amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Μιλάς για απλά 1200 GS φαντάζομαι.
11500-22500 στο καρ. Όχι, δεν κάνω λάθος, τώρα κοίταξα τιμές LC.
Καλά πάει αυτό.
11500-22500 στο καρ. Όχι, δεν κάνω λάθος, τώρα κοίταξα τιμές LC.
Καλά πάει αυτό.
1250 ...λόγω συνήθειας έγραψα 1200.Μιλάς για απλά 1200 GS φαντάζομαι.
11500-22500 στο καρ. Όχι, δεν κάνω λάθος, τώρα κοίταξα τιμές LC.
Καλά πάει αυτό.
Τα λέμε Βασίλη, οι άπιστοι θωμαδες όμως επιμένουν
[/QUOTE
Σκοπός του gs δεν ήταν ποτέ το race .Καμία σχέση με τις φωτό, πολύ όμορφη απο κοντά, πιο race απο την προηγούμενη
Ήταν ταξιδιωτικό εργαλείο που φτιάχτηκε να πηγαίνει μακριά και με 2 αναβάτες άνετα .
Ο ανταγωνισμός όμως προκαλεί .
Οπότε!
Ναι, ναι, παρτε κατι αλλο...Τα λέμε Βασίλη, οι άπιστοι θωμαδες όμως επιμένουν
Μια σκληρή κυνική τοποθέτηση ειδικά - το Κασονι- μα ...αληθινή θα έλεγα ότι εμπαση περίπτωση στέκει !!!Ο σκοπός του GS του πρώτου 80αριού που ήταν βασισμένο σε σπορ στριτ μηχανάκι της πενφέ, ήταν άλλος.
Όσο το τρέξανε Ντακάρ ήταν άλλος.
Και μετά μίλησε η πουλμουριά και η πορτοφόλα για 30 χρόνια, μέχρι που πήγε το μήνυμα ότι "ο 30άρης που είχε πάρει το 1100 και σας πληρώνει ακόμα όπου να'ναι μπαίνει σε κασόνι και πάει μόνιμα στο χώμα, ο σημερινός 30άρης κοιτάζει Ντουκάτι και ΚΤΜ οπότε ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ"
Για το θέμα τιμής δεν κάνουν κάτι ακόμα γιατί τους συντηρεί το Ασιατικό νεοπλουτιστικό κοινό.
Αρκετά δυστοπικό σενάριο και ελπίζω να μην εξελιχθούν έτσι τα πράγματα. Σίγουρα οι μεγάλες πολυεθνικές θα κάνουν τα κουμάντα τους, δεν μπορεί να αφεθούν στην τύχη τους.To κοινο της μοτοσυκλετας εχει αλλαξει και ηλικιακα αυξανεται πολυ, οι εποχες που οι νεοτεροι ηθελαν μοτοσυκλετες εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Οι κατασκευαστες συντομα θα βρεθουν αντιμετωποι με το προβλημα που βρεθηκε η χαρλευ, και γυρισμος δεν θα υπαρξει. Το να πουλανε ακριβα απλα μεγιστοποιει το κερδος τους, για οσο αυτο κρατησει. Αξιολογες μηχανολογικα μοτοσυκλετες δεν θα ξαναδουμε, θα βλεπουμε πολυ καλο integration για λιγα χρονια ακομα, προτου τα κλεισουν τα μαγαζια εντελως. Φυσικα αυτο αφορα ολους τους κατασκευαστες.
Τι να το κάνεις; Εμείς στην Ευρώπη ζούμε, εδώ μας ενδιαφέρει τι θα γίνει!!!Μείωση στην Ευρώπη
Έχουμε όμως Ινδία και Κίνα περί τα 3 δις βάλε και Πακιστάν ...
Εκεί όμως η μοτοσικλέτα ακόμα είναι μέσο χρήσης και όχι απόλαυσης, ως επί το πλείστον.Μείωση στην Ευρώπη
Έχουμε όμως Ινδία και Κίνα περί τα 3 δις βάλε και Πακιστάν ...
Εκεί όμως η μοτοσικλέτα ακόμα είναι μέσο χρήσης και όχι απόλαυσης, ως επί το πλείστον.
Μεγαλύτερο ανά μονάδα δεν είναι, αλλά είναι πάρα πολλές οι μονάδες. Το θέμα με τα μικρά που κυκλοφορούν εκεί είναι ότι δεν έχουν και καθόλου σχεδόν κόστος εξέλιξηςΊσως το κέρδος από τα μικρά να είναι περισσότερο από τα μεγάλα για κάθε μονάδα
Από την άλλη πιστεύετε ότι στις προαναφερόμενες χώρες δεν υπάρχει μεσαία τάξη , νεόπλουτοι κλπ
Δεν είναι αυτές οι χώρες αυτό που νομίζουμε
Βεβαίως υπάρχει φτώχεια μεγάλη αλλά μιλάμε για τεράστιες χώρες
Να αναφέρω και την Ινδονησία ,πλησιάζει τα 700 εκατομμύρια πλας