Λοιπόν....
Δε ξερω να τα περιγράφω ρομαντικά, όμως σίγουρα θα είμαι απλός, σαφέστατος και θα τα πω τσεκουρατα (οχι δεν είμαι στρατιωτικός)
Ένα ευχαριστώ στον πολυ καλο φιλο Θανοτριπερ, που μου έκλεισε το ραντεβού, μιας και καιρό το μελετούσαμε, αλλα το είχα ξεχάσει....
Γενικότερα δεν κάνω test ride, μου είχε σφηνωθει όμως να το οδηγήσω απλα για να καταλάβω γιατί κάποιος μπορεί να είναι αρνητικός σε άγνωστο για εμάς brand, χωρις να έχει καν οδηγήσει.
Για να μη κουράζω άσκοπα, βρισκόμαστε, ο Θάνος παίρνει το 650 ,εγω το 800 και ξεκινάμε....
Πάτημα της μίζας και κινητήρας ψιλοθορυβωδης αλλα καλοκουρδισμενος....κτμ δλδ
Οποιος έχει-είχε θα το νοιωσει αμέσως .
Συμπλεκτης βούτυρο, σασμάν επίσης...
Και ξεκινάμε
Ψάχνω για κανα χιλιόμετρο να βρω θέση που θα βολευτώ, και τη βρίσκω..
Πολυ καλη θέση οδήγησης, στα δικά μου θελω θα την ψηλωνα τη σελα 3 cm(1.87 γαρ) και θα εφερνα ενα κλικ το τιμόνι προς τα εμπρός, και θα ήμουνα ο Σωτος ο ευτυχισμένος.
Ανεμοκαλυψη κλπ δε με απασχόλησε, καθότι ουδέποτε ασχολήθηκα με αυτό σε κανένα μηχανάκι, δε με προβλημάτισε κατι οποτε δε τη ψυρισα τη μαϊμού που λεμε ετσι απλα..
Φρενα....
Όπως γνωρίζετε, ακτινικές, με ωραίο αρχικό δάγκωμα, δύναμη και αίσθηση.
Δε με.χαλασαν καθόλου και σε τπτ,όσο ζητάς από την μανετα σου δίνουν, όμορφα και ωραία
Αναρτήσεις.....
Δεν είναι wp ,αλλα δε με χάλασε τπτ μα τπτ,οκ θα έδινα κανα κλικ πισω στο ελατήριο και στην απόσβεση συμπίεσης, αλλα και παλι οκ
Κινητήρας..
Δεν εχω οδηγήσει 790,όμως το μοτέρ ειναι ικανοποιητικότατο, πολυ γκάζι, μια 3η όνειρο που πιάνει 140-150 για πλάκα ,
Δε ξερω από ride by wire, πρωτη φορά οδηγησα, αλλα δε χαλάστηκα, νταξει ξενίζει αλλα ολα οκ,συνήθεια ειναι.
Ο ψεκασμός οντως εχει ένα θεματακι, νοιώθεις οτι θελει να βηξει, να κλασει κλπ, αλλα δε το ένοιωσα στο βαθμό που εχω διαβάσει οχι μονο εδώ, αλλα γενικότερα
Οποιος ειχε 990 δε θα του δώσει σημασία σίγουρα,(θα το διορθώσουν είμαι βέβαιος)ούτε εμένα με χάλασε προσωπικά.
Σταθερότατο στα πολλά, και στρίβει με τη σκέψη, ετσι απλά
Ποιότητα κατασκευής...
Όλα μια χαρά δείχνουν, προσωπικά δεν είμαι ειδικός σε πλαστικά, βαφές κλπ, οπότε δεν εχω να πω κάτι αρνητικό.
Περί οθόνης, ενδείξεων κλπ,δεν ασχολήθηκα, δε με.θαμπωνουν αυτα,επικεντρωθηκα στην οδήγηση.
Προσωπικα αν ήθελα ένα μηχανάκι αμιγώς τουριστικό να αγοράσω αύριο, ναι θα το αγόραζα,χωρίς πολλά πολλά
Επίσης θεωρώ αφου το οδηγησα, οτι ειναι άδικο να συγκρίνεται μια μοτο των 9000 ευρώ, με άλλες πολυ ακριβότερες,ας συγκριθεί με οτι πουλιέται σε πάνω κάτω ίδια χρήματα, κερδίζει ματς από τα αποδυτήρια....
Αν είχε αλλο σήμα, θα προπούλαγε αβέρτα και σε άλλη τιμή....
