Λοιπόν τώρα που τα έχω φρέσκα στο μυαλό μου...
Πήγα από τον ντήλερ στην Ελευσίνα. Πρώτη εντύπωση πολύ θετική, μεγάλος χώρος, καθαρό συνεργείο.
Κάτι πολύ βασικό για εμένα, το ευγενέστατο προσωπικό, ειδικά η κοπελιά που είναι στις πωλήσεις είναι και
γνώστις της μοτοσυκλέτας και ακούραστη σε ό,τι ρωτούσα. Σε ό,τι δεν ήξερε να μου πει, φώναξε τον τεχνικό από
το συνεργείο και μου τα εξήγησε...ευγενέστατος και αυτός. Από θέμα ανταλλακτικών δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα,
ετοιμάζεται ήδη και η πλατφόρμα όπου θα μπορεί ο ιδιοκτήτητης να παραγγέλνει οτιδήποτε χρειαστεί, όπως μου είπαν,
και η αποθήκη τους θα είναι γεμάτη με πληρότητα ανταλλακτικών, και αν κάτι δεν υπάρχει θα έρχεται με "παράθυρο"
10 ημερών. Χρηματοδοτικό υπάρχει μέσω Eurobank, ενώ μπορεί φυσικά κάποιος να πληρώσει και με κάρτα.
Το TRK και το Leoncino (που το ερωτεύτηκα και αυτό) δεν υπάρχουν ακόμα, τα βιντεάκια που έπαιξαν στο διαδύκτιο
είναι από το πρώτο που έφεραν για να συναρμολογήσουν και να το δοκιμάσουν, διαθέσιμα θα είναι σε 1,5 μήνα και
για test ride, που το θεωρώ βασικό τουλάχιστον για εμένα, για να δω αν μπορώ να το οδηγήσω λόγω βάρους.
Οι τιμές είναι αυτές που έχουν ανακοινωθεί δεν αλλάζει κάτι...οπότε στην αναμονή
Η φιλοσοφία κατασκευής όπως είδα στα μικρά που υπάρχουν ήδη BN 251, 302, είναι "ιαπωνική", δηλαδή, απλότητα
στην συντήρηση του στυλ
βγαζω ταπα/αδειάζω λάδια/βάζω τάπα/βάζω λάδια, είναι παρούσα χωρίς έγνοιες για τον
ιδιοκτήτη. Εκανα ένα μικρό test ride το 302 και έμεινα έκπληκτος από την ποιότητα κύλισης, αλλά δεν θα επεκταθώ γιατί
είναι το νήμα του TRK εδώ.
Από ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα, τα μηχανάκια είναι αλλού, και εφ' όσον τα μικρά είναι τόσο καλοφτιαγμένα
δεν βλέπω γιατί να μην είναι και τα πιο μεγάλα...
Αυτά, αν το καταφέρω οδηγικά το TRK τότε πάω για γάμο, αν δεν το καταφέρω υπάρχει και το Leoncino...το μόνο
σίγουρο είναι πως το επόμενο μηχανάκι μου θα είναι Benelli