προφανώς και τα χίλια-δυο έξτρα σε ηλεκτρονικά και τεχνολογία, αλλά το να μας αρέσει ένα μηχανάκι στην εμφάνιση είναι ύπουλο κριτήριοΣυμφωνώ μαζί σου....αλλά ο ήχος από κοντά σε κάνει να ξεχνάς τα πάντα.
προφανώς και τα χίλια-δυο έξτρα σε ηλεκτρονικά και τεχνολογία, αλλά το να μας αρέσει ένα μηχανάκι στην εμφάνιση είναι ύπουλο κριτήριοΣυμφωνώ μαζί σου....αλλά ο ήχος από κοντά σε κάνει να ξεχνάς τα πάντα.
Κολλημένος με τα V2, τα υπόλοιπα είναι σάλτσεςπροφανώς και τα χίλια-δυο έξτρα σε ηλεκτρονικά και τεχνολογία, αλλά το να μας αρέσει ένα μηχανάκι στην εμφάνιση είναι ύπουλο κριτήριο
Κανένα φάουλ κατά την γνώμη μου.34100 full extra και 34600 η "σπέσιαλ χρώμα", το κοίταξα νωρίτερα.
Καλά, το ότι βάζεις το ΜΤ800 στην ίδια συζήτηση είναι τεράστιο φάουλ, το μόνο κοινό που έχουν είναι οι δύο ρόδες.
Με το XR θα μπορούσε να παίξει (σχετική) συζήτηση γιατί έχουν την ίδια "άρρωστη" φύση, αχρείαστα πολύ γκάζι, κοντές σχέσεις για ταξίδι σε ΕΟ αλλά το XR δεν έχει 19 εμπρός και δυστυχώς έχει ευπαθείς ζάντες για χώμα.
Εδώ χρειάζεται ο γιατρός με τα diavel του άλλου ιστότοπου να μας θυμίσει ότι δεν φταίει το μηχανάκι αν είμαστε φτωχάντζες. Αν είχα εξαψήφιο ετήσιο εισόδημα δεν θα το σκεφτόμουν πολύ (οκ, μετά από ένα τεστ ράιντ/ενοικίαση ΣΚ να δω δυο τρία πράγματα σχετικά με την άνεση). Για το R1250GSA θεωρώ ότι ο μόνος χώρος που είναι στο ίδιο επίπεδο με τούτο είναι στο μυαλό των μαρκεταραίων. Δεν έχει την ίδια "ψυχή", άσχετο αν πιθανότατα θα κινείται στον ίδιο ρυθμό ή και γρηγορότερα στον επαρχιακό.
Θα σου πω που "κολλάω" με το θέμα.Δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια από τότε που είχα σαν μπάτζετ τα 5-6000ε για μηχανή και ήμουν ευχαριστημένος. Αγόραζα μοτοσυκλέτες που μου έβγαζαν γούστα χωρίς να νοιώθω ότι καβαλάω "φθηνό" μηχανάκι, σιγά σιγά όμως βγήκαν μοτοσυκλέτες με ηλεκτρονικά, νέες κατηγορίες ψηλών υπερηχητικών πυραύλων, adaptive cruise κτλ, κτλ και ξαφνικά τα 5000 γίναν ελάχιστα χρήματα για να νοιώθω το ίδιο, ανέβηκαμε στα 8000, στα 10000, στα 15000 και να που πάλι λιγουρεύμαι το ακόμα πιο καινούργιο, το ακόμα πιο σύγχρονο, το νέο κουμπάκι, την καινούργια σούπερ προδιαγραφή.
Περίμενε γιατί νομίζω πως λέω άλλο πράγμα εγώ.Θα σου πω που "κολλάω" με το θέμα.
Δεν είναι μόνο τα λεφτά, αν είχε κάτι ΤΟΣΟ μοναδικό/ανεπανάληπτο θα τα έδινα με χαρά (ΟΚ, πιθανότερο με Αγγλικές πινακίδες και 27140 λιρίτσες που δεν ξέρω πόσο συζητήσιμες είναι).
Τυπικά και όπως το λες και το ΜΤ800 μιά χαρά μηχανάκι είναι, αν βολευτείς επάνω του. Και τον ψεκασμό θα τον συνηθίσει το χέρι και την έλλειψη δύναμης θα την συνηθίσει το μυαλό και από ηλεκτρονικά δεν του λείπει κάτι και όποιος κολλάει στην καταγωγή στα @@ μας κιόλας η γνώμη του αφού δεν έχει αποδειχτεί κακό το μηχανάκι.
