DAKAR 2024

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Είχε μία μίνι συνέντευξη του Μέισον σε youtube short κινέζα δημοσιογράφος του μετέφερε ότι έχει τρελή υποστήριξη από κινέζους fans στα κινεζικά social media της Kove οι οποίοι τον θέλουν να τρέξει με κόβε και του χρόνου. Ήταν πολύ συγκρατημένος δεν είπε ούτε ναι ούτε όχι.

Αλλά για το ηλεκτρικό πρόβλημα κάτι είπε για connectors και όχι για ανορθωτή.


Επίσης ξεβρακώνονται οι ηλίθιοι πολιτικοί μας γιατί του ζήτησε να επισκεφτεί την κίνα και της λέει είμαι αμερικανός δεν μπορώ χρειάζομαι ειδική βίζα και πρόσκληση αυτό πρέπει να το κανονίσει το εργοστάσιο.

ρεεε DAKAR πάνω στο Σινικό τοίχος θα πιστέψουμε και οι άπιστοι
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη




Ολα καλα για τον Βασιλη
Τον παραμεσο εχει δεσει στο αριστερο χερι
Συμμαζεψε και την Πνοη
Ανεβασε ο Μανιατης βιντεο στο fb
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ.... ΣΗΜΕΡΑ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Ο Βασίλης Μπούδρος, σήμερα αγωνίστηκε με σπασμένα δάχτυλα στο χέρι τερμάτισε 70ς (69ος) στις μοτοσυκλέτες και 11ος στην Original by MOTUL, ανεβαίνοντας στην 82η θέση γενικής και παραμένοντας 17ος στην κατηγορία του μετά από το10ο σκελος του αγώνα.(12η μερα).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Πάντως για την ΚOVE έγινε μεγάλος ντόρος πρίν τον αγώνα αλλά και κατά την
διάρκειά του με λεπτομέρειες ακόμα και γιά το παραμικρό σωληνάκι, παπαράκι
καυλιτζέκι κλπ, ενώ για την HERO που την πάει τραίνο ο Μποτσουάνας δεν έχει ακουστεί τίποτα....

Γ@μημένο μάρκετινγκ, άλλους τους ανεβάζεις, kι' άλλους τους κατεβάζεις.....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ας ανεβάσει βίντεο η hero και να το φέρει στις εκθέσεις και φαντάζομαι ότι θα είναι το ίδιο.

Ο Μίστερ Μίστερ κερνάει αυτές τις μέρες, πάνε για φουλ πόντιουμ;

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως για την ΚOVE έγινε μεγάλος ντόρος πρίν τον αγώνα αλλά και κατά την
διάρκειά του με λεπτομέρειες ακόμα και γιά το παραμικρό σωληνάκι, παπαράκι
καυλιτζέκι κλπ, ενώ για την HERO που την πάει τραίνο ο Μποτσουάνας δεν έχει ακουστεί τίποτα....

Γ@μημένο μάρκετινγκ, άλλους τους ανεβάζεις, kι' άλλους τους κατεβάζεις.....
Η Hero αν και κολοσσός η συμμετοχή της στο DAKAR δεν μας αγγίζει τόσο επειδή δεν έχει έρθει Ευρώπη και ότι ξέρουμε για αυτη είναι μηχανάκια μέχρι 200cc στο πολύ οικονομικό φάσμα. Η μηχανή που τρέχει στο Dakar είναι ξένη προς τη γκάμα της.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Η Hero αν και κολοσσός η συμμετοχή της στο DAKAR δεν μας αγγίζει τόσο επειδή δεν έχει έρθει Ευρώπη και ότι ξέρουμε για αυτη είναι μηχανάκια μέχρι 200cc στο πολύ οικονομικό φάσμα. Η μηχανή που τρέχει στο Dakar είναι ξένη προς τη γκάμα της.
Κι εκεί είναι το μάρκετινγκ που είπε ο Bulmont και έχει απόλυτο δίκιο.
Ο Waffi που την τρέχει, έρχεται απο την Speedbrain (Husqvarna τότε) που την ενσωμάτωσε η Honda και την εξαφάνισε (πηρε τον Barreda τότε και την τεχνογνωσία τους) και μετά έφυγε και πήγε στην Hero. Όταν σκοτώθηκε και ο Goncalves, η ομάδα δεν τα παράτησε, και ελπίζω να βγεί πρώτη φέτος, το αξίζει πιο πολύ απο οποιαδήποτε άλλη. The underdog που λένε. Η Sherco επίσης πολύ καλή παρουσία, και ο Svitko σταθερά ψηλά για ιδιωτική συμμετοχή, κάνει τους factory να φαίνονται ''κάπως''.
Η Kove απλά έκανε την εξής διοαφορά που θέλει το κοινό το 2024. ''Blogging, instagraming κλπ. '' . Αυτό που είπε ο Bulmont είναι το πιο σωστό απ' όλα και πρέπει αυτό και μόνο αυτό να μας μένει. Marketing. Όταν πρακτικά έχουν μείνει ενας εργοστασιακός αναβάτης και ενας ιδιώτης, επιτυχία δεν το λες, και ούτε θα έπρεπε να παρουσιάζετε έτσι και ούτε θα έπρεπε να λέει ότι ''είμαστε στο top 20 πετύχαμε τον στόχο μας'' γιατί ο factory εχθές ήταν 48ος και ο ιδιώτης 79ος γενικής. Στην εικοσάδα πχ. υπάρχει ενα WR.
Να θυμόμαστε κάτι. Το ότι είναι εκεί, και δίνει λύσεις στο πόδι, είναι καλό, αλλά (1) είναι βιαστικό και (2) μπορεί να γίνει παντόφλα εύκολα όταν είσαι στην πίεση και βρίσκεις λύσεις.

