BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Παίδες έχω καταλήξει ότι αν φωτίζει σωστά, ας είναι όπως θέλει, θα το συνηθίσει ο κόσμος πολύ γρήγορα.

Το ζήτημα φαντάζομαι είναι να ξεχωρίζει και στον καθρέφτη, αυτό το Χ όποιος το βλέπει (μέχρι να το αντιγράψουν) θα ξέρει ότι είναι GS πίσω του.

Τι να πει η κακομοίρα η ducati που δεν ξέρεις αν έχεις multistrada πίσω σου ή κινέζικο πεντακοσαράκι.
Τι δράμα ζούνε και αυτοί οι ντουκατιστι!
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τι να πει η κακομοίρα η ducati που δεν ξέρεις αν έχεις multistrada πίσω σου ή κινέζικο πεντακοσαράκι.
Επειδή σε βλέπω προβληματισμένο ,να ξες ,
Άμα είναι πίσω σου είναι 500αρακι.
Για να μην βασανίζεται στο λεω
:friend:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Λιγο περιεργη εμφανιση. Ειναι το πρωτο gs που δε μοιαζει με gs αλλα με φορτωμενο μεσσαιο κινεζικο.

Η μασκα οκ, περι ορεξεως, το αλληθωρο δε μαρεσε ποτε. Περιμενα ομως να εβαζαν κατι παρομοιο με τα τελευταια διπλα απο s1000rr που ειναι φανταστικα αλλα δεν. Αυτο το κοψιμο της ουρας, επισης δε το καταλαβαινω. Ειδωμεν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.



Επιλογή είναι. Αν θέλουν την αλφαβήτα εμπρός ας κοτσάρουν και ενα κωλοφάναρο σε σχήμα Ωμεγα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.



Επιλογή είναι. Αν θέλουν την αλφαβήτα εμπρός ας κοτσάρουν και ενα κωλοφάναρο σε σχήμα Ωμεγα.
Το καγκελακια μπροστά είναι για άπλωμα ρούχων?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.

Αυτες ναι, είναι μάσκες! Ωραίες, συμμετρικες, με άγρια εμφάνιση!!!!!
Όχι σαν τις μαλακίες που βάζουν στα περισσότερα τους μοντέλα οι βαυαροαυστριακοι!!!!!!! Κακό συνήθειο έχουν τις τελευταίες δεκαετίες.... :wacky:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Έχω την αίσθηση ότι το έχουν μακρύνει λίγο ( μεταξόνιο? )
Ίσως για να τιθασεψουν την μεγαλύτερη δύναμη
Κρατάει ακόμα το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ?
Πλέον έχει φλάντζες μεταξύ κεφαλής και κυλίνδρων να υποθέσω
Το προηγούμενο δεν έχει...? (φλάντζες κεφαλής )
Από αυτά που έχω διαβάσει το μοντέλο που φεύγει διατηρεί μια μοναδικότητα στην δομή του μοτέρ όσο αφορά την ψύξη μια καινοτομία ( υψηλότερο κόστος) που υπάρχει στα αμάξια της F1 και σε πολυ υψηλόυ επίπεδου επιδόσεων αυτοκίνητα
Το μοντέλο που έρχεται είναι καθαρά με μοτέρ που έχει δοκιμαστεί κατά κάποιο τρόπο από πολύ παλιά σε αυτοκίνητα όσο αφορά την πλήρη ψύξη κοινώς πεπατημένη και με λιγότερο κόστος
Φυσικά το καινούργιο με 10 άλογα παραπάνω στον τροχό δηλαδή από τα 118 στα 128 περίπου με ευκολία έναντι των ρυπων λόγο του πολύ νερου πλέον
Σκόρπιες σκέψεις , αν κάπου έχω λάθος ευχαρίστως κάποιος να με διορθώσει
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Έχω την αίσθηση ότι το έχουν μακρύνει λίγο ( μεταξόνιο? )
Ίσως για να τιθασεψουν την μεγαλύτερη δύναμη
Κρατάει ακόμα το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ?
Πλέον έχει φλάντζες μεταξύ κεφαλής και κυλίνδρων να υποθέσω
Το προηγούμενο δεν έχει...? (φλάντζες κεφαλής )
Από αυτά που έχω διαβάσει το μοντέλο που φεύγει διατηρεί μια μοναδικότητα στην δομή του μοτέρ όσο αφορά την ψύξη μια καινοτομία ( υψηλότερο κόστος) που υπάρχει στα αμάξια της F1 και σε πολυ υψηλόυ επίπεδου επιδόσεων αυτοκίνητα
Το μοντέλο που έρχεται είναι καθαρά με μοτέρ που έχει δοκιμαστεί κατά κάποιο τρόπο από πολύ παλιά σε αυτοκίνητα όσο αφορά την πλήρη ψύξη κοινώς πεπατημένη και με λιγότερο κόστος
Φυσικά το καινούργιο με 10 άλογα παραπάνω στον τροχό δηλαδή από τα 118 στα 128 περίπου με ευκολία έναντι των ρυπων λόγο του πολύ νερου πλέον
Σκόρπιες σκέψεις , αν κάπου έχω λάθος ευχαρίστως κάποιος να με διορθώσει
Μισο 325i ?
:thinking:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τέρας αξιοπιστίας.
Μάλλον το λες ειρωνικά ,αλλα συμφωνώ
Όμως υπάρχει και η άλλη προσέγγιση , ίσως να μην χρησιμοποιήθηκε σωστά από τους τότε οδηγούς διότι για την εποχή του ήταν πολύ γρήγορο μοτέρ λειτούργησε με πιτσιρικαρια καθώς και από άλλους που ήταν χρονια με αργά μοτέρ και ξεσπασανε καθώς και με ελειπη σέρβις
Μιλάω για μοτέρ και όχι για ηλεκτρικά κλπ
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μάλλον το λες ειρωνικά ,αλλα συμφωνώ
Όμως υπάρχει και η άλλη προσέγγιση , ίσως να μην χρησιμοποιήθηκε σωστά από τους τότε οδηγούς διότι για την εποχή του ήταν πολύ γρήγορο μοτέρ λειτούργησε με πιτσιρικαρια καθώς και από άλλους που ήταν χρονια με αργά μοτέρ και ξεσπασανε καθώς και με ελειπη σέρβις
Μιλάω για μοτέρ και όχι για ηλεκτρικά κλπ
Καταλαβαίνω τι λες Στέργιο
Γνωρίζεις πολύ καλά πως υπήρχε έλλειψη τεχνογνωσίας για τον εν λόγω κινητήρα και οχι μόνο, κακο σέρβις και τα συναφή, οπότε και έγιναν λαδιερες πριν την ώρα τους ενδεχομένως
Κάτι αντίστοιχο με τα κτμ ....τα περισσότερα παλιά είναι χρεπια γυαλισμενα για να πουληθούν, τυχερός ο επόμενος
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παίδες

Πολύ μικρή σημασία έχει γιατί διαλύονταν τα 33. Σημασία έχει ότι το έκαναν.

Ομοίως για τα ΚΤΜ. Δεν είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση δύο ετών πτυχίο μηχανικού μοτοσικλετών από ΙΕΚ για να πάρεις μηχανάκι, δεν ενδιαφέρονται όλοι να γίνουν μηχανικοί και δεν έχουν όλοι τον χώρο και τον χρόνο να κάνουν τον μαθητευόμενο μάγο.


Όταν παίρνεις ένα premium προϊόν πολύ περισσότερο, δεν θες να ξέρεις τι υλικό είναι η τσιμουχα του άξονα, το Πρες ντιρεκτ, το hall sensor και οποιαδήποτε άλλη αστειοτητα χαλάει τα μηχανάκια. Θες να πας βόλτα, έστω και μόνο στα σταρμπαξ, δικό σου είναι το μηχανάκι το βάζεις φωτιά και το καις σε τελική, αν δεν πάρει μόνο του από διαρροή ταχυσυνδεσμου.

Δεν υπάρχει τίποτα καινούριο και πρωτότυπο στο μοτέρ, το μόνο θέμα είναι αν το engineering είναι σωστό και αν έχουν γίνει επαρκείς δοκιμές η ο πελάτης που θα δώσει 25-30 χιλιάρικα θα κάνει ταυτόχρονα και το debugging της εταιρείας.

Δυστυχώς έχουμε κακά δείγματα στο παρελθόν.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτό που σας έλεγα παραπάνω
Πάνω με επιλεκτική ψύξη
Και κάτω ένας κινητήρας vw
πλήρης υδροψυξης
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτό που σας έλεγα παραπάνω
Πάνω με επιλεκτική ψύξη
Και κάτω ένας κινητήρας vw
πλήρης υδροψυξης
Ο κάτω δεν είναι VW.
Ο μποξέρ της volkswagen ήταν αερόψυκτος. :secret:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο κάτω δεν είναι VW.
Ο μποξέρ της volkswagen ήταν αερόψυκτος. :secret:
Είναι ο ακουαρτερμποξερ φωξβαγκεν....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Top Bottom