεν συνάδει με μια λάθος στάθμη λαδιού πιστεύω.

Να είναι κατασκευαστικό ελάττωμα?Υποθέτω πως η εγκατάσταση έχει γίνει σωστά,πόσο λαθος να γίνει εδώ που τα λέμε από έναν έμπειρο εγκατάστατη??
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο μονταρισμα δεν εχει να παει κατι λαθους... Ειναι πολυ απλο!!!

Με εναν Πολωνο αναρτησα που μιλησα μου λεει κ αυτος χωρις ελατηριο και ειναι εμπειρος, συστημενος απο Κανταφι....

Επισης κατι δεν λεει καλα ο Antreani μιας και επειδη εχει ανοιχτο φυσιγγιο στο πενφε, επηρεαζει την επαναφορα η σταθμη του λαδιου.

Ειδωμεν...
Ρε συ Τασο επειδη και εγω την επαθα (δηλ ο εμπειρος αναρτησας που τα εβαλε την επαθε ) με το λαδι και χρειαστηκε να μπει η σωστη ποσοτητα ΜΕ το ελατηριο μεσα, ακολουθα απλως την οδηγια του andreani
Τωρα γιατι ολοι ξερουν οτι το λαδι το μετραμε χωρις το ελατηριο αλλα ο andreani θελει την σταθμη με το ελατηριο, τι να πω ...αγνωστες οι βουλες του ιταλου
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Με αφορμή αυτό το νήμα μήπως πρέπει να δημιουργηθεί ένας οδηγός από κάποιον έμπειρο σχετικά με αναρτήσεις ώστε και κάποιος εντελώς Asxetos να μπορεί να καταλάβει ρυθμίσεις και λειτουργία;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Με αφορμή αυτό το νήμα μήπως πρέπει να δημιουργηθεί ένας οδηγός από κάποιον έμπειρο σχετικά με αναρτήσεις ώστε και κάποιος εντελώς Asxetos να μπορεί να καταλάβει ρυθμίσεις και λειτουργία;
Υπαρχει πλεον τοσο πολυ πληροφορια στο ιντερνετ σχετικα με την λειτουργια των αναρτησεων
Παντως ειναι νομιζω ευκολο με την κοινη λογικη να κατανοησει καποιος τα περισσοτερα περι των ρυθμισεων τους
Το δυσκολο ειναι να "ακουσει" καποιος την μοτοσυκλετα του και το ακομα πιο δυσκολο ειναι να διορθωσει στην πραξη τις οποιες δυσλειτουργιες των αναρτησεων της χρησιμοποιωντας τις ρυθμισεις τους

Andreani δεν εχεις βαλει και συ; Το λαδι πως το μετρησε ο εγκαταστατης; Με ή χωρις το ελατηριο;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πάντως, προσωπικά, με χαλάει λίγο που είναι τόσο κακογραμμένες οι οδηγίες. Έχουμε δυο παραδείγματα από το φόρουμ που έχουν βάλει το κιτ τους σε πιρούνι και οι δυο δυσκολέυτηκαν να βγαλουν άκρη αμέσως. Στο δικό μου το μυαλό θα περίμενα λίγο πιο bolt-on λύση, με λιγότερο ψάξιμο. Μπορεί να κάνω λάθος κιολας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Γενικά οι Ιταλοί έχουν ένα θέμα με τις οδηγίες, και η givi τα ίδια, σε κάποια προϊόντα της πρέπει να κάνεις δέηση στην πυθία για να τα καταφέρεις.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πάντως, προσωπικά, με χαλάει λίγο που είναι τόσο κακογραμμένες οι οδηγίες. Έχουμε δυο παραδείγματα από το φόρουμ που έχουν βάλει το κιτ τους σε πιρούνι και οι δυο δυσκολέυτηκαν να βγαλουν άκρη αμέσως. Στο δικό μου το μυαλό θα περίμενα λίγο πιο bolt-on λύση, με λιγότερο ψάξιμο. Μπορεί να κάνω λάθος κιολας.
Για να λεμε του στραβου το δικιο μπορει οι εντυπες οδηγιες που εχουν μεσα στο κιτ να ειναι τυποποιημενες (εγχρωμες σε ιλουστρασιον χαρτι ομως) και οχι για καθε μοντελο ξεχωριστα αλλα η ιντερνεττικη επικοινωνια, τουλαχιστον οσον αφορα εμενα, ηταν αμεση, λακωνικη, και ξεκαθαρη
Και οσον αφορα την τοποθετηση δεν νομιζω οτι εγινε καποιο μπερδεμα Bolt on λυση ειναι τα cardridge Το μπερδεμα με τα λαδια
Εγινε απο τους εγκαταστατες οι οποιοι παρ ολο που εισαγουν (ο ενας επισημα οι αλλοι ανεπισημα) τα andreani δεν εριξαν ουτε μια ματια στις οδηγιες ή εστω στο κουτι για να δουν οτι οι ιταλοι θελουν την μετρηση του λαδιου με το ελατηριο
Και αναρωτιεμαι εγω τωρα Ποσα andreani αραγε να εχουν μπει με εντελως λαθος ποσοτητα λαδιου;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Και οχι μόνο Andreani
Σωστά, κάτι Giovanni που είχα παλιά πάλι λάθος οδηγίες είχαν.
Και ένας φίλος με κάτι Mourganni αντιμετώπιζε προβλήματα...
Άσε, μάστιγα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σωστά, κάτι Giovanni που είχα παλιά πάλι λάθος οδηγίες είχαν.
Και ένας φίλος με κάτι Mourganni αντιμετώπιζε προβλήματα...
Άσε, μάστιγα...
Είσαι και χιουμοράκιας ρε μπαγάσα!
 
Top Bottom