Κακώς συζητάμε το θέμα σαν να είναι "ακριβό ίσον καλό" απαραίτητα. Ευχαριστημένος είμαι μετά μιά βόλτα με το 950, διάολε ευχαριστημένος ήμουν μετά από βόλτα με το fazer και τον πήγασο που η αξία τους είναι "μηδέν" τόσα χρόνια. Δεν με νοιάζουν τα λεφτά που γράφει το ταμπελάκι. Με νοιάζει όμως το ότι δεν έχω το άγχος που θα φρενάρω, με χαλαρώνει το CC στην ΕΟ, μου αρέσει η πιο προσεγμένη αεροδυναμική, το προσπέρασμα με την σκέψη, η πιο σωστή θέση οδήγησης, που δεν με νοιάζει τι καιρό κάνει γιατί έχω το πακέτο με τον μεγάλο αδερφό, το ότι γυρίζω σπίτι και δεν είμαι κουρέλι σωματικά. Αυτό δεν πληρώνεται και σίγουρα δεν είναι θέμα "προδιαγραφής", σε τελική το XR δεν έχει ούτε τις καλύτερες αναρτήσεις, ούτε τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά με IMU κλπ αλλά κούμπωσα εκεί πάνω σωστά. Αν παρέχει την ίδια αίσθηση άνεσης και χαλαρότητας το ΜΤ800 μεγάλη μαγκιά και να το συζητήσω. Δεν θα ακυρώσω οτιδήποτε πιο ακριβό γιατί δεν είναι μιάμιση ως τρεις φορές καλύτερο, θα αναγνωρίσω το κακό VFM και δεν θα ψωνίσω απλά (ΟΚ, βοηθάει η τιμή που είναι έξω από την πραγματικότητα των περισσότερων εν προκειμένω).
Δεν κάνουμε την ίδια χρήση. Αν ήταν μόνο για βόλτες "κοντά" δεν θα το έψαχνα τόσο πολύ το πράγμα, πόση διαφορά να κάνει έστω και ένα μέτριο μηχανάκι σε 250 χιλιόμετρα; Στα 700 χιλιόμετρα όμως, πραγματικό παράδειγμα, με το 950 απλά δεν ήθελα να είμαι επάνω του πια και είχα άλλα 250+ για το σπίτι και δεν ηταν και "μονοκοπανιά", είχε και καφέ και φωτό και φαγητά. Πόσο θα το πληρώσω αυτό; Όσο. Γιατί ΚΑΘΕ βόλτα ΘΕΛΩ να είναι σούπερ, όχι αγγαρεία.
Str φοραει, enduro mode εχει, αλλο ενα για το Troffy, και να πεσει λιγο, τι Adventure ειναι διαολε?Να αυτά βλέπω και λέω shut up and take my money, όσο διαρκεί το βίντεο, μετά μου περνάει.
Ετσι μάλιστα...ο πίσω παίζει το ρόλο του τραξιο κοντρολ...
Το v2 έχει βγάλει άνετα από άπειρο οδηγό ένα από τα πιο δύσκολα troffy ....θα σέβεστε.Γιατί, ήταν το v2 πραγματικό εντούρο μηχανάκι και τώρα χαλάει η παράδοση;
Το λένε όλοι οι δημοσιογράφοι, για διάσχιση χωματόδρομων. Τώρα όποιος νομίζει ότι θα κάνει μονοπάτι και δεν τον λένε birch η poskitt με τα πιο μικρά...
Να τα πεις στον Θάνο το κολοκυθάκι που ξέρει τα πάντα πριν συμβούν, με έμπειρο οδηγό φαίνεται να ζοριζεται και μόνο το GS κερδίζει συγκριτικά μεγατσετ.Το v2 έχει βγάλει άνετα από άπειρο οδηγό ένα από τα πιο δύσκολα troffy ....θα σέβεστε.
ένοχος ως προς το κόλλημα που έχω εγω προσωπικάΚολλημένος με τα V2, τα υπόλοιπα είναι σάλτσες
Το παλιό ήταν πιο "κόμπακτ" μπροστά και με τον αναβάτη πιο "πάνω" όπως σου αρέσει.
Το νέο έχει τον αναβάτη πιο "μέσα" και την μούρη λίγο πιο ψηλά και "έξω" για να καλύπτει και λίγο από τον αέρα, προς όφελος του τουρισμού.