Για τα σωληνάκια κλπ, εγώ αυτό που είδα, είναι όχι η διαφάνεια, είναι ότι σε κάθε πρόβλημα, υπήρχε άμεσα η φάση ''να δείτε τι έγινε, θα το φτιάξουμε άμεσα''. Κανείς δεν είπε ότι το Dakar είπε ότι έμεινε απο κινητήρα, οι άλλοι είπαν απο ανορθωτή, ο μπαμπάς του είπε απο κινητήρα κλπ. Σαν την Honda που όταν μένει πάντα είναι τα ηλεκτρικά το πρόβλημα ενα πράμα :p . Το να τερματίσεις το Dakar με καθημερινή μοτοσυκλέτα είναι το ΜΟΝΟ εύκολο και το λέω μετα λόγου γνώσης και έχει γίνει ΠΟΛΛΕΣ φορές με εντούρο μάλε μότο με μεγάλο τεπόζιτο μπροστά και ενα πίσω ο Lucchese με τα όργανα παραμάσχαλα στο τιμόνι. Αρα η KOVE δεν έκανε κάτι τρελό. Μην βλέπεις που έγινε μόδα ο αγώνας και ο τι γίνεται εδώ και 15 χρόνια το έχει ακολουθήσει το 5% του κοινού, οπότε αν βγαίνει ο CEO και λέει ''φεραμε να τεστάρουμε δυο μηχανάκια και οι άλλοι θα τρέξουν με παλιά'' αφήνει κάποιους με ανοιχτό το στόμα, ενω αυτό το έχει κάνει η ΚΤΜ και η Honda στο παρελθόν και η ΚΤΜ είναι και σε άλλο επίπεδο όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες των αναβατών που είναι όλες διαφορετικές μεταξύ τους εκεί που χρειάζεται. Απλά δεν βγαίνουν να το κάνουν βούκινο, ή το μαθαίνεις απο συγκεκριμένα κανάλια και όχι απο το Instagram του Mr. P.
Το να τερματίσεις 10άδα και δεν λέμε για βάθρο, σαν ιδιώτης θα πρέπει να έχεις διαστημόπλοιο, σαν εργοστάσιο για να δεις βάθρο να έχεις (1) ανταλλακτικά και δύο διαστημόπλοιο. Θα το κάνουν διαστημόπλοιο, απλά ακόμα και οι στόχοι που έθεσε, είναι πάρα πολύ υψηλοί.

