Πού να μπλέκει με σπασμένες κεφαλές....
Αν είναι πριν του 2004 καλύτερα Japan.
Σίγουρα, αυτό δεν το συζητάμε!!! Μετά του 2002!
Τα πριν, όχι μόνο κεφαλές....
Ρουλεμάν στροφάλου, αντλίες λαδιού... Άστο καλύτερα!
Πάντως το σημαντικό δεν είναι τα γκάζια. Το σημαντικό στα εντουράκια είναι οι αναρτήσεις. Το πλι τώρα που θέλει κι εκδρομικό, τα μπερδεύει αρκετα!
Εκεί ένα ΧΤ 660 με λίγη περιποίηση στις αναρτήσεις, ή ένα 640 ως έχει! Ανεβαίνει το "κασέ" βέβαια. Αλλά δε υπάρχει και κάτι άλλο στην κατηγορία. Τα ΤΤ και τα XR του χθες, είναι.... του χθες!
Δε θα ευχαριστηθεί. Η μέρα κι η νύχτα ένα ΤΤ 250μ ένα WRF 250 ας πούμε!
Απ' την άλλη με ένα μικρότερο, τι "εκδρομικό" να κάνεις? Ακόμα και 520 να είναι, πώς θα πας Εθνική????? Σπάνε αυτά σε τέτοιες καταστάσεις. Έχουν και θεόκοντα γραναζώματα.
Η μέση λύση είναι τα DRZ. Ένα 400αρι μπορεί να συνδυάσει πολλά!!!
Διόρθωσα κι εγώ