Καλορίζικη, καλοτάξιδη, άπεφτη και αγρατζούνιστη Κωνσταντίνε κατ' αρχάς.
Τα θερμαινόμενα ζεσταίνουν όντως την παλάμη και για αυτό το λόγο πρέπει να συνδυάζονται με καλές χούφτες που <<διώχνουν >> τον αέρα προς τα πάνω και καλό γάντι για να μη παγώνει το χέρι από πάνω.
Θερμαινόμενα προσωπικά έβαλα πρώτη φορά στο προηγούμενο και πράγματι κάνουν δουλειά.
Στο προηγούμενο ήταν μάνα Χόντα και αυτό πούχα παρατηρήσει ήταν ότι δεν ζεσταινόντουσαν γρήγορα και όταν ζεσταινόντουσαν ήταν στην καλύτερη περίπτωση χλιαρά κάνοντάς τα καλά για νορμάλ συνθήκες - θερμοκρασίες αλλά ακατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Επίσης η τιμή των μάνα είναι απαγορευτική μιας και κυμαίνονται κοντά στα 300+ ευρώ αν και σε σένα έχει ένδειξη στα όργανα για το ότι λειτουργούν σε ποια σκάλα κλπ και νομίζω ότι είναι τα ίδια με το δικό μου. Επίσης πολύ γκρίνια έχει ακουστεί έξω για μειωμένη απόδοση και γενικά ότι δεν συμβαδίζουν σε απόδοση σχετικά με την υψηλότατη τιμή τους αλλά αυτά είναι λόγια του νετ. Δεν τα δοκίμασα οπότε δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα.
Βέβαια έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ λεπτά και το κουμπί χειρισμού βρίσκεται σε ωραιότατη θέση στο αριστερό γκριπ ενώ τα OXFORD είναι χοντρά πλην όμως χωρίς πρόβλημα κατά την άποψή μου.
Απερρίφθησαν λοιπόν και πήρα από e bay τα θερμαινόμενα της OXFORD που ήδη τοποθέτησα και έχω να πω ότι τα δοκίμασα ήδη σε υψόμετρο 1.300+ και σε συνδυασμό με τις χούφτες KOBRA SW MOTECK δεν χρειάζεται να τα βάλω παραπάνω από την πρώτη σκάλα τους με γάντια. Σκοτώνουν στην κυριολεξία !
Για 63,5 ευρώ που στοίχισαν είμαι άκρως ευχαριστημένος, ξέρω ότι έχουν τα πάντα σαν ανταλλακτικά και προσωπικά τα συνέδεσα στο μάνα subharness και όχι στην μπαταρία απευθείας ούτως ώστε με το γύρισμα του κλειδιού να σβήνουν τα πάντα όλα.
Ρεύμα τραβάνε λίγο κάτω από 4Α οπότε και εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα. Δοκιμασμένο και αυτό με ταυτόχρονα αναμμένα λόγο ομίχλης και αυτών και προβολέων LED.
Αν και δεν πρόκειται για το ίδιο μοτό λίγες φωτό μήπως σε βοηθήσουν (αποτελούνται από το χειριστήριο που βλέπεις, τα δύο γκριπς και την καλωδίωση με δικιά της ασφάλεια πλέον της μοτό για να συνδεθεί στην παροχή ρεύματος, τίποτα άλλο) :
Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω ότι η γκαζιέρα σε μένα είχε εξογκώματα που χρειάστηκαν λείανση για να μπουν. Τα μάνα στα δίνουν με νέα γκαζιέρα.
Επίσης αν θέλεις να τα συνδέσεις μάνα και όχι στην μπαταρία πρέπει να βρεις που έχει το ΑΤ την παροχή για αξεσουάρ, τι subharness παίρνει και να πάρεις φυσάκια sumimoto για τις συνδέσεις.
Ελπίζω να σε βοήθησα.