Doc.DD
Μέλος
- Όνομα
- Δημητρης
- Μοτό
- r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δεν έχουν καμία σχέση.το Dunlop είναι αρκετά πιο χωμάτινο Μ ότι ;ήτο συνεπάγεταιΤα θεωρείτε πιο χωμάτινα από τα str;
Στην άσφαλτο τα str μου αρέσουν πολύ!
Δεν έχουν καμία σχέση.το Dunlop είναι αρκετά πιο χωμάτινο Μ ότι ;ήτο συνεπάγεταιΤα θεωρείτε πιο χωμάτινα από τα str;
Στην άσφαλτο τα str μου αρέσουν πολύ!
Σύμφωνα με το επίσημο site βγαίνει σε 19Μετα τα Mission οπου εβγαλαν 28.500χιλ εβαλα αυτο μονο πισω, μιας και δεν βγαζει σε 19 τροχο, και μπροστα καινουριο mision. Το πισω λοιπον εβγαλε το προσφατο ταξιδι στο Ιραν και εννοειτε το μπροστινο που ειναι mision ακομα πανω ειναι σαν καινουριο Και εβαλα ξανα ενα mission πισω
To tkc80 και ειδικα αν ειναι tt μπαινοβγαινει ευκολα στην ζανταΑπό τους συντροχους που το έχουν δοκιμάσει, πόσο εύκολα μονταρεται πάνω σε τροχό με σαμπρέλα;
Είμαι ανάμεσα στο raid και το TKC80. Το tkc βγαίνει και tt συγκεκριμένα για τις διαστάσεις μου, ενώ το raid βγαίνει μόνο tl. Εύλογα σκέφτομαι ότι σε ενδεχόμενο φουιτ με το raid θα μείνω στα δάση στα άγρια βουνά να πολεμάω με τους λεβιεδες.
Το μεκανακι είναι ένα 650Dakar
Δεν μου έχει τύχει λάστιχο (φτου φτου) αλλά το Raid δεν είναι σε καμία περίπτωση ούτε mission Ούτε E09. Τώρα ας μιλήσει κανένας που ξέρει καλύτερα. Εμένα όπως το είδα μου φάνηκε πως μάλλον δουλευευται.Από τους συντροχους που το έχουν δοκιμάσει, πόσο εύκολα μονταρεται πάνω σε τροχό με σαμπρέλα;
Είμαι ανάμεσα στο raid και το TKC80. Το tkc βγαίνει και tt συγκεκριμένα για τις διαστάσεις μου, ενώ το raid βγαίνει μόνο tl. Εύλογα σκέφτομαι ότι σε ενδεχόμενο φουιτ με το raid θα μείνω στα δάση στα άγρια βουνά να πολεμάω με τους λεβιεδες.
Το μεκανακι είναι ένα 650Dakar
Όχι το E09 είναι σκληρό κι αυτό. Μαλακά είναι mt21,tkc80 αυτά ξέρω.tc-drift Ευχαριστώ για την πληροφορία
Από αυτά που διαβάζω το mission είναι ακραίο παράδειγμα πολύ σκληρού, οπότε φαντάζομαι το Ε09 είναι πολύ μαλακό;
Το θέμα της μακροζωίας δεν είναι προτεραιότητα για μένα, συν το ότι το 650 δεν το θεωρώ λάστιχοβορο.
Για αρκετά χρόνια το TKC80 θεωρείται σημείο αναφοράς. Αυτή τη στιγμή η διαφορά τιμής μεταξύ τους είναι μικρή, οπότε δεν είναι κριτήριο επιλογής. Οπότε ψάχνω και άλλα πράγματα όπως το ποσό εύκολα τοποθετούνται.
Καλημέρα αν είναι να μην πας σε δύσκολα χωμάτινα λάσπες κτλ,δες και ταPIRELLI SCORPION RALLY STR άσφαλτο είναι πολύ καλό και στεγνό χωμα επίσης, μείον το πίσω τρώγεται σχετικά γρήγορα...Ερωτηση κλασσικη απο ασχετο:
Πλεον κατοχος KTM 950 ADVENTURE και ηρθε η απορια για λαστιχα καθως χρειαζεται
Για προσωπικους λογους επειδη θελω να βοηθησω μια κατασταση εχω ως πρωτη επιλογη να βαλω DUNLOP και ερχομαι σε αδιεξοδο καθως δεν ειμαι γνωστης της κατηγοριας...
