Απο ένα πρόχειρο ψάξιμο το 450NK είναι εδώ
τo σασμάν σε 450NK και 450SR είναι ακριβώς το ίδιο με το 450MT. Ίδιες σχέσεις μετάδοσης, ίδιος πρωτεύοντας άξονας μετάδοσης. Το μόνο που αλλάζει είναι το Final Reduction Ratio που τί σημαίνει?>>
Γρανάζια. Το Final Reduction Ration είναι ο λόγος (η διαίρεση) του πίσω γραναζιού με το μπροστά. Συνεπώς..
Με στρογγυλοποίηση στα 2 δεκαδικά ψηφιά, τα 2 μηχανάκια δρόμου 450 της CF έχουν
FRR 2.93 ενώ το 450ΜΤ 3,36
Πάμε σε ένα σχετικό πίνακα για την σχέση FRR με δόντια γραναζιών και βλέπουμε το εξής:
Απο τα μαθηματικά βγαίνει πώς τα 450NK και 450SR φοράνε γρανάζια
14/41 ενώ το 450ΜΤ όπως το εμφανίζεις στη σελίδα που έβαλες θα φοράει αν έρθει στην ίδια μορφή στην Ευρώπη
14/47
Αυτό σημαίνει πώς έβαλαν
6 δόντια στο πίσω γρανάζι και μείωσαν ουσιαστικά το βήμα της μοτοσυκλέτας κατα περίπου
13%. Σχεδόν φωτοτυπία η φαεινή ιδέα που είχε και η VOGE με τα 300DS, 300 rally και 300 naked.
Συνεπώς απο τα πρώτα ποστ που θα δούμε κάπου τον Απρίλιο-Μάιο στις σχετικές σελίδες ιδιοκτητών στο FB είναι η αλλαγή του πίσω γραναζιού απο 47 σε 44 για όποιον θέλει να κρατήσει καλό τράβηγμα στις ροπές στο μηχανακι και να φέρει πίσω λίγο ψηλότερη μουαγιέν και οι πιο ασφάλτινοι μπορούν και να πάνε και σε ακόμα πιο μικρό προς το 41. Όλα αυτά αν οι υπολογισμοι μου είναι σωστοί. Με 44 γρανάζι πίσω λογικά η ταχύτητα ταξιδιού θα είναι 120-130, όχι και συγκλονιστικά άνετα τα 130, λίιιιιγο χειρότερα απο τα street αλλά και πάλι αρκετά μέσα στη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και μάλλον κοντά στο HIMALAYAN που κι αυτό λένε για μεχρι 120 ταξίδι άνετο.