καλημέρα....αυτό είναι αυτό? https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/11127199/ ??? έχουμε συγκεκριμένη άποψη για το συγκεκριμένο? ευχαριστώ
καλημέρα....αυτό είναι αυτό? https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/11127199/ ??? έχουμε συγκεκριμένη άποψη για το συγκεκριμένο? ευχαριστώ
Αυτό της φωτό είναι δικό μου,αυτό στο λίνκ του car.gr έχω την εντύπωση πως ο προηγούμενος κάτοχος του ήταν απο Ηράκλειο(Κρήτης).καλημέρα....αυτό είναι αυτό? https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/11127199/ ??? έχουμε συγκεκριμένη άποψη για το συγκεκριμένο? ευχαριστώ
Εδώ κερδίζει το Βμβ και το κτμ, rally και τα 2 και γιατί το λες ακριβό το βμβ? Ίδια τιμή έχουν. Και φορτωμένο το βμβ με έξτρα.
το dakar-rallye είναι 2002 μοντέλο....γιατί το λες ακριβό το βμβ? Ίδια τιμή έχουν. Και φορτωμένο το βμβ με έξτρα.
Όλο touratech και βαλίτσες πρόσεξες?Είναι το μονόμπουζο βέβαια.το dakar-rallye είναι 2002 μοντέλο....
ναι το είδα, αλλά:Όλο touratech και βαλίτσες πρόσεξες?Είναι το μονόμπουζο βέβαια.
Κώστα ψιλοδιαφωνω. Όπως βγαίνει από το εργοστάσιο έχει πολύ σκληρό μπροστινό που δεν δουλεύει καλά με καμια ρύθμιση. Θέλει revalving. Επίσης να μεν το BMW είναι λιγότερο εμπορικό αλλά γιαυτό ακριβώς το λόγο το παίρνεις και πιο φθηνά (περίπου 25%).690 γιατί δεν χρειάζεται να αλλάξεις αμορτισέρ με το καλημέρα, είναι πιο εμπορικό, εχει πιο πολλά αξεσουάρ και πληθώρα βελτιώσεων για να το φέρει κανείς στα μέτρα του. Σημαντικό είναι επίσης πως θα κάνει μια χαρά την δουλειά του όπως βγαίνει από το εργοστάσιο .
Παντελη, ειναι @endtourista, το διορθωνω για να το δει με ειδοποιηση ο Σπυρος που δε μπαινει και πολυ συχνα.Κάτσε να μπει και ο @endurista που έχει το bmwδακι να μας πει τη γνώμη του.
Κώστα ψιλοδιαφωνω. Όπως βγαίνει από το εργοστάσιο έχει πολύ σκληρό μπροστινό που δεν δουλεύει καλά με καμια ρύθμιση. Θέλει revalving. Επίσης να μεν το BMW είναι λιγότερο εμπορικό αλλά γιαυτό ακριβώς το λόγο το παίρνεις και πιο φθηνά (περίπου 25%).
Επισης τα πρώτα είχαν θεματακια με ανορθωτες, αντλίες βενζίνης και τις βίδες του πίσω υποπλαισιου.
Ας δούμε τι μας λέει και ο μεγάλος Colebach
There are a number of known weak spots with the KTM 690, and these need to be covered by anyone adventuring on them into remote areas. The voltage regulator, fuel pump and subframe bolts / bushes top that list. Not much can be done about the narrow gearbox. Rally Raid UK makes an excellent luggage rack for the bike while top quality bashplates are available at Adventure-Spec or RRUK.
BMW’s entry into the official Sibirsky Extreme suitable bikes section starts and ends with its G650X bikes. While these bike are effectively 10 kgs heavier (about 148 kgs with a proper coil over shock) than the KTM 690 (weight difference is all in the engine), the engine is even more economical, very reliable and has unusually strong torque down low, which can be an invaluable feature off road, as can the wide ratio gearbox. Weak points are dominated by the poor OEM suspension
Φίλος με το 690 και safari tank, λόγω βάρους που προσέθεσε μπροστά, ανέφερε ότι έφερε το μπροστινό σχετικά καλα. Οπότε και ο Κώστας που και αυτός έχει μπροστά έξτρα ντεποζιτα μπορεί να το φέρει εκεί που θέλει.Παντελη, ειναι @endtourista, το διορθωνω για να το δει με ειδοποιηση ο Σπυρος που δε μπαινει και πολυ συχνα.
ΥΓ Ενδιαφερον το οτι το πηρουνι του 690 παραειναι σκληρο και θελει revalving. Αν και ο @el-Gatto δεν τοχει πολυκαβαλησει το δικο του μου ειπε στις πρωτες εντυπωσεις οτι το μπροστινο ειναι πιο σκληρο απ'οσο το θελει και θα κοιταξει τις ρυθμισεις.