Προσωπική άποψη εκφράζω
Μερσι
Δε ξερω να τα περιγράφω ρομαντικά, όμως σίγουρα θα είμαι απλός, σαφέστατος και θα τα πω τσεκουρατα (οχι δεν είμαι στρατιωτικός)
Ένα ευχαριστώ στον πολυ καλο φιλο Θανοτριπερ, που μου έκλεισε το ραντεβού, μιας και καιρό το μελετούσαμε, αλλα το είχα ξεχάσει....
Γενικότερα δεν κάνω test ride, μου είχε σφηνωθει όμως να το οδηγήσω απλα για να καταλάβω γιατί κάποιος μπορεί να είναι αρνητικός σε άγνωστο για εμάς brand, χωρις να έχει καν οδηγήσει.
Για να μη κουράζω άσκοπα, βρισκόμαστε, ο Θάνος παίρνει το 650 ,εγω το 800 και ξεκινάμε....
Πάτημα της μίζας και κινητήρας ψιλοθορυβωδης αλλα καλοκουρδισμενος....κτμ δλδ
Οποιος έχει-είχε θα το νοιωσει αμέσως .
Συμπλεκτης βούτυρο, σασμάν επίσης...
Και ξεκινάμε
Ψάχνω για κανα χιλιόμετρο να βρω θέση που θα βολευτώ, και τη βρίσκω..
Πολυ καλη θέση οδήγησης, στα δικά μου θελω θα την ψηλωνα τη σελα 3 cm(1.87 γαρ) και θα εφερνα ενα κλικ το τιμόνι προς τα εμπρός, και θα ήμουνα ο Σωτος ο ευτυχισμένος.
Ανεμοκαλυψη κλπ δε με απασχόλησε, καθότι ουδέποτε ασχολήθηκα με αυτό σε κανένα μηχανάκι, δε με προβλημάτισε κατι οποτε δε τη ψυρισα τη μαϊμού που λεμε ετσι απλα..
Φρενα....
Όπως γνωρίζετε, ακτινικές, με ωραίο αρχικό δάγκωμα, δύναμη και αίσθηση.
Δε με.χαλασαν καθόλου και σε τπτ,όσο ζητάς από την μανετα σου δίνουν, όμορφα και ωραία
Αναρτήσεις.....
Δεν είναι wp ,αλλα δε με χάλασε τπτ μα τπτ,οκ θα έδινα κανα κλικ πισω στο ελατήριο και στην απόσβεση συμπίεσης, αλλα και παλι οκ
Κινητήρας..
Δεν εχω οδηγήσει 790,όμως το μοτέρ ειναι ικανοποιητικότατο, πολυ γκάζι, μια 3η όνειρο που πιάνει 140-150 για πλάκα ,
Δε ξερω από ride by wire, πρωτη φορά οδηγησα, αλλα δε χαλάστηκα, νταξει ξενίζει αλλα ολα οκ,συνήθεια ειναι.
Ο ψεκασμός οντως εχει ένα θεματακι, νοιώθεις οτι θελει να βηξει, να κλασει κλπ, αλλα δε το ένοιωσα στο βαθμό που εχω διαβάσει οχι μονο εδώ, αλλα γενικότερα
Οποιος ειχε 990 δε θα του δώσει σημασία σίγουρα,(θα το διορθώσουν είμαι βέβαιος)ούτε εμένα με χάλασε προσωπικά.
Σταθερότατο στα πολλά, και στρίβει με τη σκέψη, ετσι απλά
Ποιότητα κατασκευής...
Όλα μια χαρά δείχνουν, προσωπικά δεν είμαι ειδικός σε πλαστικά, βαφές κλπ, οπότε δεν εχω να πω κάτι αρνητικό.
Περί οθόνης, ενδείξεων κλπ,δεν ασχολήθηκα, δε με.θαμπωνουν αυτα,επικεντρωθηκα στην οδήγηση.
Προσωπικα αν ήθελα ένα μηχανάκι αμιγώς τουριστικό να αγοράσω αύριο, ναι θα το αγόραζα,χωρίς πολλά πολλά
Επίσης θεωρώ αφου το οδηγησα, οτι ειναι άδικο να συγκρίνεται μια μοτο των 9000 ευρώ, με άλλες πολυ ακριβότερες,ας συγκριθεί με οτι πουλιέται σε πάνω κάτω ίδια χρήματα, κερδίζει ματς από τα αποδυτήρια....
Αν είχε αλλο σήμα, θα προπούλαγε αβέρτα και σε άλλη τιμή....
Προσωπική άποψη εκφράζω
Μερσι