Η χρηση που ΘΕΛΩ να κανω στο μηχανακι ειναι μακρινες βολτες, μονοημερες - διημερες - τριημερες οι οποιες να εχουν σχετικα συχνα και χωμα μεσα. Επειδη ομως απο το χωμα με μοτοσυκλετα απεχω 12 χρονια πλεον θα ηθελα το λαστιχο να μην με προδωσει και με δυσκολεψει σε σχετικα δυσκολες στιγμες (οχι σε ακραια προφανως) καθως η εμπειρια μου ειναι ξεχασμενη και το μηχανακι τα εχει τα κιλα του...Επισης θελω ενα λαστιχο να ειναι αξιοπρεπες στην ασφαλτο, οχι ενα καθαρα τακουνατο δλδ, φυσικα χωρις να εχω υψηλες απαιτησεις οπως με ενα ασφαλτινο μηχανακι και αντιστοιχο λαστιχο.
Ετσι λοιπον αυτα που ειδα και θεωρω πιθανες επιλογες ειναι τα DUNLOP TRAILMAX / TRAILMAX MISSION και TRAILMAX RAID
Ακουω γνωμες και αποψεις
Το εχω στα υποψιν γιατι το εχω ακουσει πολυ αυτο το λαστιχο, απλα οπως εγραψα παραπανω η 1η επιλογη ειναι DUNLOP, οποτε μονο αν ακουσω ασχημα λογια για αυτα τα λαστιχα που ειπα παραπανω θα κοιταξω κατι σε αλλη μαρκαΚαλημέρα αν είναι να μην πας σε δύσκολα χωμάτινα λάσπες κτλ,δες και ταPIRELLI SCORPION RALLY STR άσφαλτο είναι πολύ καλό και στεγνό χωμα επίσης, μείον το πίσω τρώγεται σχετικά γρήγορα...
Περίεγραψες το Dunlop Trailax Raid Γιώργη! Καλοτάξιδο το 950! το φοράω στο 800, στρίβει και φρενάρει σχεδόν σαν ασφάλτινο, σίγουρα το καλύτερο στην κατηγορία του σε αυτό τον τομέα και θα σε πάει σε χώμα παντού (χωρίς να είναι όμως το απόλυτο χωμάτινο). Το Advtroffy το έβγαλα με αυτό και στο σχετικό τοπικ θα βρεις και το πρώτο βιντεάκι που ανέβασα, λογικά θα ανεβάσω κι άλλα αν προλάβω να τα επεξεργαστώ.Ερωτηση κλασσικη απο ασχετο:
Πλεον κατοχος KTM 950 ADVENTURE και ηρθε η απορια για λαστιχα καθως χρειαζεται
Για προσωπικους λογους επειδη θελω να βοηθησω μια κατασταση εχω ως πρωτη επιλογη να βαλω DUNLOP και ερχομαι σε αδιεξοδο καθως δεν ειμαι γνωστης της κατηγοριας...
Η χρηση που ΘΕΛΩ να κανω στο μηχανακι ειναι μακρινες βολτες, μονοημερες - διημερες - τριημερες οι οποιες να εχουν σχετικα συχνα και χωμα μεσα. Επειδη ομως απο το χωμα με μοτοσυκλετα απεχω 12 χρονια πλεον θα ηθελα το λαστιχο να μην με προδωσει και με δυσκολεψει σε σχετικα δυσκολες στιγμες (οχι σε ακραια προφανως) καθως η εμπειρια μου ειναι ξεχασμενη και το μηχανακι τα εχει τα κιλα του...Επισης θελω ενα λαστιχο να ειναι αξιοπρεπες στην ασφαλτο, οχι ενα καθαρα τακουνατο δλδ, φυσικα χωρις να εχω υψηλες απαιτησεις οπως με ενα ασφαλτινο μηχανακι και αντιστοιχο λαστιχο.
Ετσι λοιπον αυτα που ειδα και θεωρω πιθανες επιλογες ειναι τα DUNLOP TRAILMAX / TRAILMAX MISSION και TRAILMAX RAID
Ακουω γνωμες και αποψεις