Καταρχην καλησπερα σε ολο το φορουμ....
Μετα απο αρκετο καιρο αποχης απο μοτο, ηρθε η ωρα για δυναμικη επανοδο....
Σκεφτομαι για μονοκυλινδρο ον οφ με σκοπο εκδρομικο εντουρο....
Σκεφτομαι για Bmw g 650 xchallenge ή Ktm 690 enduro.....
Εχει καποιος εμπειρια απο τα συγκεκριμενα μοτο?
Ευχαριστω προκαταβολικα
Ισιδωρος Τσικης
:l2::brv::brv::brv:Φίλε Ισίδωρε (itsikis) εγώ είμαι κάτοχος XChallenge, δυστυχώς όμως δε μπορώ να εκφράσω άποψή μου στην ερώτησή σου, γιατί απλά εδώ και αρκετά χρόνια έχω σταματήσει να συγκρίνω μεταξύ τους μοτοσυκλέτες. Και αυτό γιατί κρίνω πιά την καθεμιά της αυτόνομα για το σύνολό της και για το τι προσφέρει. Άλλωστε ανέκαθεν για μένα πολύ καθοριστικός παράγοντας για την αγορά μοτοσυκλέτας ήταν το «κλικ» που θα κατάφερνε να μου μεταδώσει…
Το XC λοιπόν, βρέθηκε σε δελεαστική τιμή, το δοκίμασα, μου άρεσε, το απόκτησα, και ευτυχώς μου αρέσει ακόμα! Πολύ απλά.
Για να σε βοηθήσω λοιπόν, σου προτείνω εφόσον θέλεις και σε ενδιαφέρει, να προσπαθήσεις να κανονίσεις κάποια κοντινή ψιλοχωμάτινη βολτίτσα (ιδεατά και με τη συμμετοχή κάποιου KTM) όπου με χαρά θα σου προσφέρω το XC για δοκιμή στο πεδίο. Έτσι θα κρίνεις μόνος τι χρειάζεσαι, οι γνώμες των άλλων πάντα θα διίστανται.
Σε τέτοια περίπτωση, ειδοποίησε με πμ. να το οργανώσουμε.
Ελπίζω να βοήθησα,
Σπύρος
Εγώ να ρωτήσω κάτι μιας και το έχεις κάνειΤο μπροστινο οντως ειναι λιγο σφιχτο στα 690 αλλα πιστευω οτι ταιριαζει στην μοτοσυκλετα λογω μεγαλης
αποδοσης του κινητηρα. Μην ξεχναμε οτι το μηχανακι στριβει με πολλα στα ασφαλτινα κομματια και καταπινει
στουμπια σε γρηγορη off road οδηγηση. Αυτος που θα εκμεταλλευτει την δυναμη του κινητηρα σε ασφαλτο και χωμα θα
χρειαστει σιγουρα την σφιχτη αναρτηση. Εγω το δικο μου το ευχαριστιεμαι πολυ σε γρηγορη οδηγηση σε χωμα και ασφαλτο
και δεν φοβηθηκα ποτε μην με προδωσει το μπροστινο. Αν τωρα καποιος το θελει για πολυ πιο σοφτ οδηγηση μπορει να
ψαχτει για να μαλακωσει τις αναρτησεις.
Βασικά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως έχουν διαφορές στις διαδρομές, το κουφό είναι πως -αν θυμάμαι καλά- το motard έχει μεγαλύτερες διαδρομές. Ίσως να είναι και λίγο διαφορετικό το off set του τιμονιού στη τιμονόπλακα. Διαφορετικά clicks στις ρυθμίσεις και ύψος σέλας εννοούνται.Εγώ να ρωτήσω κάτι μιας και το έχεις κάνει
Πρώτον το μοταρντ με το εντουρο τι διάφορες έχουν ;
Δεύτερο πως ταιριάξες τις ζάντες ;
Και τελευταίο και βασικότερο τι συμπεριφορά έχει στο χώμα το συγκεκριμένο που ήταν μοταρντ;
Μερσυ μποκου
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι και είναι όντος περίεργο αυτό πιο λογικό να ήταν ψηλότερο το εντουροΒασικά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως έχουν διαφορές στις διαδρομές, το κουφό είναι πως -αν θυμάμαι καλά- το motard έχει μεγαλύτερες διαδρομές. Ίσως να είναι και λίγο διαφορετικό το off set του τιμονιού στη τιμονόπλακα. Διαφορετικά clicks στις ρυθμίσεις και ύψος σέλας εννοούνται.
Βασικά από μια μικρή έρευνα που έκανα τα πράγματα είναι κάπως πιο σύνθετα και μάλλον ήμουν λάθος.Ναι και είναι όντος περίεργο αυτό πιο λογικό να ήταν ψηλότερο το εντουρο
Sent from my iPhone using Tapatalk