Tener-ίσιος
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- BMW R1200 GS LC
Rückruf BMW R 1250 GS: Getriebeschäden: 250.000 BMW GS in die Werkstatt
Το παραπάνω άρθρο είναι στα γερμανικά και θα προσπαθήσω να κάνω μια περίληψη των γραφωμένων.
Τον Ιανουάριο του 23, έγινε γνωστό ότι στα μοντέλα GS και RT 1250 μπορεί υπό προϋποθέσεις να σπάσει ο άξονας μετάδοσης του σασμάν.
Υπήρξαν περιπτώσεις από το 2020 σε πολλές χώρες της Ευρώπης, αλλά η διαδικασία κινήθηκε από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Κατόπιν εξέτασης σε μικροσκόπια και εργαστήρια το πρόβλημα έχει την αιτία του στα μέταλλα και τις επιστρώσεις τους.
Πρωτού αρχίσουν κάποιοι να κράζουν τους Γερμανούς, να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είναι της εταιρίας "Musashi" και Ω του θαύματος!!! Είναι Ιαπωνική.
Παραπάνω έρευνες ανέλυσαν τις συνθήκες που κάνουν τον άξονα να σπάσει και βρήκαν ότι όταν υπάρχουν γρήγορες εναλλαγές μεταξύ των στροφών του κινητήρα και των στροφών του άξονα του τροχού, όπως π.χ μικρά άλματα ή περνώνται μικρά εμπόδια και ο πίσω τροχός χάνει επαφή με το έδαφος.
Η ανάκληση αφορά μόνο 1250 GS και RT (K52 RTP Μπατσικό δηλαδή P για Police) με τους κινητήρες των 136PS δηλαδή πάνω από 250.000 μονάδες παγκοσμίως από τον 08/2018 μέχρι 12/2022 για τα GS και 07.2018 μέχρι 12/2022 για τα μπατσικά (που στ'@ρχίδι@ μας κιόλας γι αυτούς) Μοντέλα όπως το R, RS, και το κανονικό RT, πέρα βρέχει!
Και τώρα ερχόμαστε στο καλύτερο!!!
Πώς θα λύσει η BMW το πρόβλημα;;;
Θα αλλάξει τον άξονα;
Οοοοχι!
Θα αλλάξει το software παρακαλώ της μηχανής, προφανώς θα κόψει κάτι από την "έκρηξη" του κινητήρα, για να μήν παρεξηγηθεί ο άξονας.
Άιντε βρε!!! και καλή λοβοτομή στο μέλλον.
Το παραπάνω άρθρο είναι στα γερμανικά και θα προσπαθήσω να κάνω μια περίληψη των γραφωμένων.
Τον Ιανουάριο του 23, έγινε γνωστό ότι στα μοντέλα GS και RT 1250 μπορεί υπό προϋποθέσεις να σπάσει ο άξονας μετάδοσης του σασμάν.
Υπήρξαν περιπτώσεις από το 2020 σε πολλές χώρες της Ευρώπης, αλλά η διαδικασία κινήθηκε από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Κατόπιν εξέτασης σε μικροσκόπια και εργαστήρια το πρόβλημα έχει την αιτία του στα μέταλλα και τις επιστρώσεις τους.
Πρωτού αρχίσουν κάποιοι να κράζουν τους Γερμανούς, να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είναι της εταιρίας "Musashi" και Ω του θαύματος!!! Είναι Ιαπωνική.
Παραπάνω έρευνες ανέλυσαν τις συνθήκες που κάνουν τον άξονα να σπάσει και βρήκαν ότι όταν υπάρχουν γρήγορες εναλλαγές μεταξύ των στροφών του κινητήρα και των στροφών του άξονα του τροχού, όπως π.χ μικρά άλματα ή περνώνται μικρά εμπόδια και ο πίσω τροχός χάνει επαφή με το έδαφος.
Η ανάκληση αφορά μόνο 1250 GS και RT (K52 RTP Μπατσικό δηλαδή P για Police) με τους κινητήρες των 136PS δηλαδή πάνω από 250.000 μονάδες παγκοσμίως από τον 08/2018 μέχρι 12/2022 για τα GS και 07.2018 μέχρι 12/2022 για τα μπατσικά (που στ'@ρχίδι@ μας κιόλας γι αυτούς) Μοντέλα όπως το R, RS, και το κανονικό RT, πέρα βρέχει!
Και τώρα ερχόμαστε στο καλύτερο!!!
Πώς θα λύσει η BMW το πρόβλημα;;;
Θα αλλάξει τον άξονα;
Οοοοχι!
Θα αλλάξει το software παρακαλώ της μηχανής, προφανώς θα κόψει κάτι από την "έκρηξη" του κινητήρα, για να μήν παρεξηγηθεί ο άξονας.
Άιντε βρε!!! και καλή λοβοτομή στο μέλλον.