Bmw F650gs /Dakar Modified, Accessories and Problems

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Αυτό νομίζω δεν έχει υδραυλική ρύθμιση,αν δε κάνω λάθος
Περιμένω εντυπώσεις ωστοσο
Λαιπόν: τοποθετήθηκε η YSS, αλλά όντας μπαρμπάδι ολκής αποφάσισα ότι ο καιρός δεν ήταν για καβάλημα μότο σήμερα,
οπότε αναμένω τις αλκυονίδες.
Απέκτησα όμως άποψη για τη δυνατότητα προφόρτισης, η όποια είναι εφικτή μεν, με πολύ "τσούκου-τσούκου" δε...
Αυτααά προς ώρας.
/// Β
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
οπότε αναμένω τις αλκυονίδες.
Βασίλη , πέρασαν , θα αργήσουμε να βγούμε. :)

christoslazy Χρήστο τι λέει το κινέζικο τελικό;

Να υπάρχει άραγε κανα μεταχειρισμένο aftermarket αριστερό τελικό ξεχασμένο σε αποθήκη κάποιου μας γι' δαύτα; Τι λέω τώρα εεε :roflmao:
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Βασίλη , πέρασαν , θα αργήσουμε να βγούμε. :)

christoslazy Χρήστο τι λέει το κινέζικο τελικό;

Να υπάρχει άραγε κανα μεταχειρισμένο aftermarket αριστερό τελικό ξεχασμένο σε αποθήκη κάποιου μας γι' δαύτα; Τι λέω τώρα εεε :roflmao:
Το κινεζικό των 25€ δείχνει υπέροχο και καλοφτιαγμένο, είναι πολύ ελαφρύ αλλά γίνεται σύντομα ενοχλητικό για τον αναβάτη και τους γύρω του ακόμα και με το σιγαστήρα.

Γι’αυτο και παρήγγειλα και περιμένω να έρθει μια DOMINATOR στα 159€ για την οποία άκουσα και διάβασα καλά σχόλια.

Έψαχνα κι εγώ για κανα ξέμπαρκο τελικό στο car αλλά και πάλι θα χρειαστεί εξατμισας να φτιάξει ένα συνδετήριο.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Τελική τιμή στην πόρτα σου, είτε από eBay, είτε από τον πατρινό που τα εισάγει. Προτίμησα το δεύτερο και περιμένω.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

CrazyMits

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW F650GS 01'
Ωραίος Χρήστο, καλοφορετη! Νομίζω κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο από το υποφερτό αλλά και αυτό είναι σχετικό! Έχει καλή τιμή τουλάχιστον
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Καλησπέρα,πίσω μέχρι τι διάσταση ελαστικό μπορούμε να βάλουμε;
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Καλησπέρα,πίσω μέχρι τι διάσταση ελαστικό μπορούμε να βάλουμε;
Αν θυμάμαι καλά ο Σπύρος endtourista μου χε πει ότι είχε δοκιμάσει σε dakar 150/70 και ήταν οκ

