ChristosGR
Σκουριασμένο Μέλος
Αν ήταν εντούρο θα αγόραζα χθες στα 95 κιλά.
σε τουτο το βιντεο λοιπον,κανουν στην αρχη μια εισαγωγη για το πως ξεκινησε και τι φιλοδοξει να κανει η εταιρεια-μιλαει και ο ιδιοκτητς- και μετα αναφερεται σε δυο μηχανακια ,το 800 και ενα 250αρι εντουρο,για το πως δημιουργηθηκαν και κυριως πως κρατησαν το βαρος χαμηλα.
μαλιστα το 250 το ζυγιζουν λαιβ για του λογου το αληθες.
ΜΧ είναι προφανώς, παρόλα αυτά 95 κιλά είναι εντυπωσιακό νούμερο.
Εκείνο που θέλω να δω ειναι αν όντως το 800 Χ. θα είναι 180 κιλα γεμάτο με 23 λίτρα καυσιμο.
Δεν είναι ότι δεν γίνεται.
Η BMW είχε βγαλει από το 2006 το GS 1200 hp στα 175 κιλά άδειο η περίπου 190 κιλά γεμάτο με 16λιτρο ρεζερβουάρ.
Εφ όσον κατέβηκε η αγελάδα σε τέτοια νούμερα πριν 15+χρονια γίνεται.
Η απορία μου είναι γιατί δεν το κάνει κανένας και όλα είναι από 200+κιλακαι πάνω.
Γιατί για μένα αυτό είναι το δύσκολο.
Αλογα βγάζεις όσα θες, αλλά το να κατεβάσεις το βάρος 12-13% κατω απ τον ελαφρυτερο ανταγωνιστη με το καλημέρα είναι εντυπωσιακό.
Τι στο διάολο δηλαδή ξέρει ο Κινέζος που δεν μπόρεσε να κάνει, η ΚΤΜ, η Αprlia και κανένας Ιάπωνας ???
Πολύ περίεργος (εφ όσον τα νούμερα αληθεύουν) να το δω από κοντά και να το οδηγήσω.
Τελευταία επεξεργασία: