mousitsas
Μέλος
- Όνομα
- Αγις
- Μοτό
-
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το dct εχει γραμμικοτερη συμπεριφορα στη συμπλεξη απο τους περισσοτερους συμπλεκτες (υδραυλικους και μη) εχω δοκιμασει και up there with the best.Στο χώμα χρειάζεται ο συμπλέκτης όταν μπλέξεις σε τεχνικο τεραιν, λειτουργεί ως ρυθμιστής της ροπής. Το dct αποτυγχάνει σε αυτό το κομμάτι.
Το μονο ελλατωμα του dct στο χωμα (εκτος του βαρους που ομως ειναι πολυ χαμηλα) ειναι οτι δε μπορεις να συμπλεκταρεις αποτομα ωστε να ελαφρωσεις το μπροστινο, αλλα η ροπη και προθυμια του μοτερ να στροφαρει απο το μηδεν το κανει λιγοτερο θεμα απ οτι ακουγεται. Επισης, θελει ελαχιστα παραπανω skills χειρισμου του πισω φρενου (ρυθμιστης ροπης που λεγαμε), το οποιο μπορει και να μπει στο αριστερο γκριπ εαν τις επιθυμει
Ας αφησουμε το οτι οταν εισαι κονιορδος με εντουρομποτα δε σε απασχολει ο λεβιες αλλαγων....
Τελευταία επεξεργασία: