147 άδειο 164 γεμάτο, ούτε αυτό είναι ελαφρύ.το βοτζ ράλι, είναι μόνο ελαφρύ..
35 κιλά κάτω από τα άλλα που γράφω είναι σοβαρή διαφορά.147 άδειο 164 γεμάτο, ούτε αυτό είναι ελαφρύ.
Έπρεπε να είναι 15-20 λιγότερο.
1 Θα βρούμε αντικόφτη εμείς χαχαχαχα147 άδειο 164 γεμάτο, ούτε αυτό είναι ελαφρύ.
Έπρεπε να είναι 15-20 λιγότερο.
Μια διόρθωση. Τα euro5 δεν θα πάνε 180 αλλά 150 όπως έγραψαν στο moto και αυτό ναι είναι σοβαρό για τις οποίες ταξιδιωτικές του ικανότητες ονειρεύονται κάποιοιΕ ναι γιατί άλλο 170 άλλο 180. Σοβαρό θέμα στον καφέ.
Το "σοβαρά θέμα" για συζήτηση είναι αυτό που έθιξε ο ΚΚ, ότι "για να ξεκινήσει καιρός στο χώμα καλό είναι να έχει μικρό ελαφρύ μηχανάκι".
Το 450 μικρό ακριβώς δεν είναι ούτε σε διαστάσεις ούτε σε κιλά, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να τεθεί ως πλεονέκτημα του αυτό στο βίντεο.
Ναι σε σχέση με ένα 1200GSA είναι μικρό και ελαφρύ. Αλλά δεν είναι σε σχέση με ένα transalp 750, Tenere 700, Tuareg 660. Μικρό και ελαφρύ δεν είναι ούτε το βοτζ ράλι, είναι μόνο ελαφρύ..
Άστο, πες απλά ότι λόγω τιμής φέρνει τον πελάτη σε άλλη ψυχολογία.
158 κιλά είναι γεμάτο μαζί με τα κάγκελα κινητήρα και τη σχάρα που έρχεται από το εργοστάσιο.147 άδειο 164 γεμάτο, ούτε αυτό είναι ελαφρύ.
Έπρεπε να είναι 15-20 λιγότερο.
Έχεις καιρό να καβαλήσεις 500αρι. Τα 120 βία 130 είναι σε όλα το όριο τους πριν αρχίσουν να σκουζουν στα 3/4 των στροφών τους. Μια χαρά θα είναι το μηχανάκι αρκεί κάποιος να το καταλαβαίνει αυτό.Αν το 150 ή 170 είναι θέμα αλλαγής ενός αριθμού στο πρόγραμμα της μοτοσυκλέτας δεν έχει διαφορά στο αν ταξιδεύει με 120. Ταξίδι με 180 μόνο στην Ελλάδα και αυτό πάλι ελέγχεται αν είναι όντως εφικτό.
Είναι "πολλά" κυβικά για να συζητάμε αν κινείται άνετα με τόσο χαμηλή ταχύτητα
Ε ναι σκουζουν τι να κάνουν τα καημένα. Δε λέω ότι θα χαλάσουν αλλά όλα τα Ι2 της κατηγορίας είναι το σασμάν τους να σπάει 6η στα 180(θεωρητικά κοντέρ) και έχουν κόκκινα όλα κάπου 10.000rpm. που σημαίνει (130/180)*10.000= 7200rpm στα 130. Μέχρι εκεί ταξιδευεις μετά νιώθεις πως το βιάζεις.Όντως ισχύει. Με το X challenge δεν είναι έτσι.
Σε κάθε περίπτωση, αν σε όλα είναι όπως το λες κανείς δεν θα έπρεπε να ζητήσει ταξίδι με 180 και άνεση από την κατηγορία και θα έπρεπε να στραφεί σε περισσότερα κυβικά. Θα μου πεις μετά ότι κολλάμε στα λεφτά που είναι και λογικό και σεβαστό, αλλά δεν γίνεται πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτατος.
Αλήθεια μοτέρ του 2024 "σκούζει" στα 3/4 της ωφέλιμης περιοχής του;
Αν κάποιος θέλει ξέρω γω 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4000 στροφές, μόνο με 1000 κυβικά αυτό το γραναζωμα και όχι σε όλα τα μηχανάκια.
To να ταξιδεύεις με μικρό θέλει χρόνο υπομονή και αυτοσυγκράτηση. Χωρίς να θέλω να σου τη σπασω αν το πας τέρμα γκάζι για πολλές ώρες θα τα πάρεις στη μασχάληΕ ναι σκουζουν τι να κάνουν τα καημένα. Δε λέω ότι θα χαλάσουν αλλά όλα τα Ι2 της κατηγορίας είναι το σασμάν τους να σπάει 6η στα 180(θεωρητικά κοντέρ) και έχουν κόκκινα όλα κάπου 10.000rpm. που σημαίνει (130/180)*10.000= 7200rpm στα 130. Μέχρι εκεί ταξιδευεις μετά νιώθεις πως το βιάζεις.
Πόσα κιλά είναι το X challenge? Θέλω να δω αν αξίζει να διώξω το Ντακάρ και να πάρω εναΌντως ισχύει. Με το X challenge δεν είναι έτσι.
Σε κάθε περίπτωση, αν σε όλα είναι όπως το λες κανείς δεν θα έπρεπε να ζητήσει ταξίδι με 180 και άνεση από την κατηγορία και θα έπρεπε να στραφεί σε περισσότερα κυβικά. Θα μου πεις μετά ότι κολλάμε στα λεφτά που είναι και λογικό και σεβαστό, αλλά δεν γίνεται πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτατος.
Αλήθεια μοτέρ του 2024 "σκούζει" στα 3/4 της ωφέλιμης περιοχής του;
Αν κάποιος θέλει ξέρω γω 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4000 στροφές, μόνο με 1000 κυβικά αυτό το γραναζωμα και όχι σε όλα τα μηχανάκια.
165 αν θυμάμαι καλά, στοκ.Πόσα κιλά είναι το X challenge? Θέλω να δω αν αξίζει να διώξω το Ντακάρ και να πάρω ενα
30 κιλά περίπου διαφορα165 αν θυμάμαι καλά, στοκ.
Ναι αλλά μηχανή 15 ετών και με ελλείψεις σε ανταλλακτικά που καλύπτονται (κάποιες) από τους Κινέζους που συνεχίζουν την χρήση του πρώην rotax νυν loncin30 κιλά περίπου διαφορα
Αυτό με αποτρέπει..αλλά εμφανισιακά, μονοκύλινδρο σε αυτά τα κιλά,αυτό και το 690Ναι αλλά μηχανή 15 ετών και με ελλείψεις σε ανταλλακτικά που καλύπτονται (κάποιες) από τους Κινέζους που συνεχίζουν την χρήση του πρώην rotax νυν loncin