F800GS Γρανάζι Μπροστινό 15Τ

tzortzispanagiotis

Μέλος
Όνομα
Τζώρτζης
Μοτό
F800GS 2014
Kawasaki KLR 250 1990
Καλημέρα στην ομάδα,

Νέος χρήστης στο φόρουμ, έχω ενα F800GS και θα ηθελα να του δωσω λιγο παραπανω χωμάτινο προσανατολισμό - ροπή στα χαμηλά, οπότε σκέφτομαι να κατέβω ένα δόντι στο μπροστινό γρανάζι απο 16 σε 15 δοντια.
Υπάρχει κάποιος που να το έχει κάνει να μας πει εντυπώσεις; Αξίζει σαν μετατροπή; Χάνεις πολύ μετά στην εθνική;

Ευχαριστώ πολύ!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημέρα στην ομάδα,

Νέος χρήστης στο φόρουμ, έχω ενα F800GS και θα ηθελα να του δωσω λιγο παραπανω χωμάτινο προσανατολισμό - ροπή στα χαμηλά, οπότε σκέφτομαι να κατέβω ένα δόντι στο μπροστινό γρανάζι απο 16 σε 15 δοντια.
Υπάρχει κάποιος που να το έχει κάνει να μας πει εντυπώσεις; Αξίζει σαν μετατροπή; Χάνεις πολύ μετά στην εθνική;

Ευχαριστώ πολύ!
Αν βάλεις μικρότερο μπροστά νομίζω ότι θα "μακρύνει" το μηχανάκι.
Μεγαλύτερο βαλε

Σόρρυ...μεγαλύτερο πίσω
Μπροστά μικροτερο
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Καλημέρα στην ομάδα,

Νέος χρήστης στο φόρουμ, έχω ενα F800GS και θα ηθελα να του δωσω λιγο παραπανω χωμάτινο προσανατολισμό - ροπή στα χαμηλά, οπότε σκέφτομαι να κατέβω ένα δόντι στο μπροστινό γρανάζι απο 16 σε 15 δοντια.
Υπάρχει κάποιος που να το έχει κάνει να μας πει εντυπώσεις; Αξίζει σαν μετατροπή; Χάνεις πολύ μετά στην εθνική;

Ευχαριστώ πολύ!
Βάζεις μοντέλο και μετά επιλέγεις γραναζωμα.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Οτι είπε ο 2wheeler από πάνω.
Για χώμα , πόλη κλπ είναι σαφώς καλύτερα.
Για ταξίδι μέχρι 120-130 Μαξ γιατί μετά θα σε κουράσει.
Εγώ αν το ξανακανα, ίσως έβαζα δύο δόντια μεγαλύτερο πίσω και να κράταγα το εμπρός 16.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εχω 15αρι. Δεν θα εχεις θεμα μεχρι τα 120. Εχω κανει ταξιδι κ με 150αρες. Βουιζει λιγο παραπανω, αλλα οκ!
Α έτσι ανεβαινεις τα ανηφορια απατεώνα!!
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
εγώ πάλι είχα βάλει 15 μπροστά και ήταν απελπιστικό στις ευθείες βόγκαγε στα 120 λες και τελίκιαζα 125άρι !
έβαλα 17 ! μπροστά και είμαι άρχοντας και στην άσφαλτο και στο χώμα , μιλάμε πάντα για περιήγηση.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
εγώ πάλι είχα βάλει 15 μπροστά και ήταν απελπιστικό στις ευθείες βόγκαγε στα 120 λες και τελίκιαζα 125άρι !
έβαλα 17 ! μπροστά και είμαι άρχοντας και στην άσφαλτο και στο χώμα , μιλάμε πάντα για περιήγηση.
Επιβεβαιωνω κ εγω οτι το 17 δεν ειναι κακο για περιηγητικη χρηση. Κανει κ καλη καταναλωση!!! Απλα στα κατηφορια τα χωματινα, δεν εχεις καλο φρενο απο το μοτερ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επιβεβαιωνω κ εγω οτι το 17 δεν ειναι κακο για περιηγητικη χρηση. Κανει κ καλη καταναλωση!!! Απλα στα κατηφορια τα χωματινα, δεν εχεις καλο φρενο απο το μοτερ
Το 17 είναι καλό για περιηγητικές αλλά έχει αλλα μειονεκτήματα το 15 μουγκρίζει το μοτέρ στο ταξιδι θα αφήσω πάνω το 16 να είμαι κομπλέ χααχα
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
και το 16 μου φαίνεται κοντό , έχει ακριβώς το ίδιο βήμα που είχε και το παλιό μου F 650.
Το 800 όμως έχει πολύ ροπή χαμηλά και σηκώνει άνετα το μακρύτερο βήμα εκτός αν θέλει κάποιος να τρέξει σε enduro !
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το στα όρια του περίεργου της υπόθεσης είναι πώς διαβάζω απο κάποιους όπως ο Libero_mac πώς δεν είναι ευχαριστημένοι με την απόδοση του κινητήρα στα χαμηλά και μάλιστα το σύγκρινε με V-strom και XT!!!

Αν σε κάτι ξεχωρίζει το 800 είναι η ροπή του απο το μηδέν και ο πεντακάθαρος ψεκασμός του. Δηλαδή αν είχα να το συγκρίνω ειδικά σε άισθηση ροπής με V-strom 650 θα έλεγα πώς το V-strom φαίνεται τελείως κούφιο.

Η μόνη υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι πως το μηχανάκι του Libero_mac μήπως έιναι μοντέλο 2008 και όντως την πρώτη ίσως χρονιά η BMW δεν είχε σετάρει σωστά το μοτέρ για χρήση on-off Και σταδιακά στην πορεία της παραγωγής και σιωπηλά (όπως γίνεται πολυ συχνά) έκανε αλλαγές και προσαρμογές.

Πραγματικά αν βρεθουμε κάπου κάνουμε μια τράμπα μηχανακια γιατί τρελοί σίγουρα δεν είμαστε ή άπειροι, κάτι άλλο παίζει. Εμένα είναι μοντέλο 2011 συνεπώς προ-facelift αλλά της 4ης χρονιά παραγωγής του μοντέλου ή μάλλον τέλος 3ης.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
το δικό μου είναι του 2008 από τα πρώτα και χαμηλά πάει σαν ... scania ! σε σημείο που στο χώμα κάποιες φορές με δυσκολεύει.
σε μία εκδρομή είχα κάνει τράμπα με ένα Vstrom ... καμία σύγκριση , ο φίλος δε που πήρε το 800 κόντεψε να απογειωθεί μερικές φορές !
 
Top Bottom