Παίδες
Πολύ μικρή σημασία έχει γιατί διαλύονταν τα 33. Σημασία έχει ότι το έκαναν.
Ομοίως για τα ΚΤΜ. Δεν είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση δύο ετών πτυχίο μηχανικού μοτοσικλετών από ΙΕΚ για να πάρεις μηχανάκι, δεν ενδιαφέρονται όλοι να γίνουν μηχανικοί και δεν έχουν όλοι τον χώρο και τον χρόνο να κάνουν τον μαθητευόμενο μάγο.
Όταν παίρνεις ένα premium προϊόν πολύ περισσότερο, δεν θες να ξέρεις τι υλικό είναι η τσιμουχα του άξονα, το Πρες ντιρεκτ, το hall sensor και οποιαδήποτε άλλη αστειοτητα χαλάει τα μηχανάκια. Θες να πας βόλτα, έστω και μόνο στα σταρμπαξ, δικό σου είναι το μηχανάκι το βάζεις φωτιά και το καις σε τελική, αν δεν πάρει μόνο του από διαρροή ταχυσυνδεσμου.
Δεν υπάρχει τίποτα καινούριο και πρωτότυπο στο μοτέρ, το μόνο θέμα είναι αν το engineering είναι σωστό και αν έχουν γίνει επαρκείς δοκιμές η ο πελάτης που θα δώσει 25-30 χιλιάρικα θα κάνει ταυτόχρονα και το debugging της εταιρείας.
Δυστυχώς έχουμε κακά δείγματα στο παρελθόν.