Φέτος αυτό που είδαμε στο Dakar είναι η μαγική κατάσταση που μπήκε το 48 Chrono, η τραγική έλλειψη βενζίνης γενικά και τον ρόλο που παίζει το Dakar Experience. Παλιά οι αναβάτες που δεν τελείωναν το stage, γυρνούσαν σπίτι τους. Τελεία. Τώρα είναι μέσα στον αγώνα. Όσο και να θέλω να είμαι μέσα στον αγώνα, πιστεύω ότι είναι λάθος για factory ομάδες και ίσως και για ιδιώτες. Ο Sunier ακόμα μπορεί να βοηθήσει αναβάτες της KOVE. Τουλάχιστον ας απαγόρευαν την βοήθεια γιατί ο 48ος πχ. αναβάτης τους, αν έμενα απο ζάντα (δεν θυμάμαι ποιά μέρα την έκανε κάποιος και φύγαν οι μισές ακτίνες απο πάνω) πιθανών να μην τερμάτιζε. Οι Experience αναβάτες λοιπόν μπορεί να αλλάξουν τελείως την ροή του αγώνα. Απο την πλοήγηση μέχρι τα ανταλλακτικά. ΚαΤεΜέ δεν θα έπρεπε να το αφήσουν να γίνεται με κάποιο τρόπο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πράγματι ο αγώνας τελικά για την kove δεν πήγε καλά φέτος αλλά τι να περιμένεις σε επιτυχία από την δεύτερη συμμετοχή ενός εργοστασίου? Η Hero αν δε κάνω λάθος τρέχει από το 2016?

Παρόλα αυτά θα επιμείνω πως το ενδιαφέρον του κόσμου και η ταύτιση του με την kove προφανώς και προκύπτει από το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή με 8000€ μπορείς να πάρεις το 450 rally που και όμορφο είναι και ικανό και προσιτό και κοντά σε αυτά που τρέχουν στο dakar.

Με την Hero εμείς τι δουλειά έχουμε να ασχοληθούμε? Αν μια εταιρεία πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες είναι αυτή. Έχει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα καθαρά αγωνιστικό project και οι μοτοσυκλέτες που πουλάει είναι παπάκια μπροστά της και δεν έρχονται καν Ευρώπη! Αν κάποιος εκμεταλλεύεται το marketing για το όνομα της είναι η Hero και η Honda. Εταιρείες που δεν έχουν καν στο στολο τους μοτοσυκλέτες που να μοιάζουν έστω σε τίποτα με τα αγωνιστικά μηχανάκια.

Τουλάχιστον η ktm έχει και μια παράδοση και προσφέρει και κάποια μηχανάκια που έχουν μια αγωνιστική προέλευση και ικανότητα άσχετα αν είναι ακριβά.

Η kove πουλάει το προϊόν με το οποίο τρέχει στο dakar και της αξίζει η μεγαλύτερη αναγνώριση από όλες τις εταιρείες που τρέχουν και η συμπάθεια. Κάθε βήμα που κάνει εκεί το περνάει άμεσα στον πελάτη της. Στη τελική το μηχανάκι του benavides η του Brabec δεν θα το δούμε πότε άντε σε καμία έκθεση,ενώ το μηχανάκι του Theric πας αύριο και το βάζεις παραγγελία και έχεις σχεδόν το ίδιο.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Κι εκεί είναι το μάρκετινγκ που είπε ο Bulmont και έχει απόλυτο δίκιο.
Ο Waffi που την τρέχει, έρχεται απο την Speedbrain (Husqvarna τότε) που την ενσωμάτωσε η Honda και την εξαφάνισε (πηρε τον Barreda τότε και την τεχνογνωσία τους) και μετά έφυγε και πήγε στην Hero.
Θυμάμαι την Speedbrain που έφτιαχνε τα αγωνιστικά Husky για την Hero. Σήμερα ποιός τα φτιάχνει και που βασίζονται;
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
640 Armageddon έχεις μήπως άποψη γιατί τα roadbooks είναι με χαρτί? Τουλάχιστον αυτό είδα σε διάφορα βιντεάκια (συγκεκριμένα τον Pablo Quintanilla, να ξετυλίγει χαρτί).
Ενώ πριν ξεκινήσει το dakar '24 ο Βασίλης Μπούρδος όταν έδειχνε τη μοτό του, έλεγε ότι φέτος είναι άλλο το σεταπ και θα είναι ψηφιακό/ταμπλετ.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
συνοδηγός - πολυσουγιάς!


νο 212 : οδηγός L.Minaudier - συνοδηγός M.Serradoni
Καλά ας μη του έκλεινε το δρόμο και θα σου έλεγα εγώ πόσο βοηθητικός θα ήταν. Μπορεί να του πέταγε και κανά κοτρώνι για να μην τον ξαναπετύχει μπροστά του στο μέλλον :wht:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Top Bottom