Τα προβλήματα στο 690 είναι 1όν το κοντέρ που"χάνονται"οι ενδείξεις κάποιες φορές απο τη σκόνη και την υγρασία(στα περισσότερα έχει αλλαχθεί στην εγγύηση οπότε "πρόσεξε"τα χλμ),ανοίγει και επισκευάζεται με μηδενικό κόστος,2όν αν γεμίσεις το ρεζερβουάρ και κάνεις καγκουριές σούζες κτλ μερικές φορές "χάνει"βενζίνη,βάζεις άφτερ μάρκετ τάπα(αν θέλεις και τέλος),εμένα ΔΕΝ χάνει απλά αν φορτώσεις λουκάνικο ας πούμε σε κάθε ανεφοδιασμό το αφαιρείς για να βάλεις καύσιμο(βάζεις σχάρα πίσω και τέλος),3όν η σέλα θέλει ΟΠΩΣΔΙΠΟΤΕ αντικατάσταση(με άφτερ μάρκετ)ή βελτίωση,4όν όπως ανέφερε το Νικολιώ πιο πάνω και προσωπικά το ΜΟΝΟ μείον που βρίσκω στο 690 το ότι ΔΕΝ κόβει το τιμόνι,5όν περίπου στις 25.000 χλμ θέλει έλεγχο η καδένα τεντωτήρα,γλίστρες για να μην συμβούν έχεις απρόοπτα(κιαυτό ΔΕΝ είναι στάναρ),τέλος 6όν σε εξτρίμ καταστάσεις με πολυφορτωμένα 690 και χωμάτινα τερέν έκοβαν οι βίδες που κρατάνε το υποπλαίσιο(υπάρχουν άφτερ μάρκετ με 15€~κόστος για οριστική λύση).Αυτά που έβγαλαν/βγάζουν προβλήματα είναι μή συντηρημένα 690 συνήθως απο κάγκουρες πιτσιρίκους που τα σπάνε όλη μέρα απο φανάρια σε φανάρια και δεν αλλάζουν ούτε λάδια,άσε που τα "φτιάχνει"ο μπαρμπαΜΑΣΤΟΡΑΣ της γειτονιάς σαν να είναι ΤΑ 600.Για εμένα λοιπόν φίλτατε τα 690 είναι ΜΑΚΡΑΝ απο τα πιο αξιόπιστα μοτέρ της Αυστριακής εταιρίας(γνωρίζω περπιτώσεις φίλων με πολλές χιλιάδες χλμ και τα μοτεράκια τους "κελαηδάνε"ακόμα).Γκάζι?Όσο θές,ΠΟΛΥ γκάζι!Είναι κάπως απότομο(επειδή ανέφερες για τον ψεκασμό)αλλά όχι ενοχλητικό ή συνηθίζεται καλύτερα θα έλεγα.Οικονομικό σε κατανάλωση και συντήρηση,διανύω αισίως ~10.000 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ χλμ.και με την σύζυγο φαντάσου έχω βαρέσει πάνω απο 300χλμ μονοχτύπι,σερί,χωρίς στάση εκ των οποίων τα 40 χωμάτινα.
Άν είσαι απο Κρήτη έλα να το πάρεις κάνα 2ήμερο.
Για το xchallenge ΔΕΝ γνωρίζω ας γράψουν τα παιδιά που το έχουν(πωλούνται 3-4 εδώ Κρήτη),οτι άλλο χρειαστείς στην διάθεση σου(sorry για το κατεβατό).Καλή αγορά ότι και άν αποφασίσεις.