Στάλθηκε από το 22101320G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Ισχύει αυτό με το 150.
Είχε το δικό μου όταν το πήρα 150/80/17.
Γιατί να το κάνει όμως;
Μιλάμε για ασφάλτινο ή για χωμάτινο λάστιχο σ αυτή τη διάσταση;
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Ισχύει αυτό με το 150.
Είχε το δικό μου όταν το πήρα 150/80/17.
Γιατί να το κάνει όμως;
Μιλάμε για ασφάλτινο ή για χωμάτινο λάστιχο σ αυτή τη διάσταση;
Έχω βρει χωμάτινο Μεταχειρισμένο από γείτονά και θέλω να δω αν ταιριάζει
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Καλησπέρα,ήρθε ο καιρός για μπαταρία ,ενόψει και του τροφυ..τι θα προτείνατε;
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Λαιπόν: τοποθετήθηκε η YSS, αλλά όντας μπαρμπάδι ολκής αποφάσισα ότι ο καιρός δεν ήταν για καβάλημα μότο σήμερα,
οπότε αναμένω τις αλκυονίδες.
Απέκτησα όμως άποψη για τη δυνατότητα προφόρτισης, η όποια είναι εφικτή μεν, με πολύ "τσούκου-τσούκου" δε...
Αυτααά προς ώρας.
/// Β
Μετά από κάποιες λίγες εκατοντάδες χλμ με τα YSS, όλα σε δρόμο, χώμα δεν έχω αξιωθεί, έχω αποκομίσε ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις.
Γράφω τα YSS γιατί μαζί με το πίσω αμορτισέρ, τοποθετήθηκαν και μπροστινά προοδευτικά της ίδιας εταιρείας.
Αρχικά, είχα διαβάσει διάφορες αναφορές ότι τα αμορισέρ YSS ανασηκώνουν το πίσω μέρος, οπότε ζήτησα να "σηκώσουν" τις εμπρός πλάκες τις οποίες είχα "κατεβασμένες".
Όντως το πίσω μέρος "κέρδισε" κάποια ποντάκια και σε συνδιαμό με το εμπρός "σήκωμα¨ έχει ως αποτέλεσμα να μην πατάω πλέον με όλο πέλμα,
όμως κάθομαι πιο σωστά, "κούμπωσα" καλύτερα στη μοτό.
Όσον αφορά την λειτουργία, το πίσω αμορτισέρ είναι σφιχτό αλλά όχι ξερό, για το κόστος του είναι ΖΟΥΠΕΡ.
Εκτιμώ ότι η διαφορά που αντιλαμβάνεται ο μέσος αναβάτης σε σχέση με τις βασικές σειρές αμορτισέρ μεγάλων κατασκευαστών του χώρου είναι ανεπαίσθητη.
Το πιρούνι τώρα, στην αρχή δεν με άρεσε. Καταλάβαινα την "προοδευτικότητα" σαν διακόπτη μαλακό σην αρχή και στην συνέχεια σκληρό, υπόψη ότι έχει τοποθετημένες βαλβίδες racetech. Στην συνέχεια όμως αυτή η αίσθηση του "διακόπτη" έπαψε και η λειτουργία του πιρουνιού επανήλθε στο πρότερο πολύ καλό επίπεδο* μόνο που πλέον δεν υπάρχει αυτό το ατελείωτο βύθισμα στο φρενάρισμα.
* το πολύ καλό επίπεδο οφείλεται στις βαλβίδες της racetech, οι οποίες μεταμόρφωσαν τη λειτουργία του πιρουνιού όπως έχω ξαναγράψει σε προηγούμενο πόστ,
Θα ήθελα κάτι παραπάνω ;;;
Ναι, μεγαλύτερη ευκολία στην ρύθμιση της προφόρτισης πίσω και ίσως ένα κλικ πιο σκληρά τα εμπρός ελατήρια.
/// Β
 
Τελευταία επεξεργασία:

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Μετά από κάποιες λίγες εκατοντάδες χλμ με τα YSS, όλα σε δρόμο, χώμα δεν έχω αξιωθεί, έχω αποκομίσε ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις.
Γράφω τα YSS γιατί μαζί με το πίσω αμορτισέρ, τοποθετήθηκαν και μπροστινά προοδευτικά της ίδιας εταιρείας.
Αρχικά, είχα διαβάσει διάφορες αναφορές ότι τα αμορισέρ YSS ανασηκώνουν το πίσω μέρος, οπότε ζήτησα να "σηκώσουν" τις εμπρός πλάκες τις οποίες είχα "κατεβασμένες".
Όντως το πίσω μέρος "κέρδισε" κάποια ποντάκια και σε συνδιαμό με το εμπρός "σήκωμα¨ έχει ως αποτέλεσμα να μην πατάω πλέον με όλο πέλμα,
όμως κάθομαι πιο σωστά, "κούμπωσα" καλύτερα στη μοτό.
Όσον αφορά την λειτουργία, το πίσω αμορτισέρ είναι σφιχτό αλλά όχι ξερό, για το κόστος του είναι ΖΟΥΠΕΡ.
Εκτιμώ ότι η διαφορά που αντιλαμβάνεται ο μέσος αναβάτης σε σχέση με τις βασικές σειρές αμορτισέρ μεγάλων κατασκευαστών του χώρου είναι ανεπαίσθητη.
Το πιρούνι τώρα, στην αρχή δεν με άρεσε. Καταλάβαινα την "προοδευτικότητα" σαν διακόπτη μαλακό σην αρχή και στην συνέχεια σκληρό, υπόψη ότι έχει τοποθετημένες βαλβίδες racetech. Στην συνέχεια όμως αυτή η αίσθηση του "διακόπτη" έπαψε και η λειτουργία του πιρουνιού επανήλθε στο πρότερο πολύ καλό επίπεδο* μόνο που πλέον δεν υπάρχει αυτό το ατελείωτο βύθισμα στο φρενάρισμα.
* το πολύ καλό επίπεδο οφείλεται στις βαλβίδες της racetech, οι οποίες μεταμόρφωσαν τη λειτουργία του πιρουνιού όπως έχω ξαναγράψει σε προηγούμενο πόστ,
Θα ήθελα κάτι παραπάνω ;;;
Ναι, μεγαλύτερη ευκολία στην ρύθμιση της προφόρτισης πίσω και ίσως ένα κλικ πιο σκληρά τα εμπρός ελατήρια.
/// Β
Καλημέρα.

