Update στα
8300χλμ περιπου αλλα πραγματικα λιγο κατω απο
8000χλμ (λογω του γραναζιου που κλεβει τρελα το κοντερ!)
Ολο το χειμωνα πηγαινα λογω καραντινας βολτες εντος Αττικης, περασα παλι απο γνωστα μερη, πηγα μετα τα χιονια σε δρομους που πραγματικα δεν υπηρχανε πλεον κλπ
Περασα απο παντου με ανεση! Ειχα και κατι στατικες πτωσεις αλλα ολα οκ!
Η πρωτη μου "σοβαρη" τουμπα ητανε στο τροφφυ πριν 2 εβδομαδες , ευτυχως εγω δεν επαθα κατι σοβαρο ουτε το μηχανακι σχετικα.
Συγκεκριμενα εσπασε το πισω αριστερο φλας που κολληθηκε ξανα + ταινια και εγινε σαν καινουριο.
Καποιες ψιλογρατσουνιες στα πλαστικα που δε με απασχολουνε καν.
Το τιμονι "αρπαξε" ελαφρως και περιμενω να μου ερθει ενα protaper fatbar να βαλω αν και το μαμα οκ καλα ητανε σχετικα αλλα αφορμη εψαχνα να το αλλαξω...
Το παραξενο συνεβη με το προστατευτικο της αλυσιδας στο ψαλιδι. Ειδα οτι εβρισκε στο λαστιχο οταν γυρισα στο ξενοδοχειο στη Στενη και το εβγαλα τελειως.
Η μαμα Honda χρησιμοποιει τα ιδια ακριβως σημεια για το προστατευτικο εδω και 30+ χρονια
. Συρταρωνει σε ενα λαμακι στο ψαλιδι κοντα στο αμορτισερ και βιδωνει στο πλαι με 2 βιδες.
Οταν το ξεβιδωσα, η 1 απο τις 2 βιδες εβγαλε και λιγο το σπειρωμα μαζι και παρατηρησα οτι η βιδα καποια στιγμη ειχε χτυπηθει απο καποια πετρα η κανα κλαδι που μαζεψα.
Για την ωρα μαρεσει ετσι οπως ειναι "γυμνο" και δε θα το ξαναβαλω συντομα αλλα πιστευω πως θα χρειαστει ενα helicoil η κατι εκει στην προβληματικη βιδα.
Θα επανελθω με φωτογραφιες μολις ερθει και το τιμονι και κατσω να ασχοληθω να το βαλω.
Σε γενικες γραμμες, το μηχανακι δε νιωθει, λαδια φιλτρα και εφυγες!