Φταει το sleep mode που μόνο η Χονδα έχει...αντί να κάνει το μηχανάκι αργό...βάζει τον αναβάτη σε sleep mode...Ισχύει , ρε σήμερα στην βόλτα μέση κατανάλωση είχα πάλι 5 κ κάτω , στο επαρχιακό είδα 4,6 . Μήπως κοιτάω κάτι λάθος ;
Η μήπως είμαι τέρμα αργός
Ισχύει καλά αυτοί στα τεστ πρέπει να πηγαίνουν τάπα . Επειδή είμαι σε μια ομάδα με κατόχους αλλά οι περισσότεροι έχουν το adventure sports όντως τέτοιες κατάναλωσεις δεν βλέπουν , όλοι είναι πάνω 5,5 . Βέβαια ο άλλος γράφει ότι του είναι εξερετικα δύσκολο να πάει εθνική με 135χλμ , πάντα είναι στα 160-170 , εγώ αντίθετα πολύ σπάνια κρατάω πορεία πάνω από 130-135χλμΚουτσές χελώνες αντβεντσουρ τιμ
Αυτό το οποίο μαρτυράει το gearing commander είναι ότι στα 130 πραγματικά το Άφρικα έχει 1000 στροφές λιγότερες από το 901.
Σε "νόμιμες" συνθήκες κίνησης και χαλαρή βόλτα με παρέα, είναι λογικό να κάψει λίγο. Φαντάζομαι ότι στα μέσα δεν κινούνται "χαλαρά" κατά το τεστ, οπότε βλέπουν πιο μεγάλα νούμερα. Αυτό το έχουν επιβεβαιώσει και κάποιοι χρήστες, θυμάμαι και εδώ να γράφεται ότι μετά κάποια χαω αλλάζει πολύ η κατανάλωση.
Σε πια χοντα έχεις μείνει ;; cb 500 και nc 750 ?Φταει το sleep mode που μόνο η Χονδα έχει...αντί να κάνει το μηχανάκι αργό...βάζει τον αναβάτη σε sleep mode...
Τότε θα πάρω 701 enduro...Για νορντεν τον βλέπω
Το αφρικα είναι τάφος
Τι έπαθε το 901Ε και χρειάζεται επισκευή;S1000XR δύσκολο, F900GSA είναι το τελευταίο καταφύγιο όμως
Περιμένουμε την Τετάρτη μήπως και έχει επισκευαστεί το 901Ε και θα δούμε αν ο Σαρακάκης έχει 1100L για τεστ.
Κάποιος χεράς πελάτης το έριξε/τράκαρεΤι έπαθε το 901Ε και χρειάζεται επισκευή;
Έλα πάρε το δικό μουS1000XR δύσκολο, F900GSA είναι το τελευταίο καταφύγιο όμως
Περιμένουμε την Τετάρτη μήπως και έχει επισκευαστεί το 901Ε και θα δούμε αν ο Σαρακάκης έχει 1100L για τεστ.
Θα μιλήσουμεΈλα πάρε το δικό μου
Αρχίζω και ανησυχώ...Σας παρακολουθώ..
Και προσεύχομαι για τους φίλους προπελάκηδες
Κάρτερ ημών, το εν της μηχανής,
αγιασθήτω το βολάν σου,
ελθέτω η μπαταρία σου,
γεμισθήτω το ρεζερβουάρ σου,
ως εν λιπαντικόν και επί της μηχανής,
το στρόφαλον ημών τον επιούσιον,
δος ημίν σήμερον και άφες ημίν
από τα μικροπροβλήματα των ηλεκτρονικών,
ως και ημείς αφίεμεν τους άξονες ημών,
στων αντιπροσώπων και των μηχανικών,
αλλά ρήσε ημάς απο τας ιμιτασιον,
Avin.
και τους πολλαπλασιαστές μας...Σας παρακολουθώ..
Και προσεύχομαι για τους φίλους προπελάκηδες
Κάρτερ ημών, το εν της μηχανής,
αγιασθήτω το βολάν σου,
ελθέτω η μπαταρία σου,
γεμισθήτω το ρεζερβουάρ σου,
ως εν λιπαντικόν και επί της μηχανής,
το στρόφαλον ημών τον επιούσιον,
δος ημίν σήμερον και άφες ημίν
από τα μικροπροβλήματα των ηλεκτρονικών,
ως και ημείς αφίεμεν τους άξονες ημών,
στων αντιπροσώπων και των μηχανικών,
αλλά ρήσε ημάς απο τας ιμιτασιον,
Avin.