Στο YSS ταιριάζει σχετικά εύκολα η υδραυλική προφορτιση από το εργοστασιακό SHOWA. Το έχω ήδη κάνει στο ZZR που του έβαλα φουλ ρυθμιζόμενο YSS και δουλεύει μια χαρά. Θέλει μόνο λίγο μεγάλωμα σε τορνο η εσωτερική διαμέτρος ώστε να μπαίνει γύρω από το σώμα του αμορτισέρ που είναι γύρω στα 50-51 χιλιοστά στα YSS.

Εκκρεμεί η εφαρμογή και στο TFX που έχω πάρει για το Dakar αλλά εκεί επιφυλάσσομαι επειδή το σώμα είναι 54 χιλιοστά και αναγκάστηκα να μεγαλώσω περισσότερο σε τορνο μια δεύτερη υδραυλική (έχω και τρίτη :) ) και ζήτησα να μου φτιάξουν άλλο χιτώνιο. Θα το δοκιμάσω σύντομα.

Πάντως στο YSS μπαίνει, με μόνη επιφύλαξη, μην είναι πολύ μακρύ το ελατήριο και με την επιθυμητή προφορτιση, δεν αφήνει χώρο για να χωρέσει η υδραυλική. Συνήθως όμως υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Καλημέρα.

Στο YSS ταιριάζει σχετικά εύκολα η υδραυλική προφορτιση από το εργοστασιακό SHOWA. Το έχω ήδη κάνει στο ZZR που του έβαλα φουλ ρυθμιζόμενο YSS και δουλεύει μια χαρά. Θέλει μόνο λίγο μεγάλωμα σε τορνο η εσωτερική διαμέτρος ώστε να μπαίνει γύρω από το σώμα του αμορτισέρ που είναι γύρω στα 50-51 χιλιοστά στα YSS.

Εκκρεμεί η εφαρμογή και στο TFX που έχω πάρει για το Dakar αλλά εκεί επιφυλάσσομαι επειδή το σώμα είναι 54 χιλιοστά και αναγκάστηκα να μεγαλώσω περισσότερο σε τορνο μια δεύτερη υδραυλική (έχω και τρίτη :) ) και ζήτησα να μου φτιάξουν άλλο χιτώνιο. Θα το δοκιμάσω σύντομα.

