Για ρύθμιση βαλβίδων όχι γενικά για σέρβιςΗ καινούργια η v4 με σέρβις κάθε 60000 χιλιόμετρα;;;;; που το βασίζουν αυτό;;;
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποια τιμή λες, γιατί φτάνει παραλίγο 30 το τοπ μοντέλοΜε την τιμή και το χρηματοδοτικο που υπάρχει αυτή την στιγμή, είναι μονόδρομος.
Αναφέρω το χρηματοδοτικο, γιατί τόσα χρόνια το λέμε για την BMW.
Ποιος χρειάζεται ραντάρ κλπ μλκιες??Ποια τιμή λες, γιατί φτάνει παραλίγο 30 το τοπ μοντέλο
V4... Αν και είναι ελαφρύ σε σχέση με πολλά, μάλλον αυτό είναι το μειονέκτημα στο χώμα.Σιγά μην έρχεται γυμνή.
Κάντε μια ερώτηση όσοι σας κάνει κλικ το μοντέλο.
Παρεμπιπτόντως στο προτελευταίο (τεύχος) τεστ του moto έπιασε πάτο στο χωμάτινο κομμάτι του μεγκατεστ ,αν αυτό λέει κάτι.
Καλά... Όταν τους φτάσει ο Γερμανός, σφύρα κλέφτικα.Bmw δεν πρόκειται να γίνει ποτέ ......
Σίγουρα είναι 20.χρονια μπροστά αλλά ιταλικά !!!!!!!!Καλά... Όταν τους φτάσει ο Γερμανός, σφύρα κλέφτικα.
Το εργαλείο είναι 20 χρόνια μπροστά... Ξύπνα και πούλα
Τρίζουν τα θεμέλια της Πε Εν Φε Μοτοραδ στο Μόναχο...με αυτά που βλέπουν τα μάτια μου...Καλά... Όταν τους φτάσει ο Γερμανός, σφύρα κλέφτικα.
Το εργαλείο είναι 20 χρόνια μπροστά... Ξύπνα και πούλα
Είναι σαν να κλέβουμε εκκλησία και εγώ αυτά δεν τα κάνω.Τρίζουν τα θεμέλια της Πε Εν Φε Μοτοραδ στο Μόναχο...με αυτά που βλέπουν τα μάτια μου...
Η αλήθεια ειναι οτι το μηχανακι μπορει να φαινεται από άλλο πλανήτη μεν εχει υψηλή κατανάλωση δε και χαμηλή αυτονομία σε σχέση με το GS...θεωρητικά πάντα. Νομίζω όμως οτι ο Phoenix μαζί με το gsmaniac πρέπει να πανε για ενα test ride back 2 back εχοντας και το 1250...και να ερθουν να γραψουν ενα συγκριτικο. Το Ducati εχει πιο σπορ καταβολες και διαθεσεις δλδ πιο sport tourer σε σχεση με το πε εν φε...οπότε οι πελατες αυτης της κατηγορίας νομιζω θα παραμεινουν στην πε εν φε.
Αναμένουμε συγκριτικό.