jimmatas
Μέλος
- Όνομα
- Dimitris
- Μοτό
-
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Προσφατως εγινα κατοχος του συγκεκριμενου "μικρου" 250αριου και ειπα να ανοιξω αυτο το θεμα για να μαζευουμε εδω εντυπωσεις,προβληματα και προτασεις για το συγκεκριμενο μοτο.
Οσοι εχετε το απλο L η το Rally εμφανιστειτε!!
Aς αναφερω αρχικα λιγες πληροφοριες για την εν λογω μοτοσυκλετα:
Το CRF250L παρουσιαστηκε το 2013 πρωτη φορα στην γκαμα της Honda ως ενα 250αρι dual sport, μηχανη διπλης χρησης, τα γνωστα απο παλια ψευδοεντουρο.
Αυτο σημαινει οτι θα παει ικανοποιητικα τοσο στην ασφαλτο οσο και στο χωμα, ο,τι πρεπει για το Ελληνικο εδαφος if you ask me
Ο κινητηρας του ειναι 249κυβικα εκατοστα με 2 εκκεντροφορους, ηλεκτρονικο ψεκασμο, υδροψυκτο, και αποδιδει στα χαρτια...22.5 αλογα στα πρωτα μοντελα 2013-2016 και απο 2017 εως τωρα 24.5.
Little red pig το λενε οι Αμερικανοι.
Μπορει να φαινονται και να ειναι λιγα τα αλογατα αλλα ειναι αρκετα για την χρηση που προοριζεται θεωρω.
Συγκριτικα, το ΑΧ-1 που εχω εχει ονομαστικα 29 αλογα και ναι μεν φαινονται αρκετα αρχικα λογω καρμπυρατερ, αλλα επειτα ψιλο κρεμαει. Το CRF250L αντιθετως ειναι γραμμικο σχεδον σε ολο το ευρος των στροφων.
Μπορω να πω οτι η λειτουργια και των 2 μοτερ, ας εχουνε 31 χρονια διαφορα, μοιαζει παρα παρα πολυ σε αρκετα σημεια!
Εχω κανει μονο 200χλμ μεχρι στιγμης και τις εξης παρατηρησεις:
1) Το μοτερ ερχεται απο το εργοστασιο αρκετα σφιχτο, πολλοι λενε οτι η φουλ αποδοση του χωρις βελτιωσεις ερχεται περιπου μετα απο 3000-4000χλμ.
2) Σε αυτο απο πανω συμβαλλει και η εξατμιση που το νιωθεις να πνιγει το μοτερ αρκετα λογω καταλυτη κλπ
3) Οι αναρτησεις ειναι οκ αλλα τιποτα το ιδιαιτερο, μεγιστα κιλα αναβατη θα ελεγα τα 90κιλα. Η πισω αναρτηση ειναι χειροτερη σε σχεση με τη μπροστα
και πιστευω οτι θα ητανε καλη επενδυση η αντικατασταση της εν καιρω.
4)Απο εργονομια, εγω που ειμαι 1.73, μου καθεται κουτι! Παταω κατω ανετα αλλα οχι με ολο το πελμα. Τιμονι, μαρσπιε, χειριστηρια ολα στην καταλληλη θεση.
5)Το βαρος του στα 146 κιλα γεματο δε το λες και ελαφρυ αλλα ειναι πολυ καλα ζυγισμενο. Με μια αφτερμαρκετ εξατμιση χανει 7-8 κιλα.
τι αλλο τι αλλο.....χμμμ
Ειναι πολυ νωρις να πω περισσοτερα, θελω να το τεσταρω και στο χωμα, να κανω και καμια πιο μακρινη βολτα ασφαλτινη κλπ
Προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος με το εν λογω "μικρο" , δεν καιει πολυ, δεν εχει ακριβα ανταλλακτικα κ σερβις και το σημαντικοτερο δεν σπαει δε χαλαει!
Θα επανερχομαι τακτικα στο θεμα με νεες εντυπωσεις και πληροφοριες περι αξεσουαρ κλπ.
Οσοι εχετε το απλο L η το Rally εμφανιστειτε!!
Aς αναφερω αρχικα λιγες πληροφοριες για την εν λογω μοτοσυκλετα:
Το CRF250L παρουσιαστηκε το 2013 πρωτη φορα στην γκαμα της Honda ως ενα 250αρι dual sport, μηχανη διπλης χρησης, τα γνωστα απο παλια ψευδοεντουρο.
Αυτο σημαινει οτι θα παει ικανοποιητικα τοσο στην ασφαλτο οσο και στο χωμα, ο,τι πρεπει για το Ελληνικο εδαφος if you ask me
Ο κινητηρας του ειναι 249κυβικα εκατοστα με 2 εκκεντροφορους, ηλεκτρονικο ψεκασμο, υδροψυκτο, και αποδιδει στα χαρτια...22.5 αλογα στα πρωτα μοντελα 2013-2016 και απο 2017 εως τωρα 24.5.
Little red pig το λενε οι Αμερικανοι.
Μπορει να φαινονται και να ειναι λιγα τα αλογατα αλλα ειναι αρκετα για την χρηση που προοριζεται θεωρω.
Συγκριτικα, το ΑΧ-1 που εχω εχει ονομαστικα 29 αλογα και ναι μεν φαινονται αρκετα αρχικα λογω καρμπυρατερ, αλλα επειτα ψιλο κρεμαει. Το CRF250L αντιθετως ειναι γραμμικο σχεδον σε ολο το ευρος των στροφων.
Μπορω να πω οτι η λειτουργια και των 2 μοτερ, ας εχουνε 31 χρονια διαφορα, μοιαζει παρα παρα πολυ σε αρκετα σημεια!
Εχω κανει μονο 200χλμ μεχρι στιγμης και τις εξης παρατηρησεις:
1) Το μοτερ ερχεται απο το εργοστασιο αρκετα σφιχτο, πολλοι λενε οτι η φουλ αποδοση του χωρις βελτιωσεις ερχεται περιπου μετα απο 3000-4000χλμ.
2) Σε αυτο απο πανω συμβαλλει και η εξατμιση που το νιωθεις να πνιγει το μοτερ αρκετα λογω καταλυτη κλπ
3) Οι αναρτησεις ειναι οκ αλλα τιποτα το ιδιαιτερο, μεγιστα κιλα αναβατη θα ελεγα τα 90κιλα. Η πισω αναρτηση ειναι χειροτερη σε σχεση με τη μπροστα
και πιστευω οτι θα ητανε καλη επενδυση η αντικατασταση της εν καιρω.
4)Απο εργονομια, εγω που ειμαι 1.73, μου καθεται κουτι! Παταω κατω ανετα αλλα οχι με ολο το πελμα. Τιμονι, μαρσπιε, χειριστηρια ολα στην καταλληλη θεση.
5)Το βαρος του στα 146 κιλα γεματο δε το λες και ελαφρυ αλλα ειναι πολυ καλα ζυγισμενο. Με μια αφτερμαρκετ εξατμιση χανει 7-8 κιλα.
τι αλλο τι αλλο.....χμμμ
Ειναι πολυ νωρις να πω περισσοτερα, θελω να το τεσταρω και στο χωμα, να κανω και καμια πιο μακρινη βολτα ασφαλτινη κλπ
Προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος με το εν λογω "μικρο" , δεν καιει πολυ, δεν εχει ακριβα ανταλλακτικα κ σερβις και το σημαντικοτερο δεν σπαει δε χαλαει!
Θα επανερχομαι τακτικα στο θεμα με νεες εντυπωσεις και πληροφοριες περι αξεσουαρ κλπ.