Πάντως στο YSS μπαίνει, με μόνη επιφύλαξη, μην είναι πολύ μακρύ το ελατήριο και με την επιθυμητή προφορτιση, δεν αφήνει χώρο για να χωρέσει η υδραυλική. Συνήθως όμως υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Καλημέρα.
Ενδιαφέρον ακούγεται η προσθήκη υδραυλικής προφόρτισης από άλλο αμορτισέρ.
Αν υπάρχει κάποιο λινκ ή φωτογραφίες ή άλλες πληροφορίες θα με ενδιέφερε να τα δω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημέρα.
Ενδιαφέρον ακούγεται η προσθήκη υδραυλικής προφόρτισης από άλλο αμορτισέρ.
Αν υπάρχει κάποιο λινκ ή φωτογραφίες ή άλλες πληροφορίες θα με ενδιέφερε να τα δω.
Me2
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλημέρα.
Ενδιαφέρον ακούγεται η προσθήκη υδραυλικής προφόρτισης από άλλο αμορτισέρ.
Αν υπάρχει κάποιο λινκ ή φωτογραφίες ή άλλες πληροφορίες θα με ενδιέφερε να τα δω.
Δεν υπάρχει λινκ.

Η ιδέα συνελήφθη όταν μετά την αγορά πλήρους αμορτισέρ από Ζ1000SX για το ZZR, και αφού διαπίστωσα ότι δεν μου άρεσε η λειτουργία του, αποφάσισα να αξιοποιήσω την υδραυλική του SX (πανομοιότυπη με των F650) στο επισκευασμένο εργοστασιακό του ZZR.

Η υπόψη μετατροπή ήταν σχετικά εύκολη. Χρειαζόταν μόνο η κατασκευή ενός χιτωνιου με σπειρωμα γιατί το αμορτισέρ του ZZR είναι στενό.

Όταν πήρα το YSS σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να επεκτείνω την ιδέα. Μόνο που επειδή το σώμα του YSS έχει μεγαλύτερη διάμετρο από τα σώματα των F650 και Ζ1000 χρειαζόταν να μεγαλώσω λίγο την εσωτερική διάμετρο της υδραυλικής το οποίο είναι δουλειά 1 λεπτού στον τορνο.

Τα έξτρα που χρειάζονται είναι η κατασκευή ανταπτορα για την συνεργασία της υδραυλικής με το ελατήριο και η κατασκευή ενός δακτυλιδιου που μπαίνει από πάνω γιατί το σημείο από το οποίο εισέρχεται το υδραυλικό εξέχει προς τα πάνω. Το δαχτυλίδι αυτό έρχεται σε επαφή με το πυργωτο στοπ του αμορτισέρ που χρησιμοποιείται για την μανιουαλ προφορτιση. Το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο, αλλά επειδή το σπειρωμα του είναι τυποποιημένο βρήκα ένα παρόμοιο σε μαγαζί με βίδες και το κατέβασα σε πάχος για να κάνω πιο εύκολη τη συσπείρωση και τοποθέτηση του ελατηριου.

Προφανώς δε δουλεύω τορνο. Απλά αφού πήρα μέτρα, έδωσα σκαριφήματα με διαστάσεις στο μηχανουργό.

Ορίστε μερικές φωτογραφίες αν και δεν κράτησα αναλυτικές λεπτομέρειες με σκαριφήματα και διαστάσεις:





Το ελατήριο είναι OHLINS γιατί το στάνταρ ελατήριο του YSS μου φάνηκε πολύ σκληρό.

Αντίστοιχη, αλλά λίγο πιο δύσκολη δουλειά έκανα για το TFX αμορτισέρ που πήρα για το DAKAR.

Εν προκειμένω όμως ήταν πιο δύσκολο γιατί το σώμα του έχει 54mm διάμετρο. Άρα έπρεπε και το εσωτερικό του εξωτερικού τμήματος της υδραυλικής να μεγαλώσει, και να κατασκευαστεί

καινούριο χιτωνιο. Επίσης έπρεπε να βρεθούν custom oring για στεγανοποίηση. Είναι έτοιμο για συναρμολόγηση αλλά επιφυλάσσομαι γιατί παρόλο που το ζήτησα όσο πιο λείο γίνεται, δεν ξέρω αν τελικά θα είναι στεγανό. Ορίστε μερικές φωτό:



Με την ευκαιρία τελείωσε και ο ανταπτορας του μπροστινού φρένου που με ταλαιπώρησε πολύ και το μπροστινό WP EXTREME 50mm είναι έτοιμο για τοποθέτηση:





Αυτά και ελπίζω να βοήθησα.

Στη διάθεση οποιουδήποτε για περισσότερες πληροφορίες.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom