mAthosalas
I love my GS
Το στορυ:
25/6:Δινω μια on-line παραγγελια στο fc-moto.de.Ενα μπουφαν και ενα ζευγαρι μποτες.Γινεται δεκτη,καταχωρειται,στελνουν email και επιβεβαιωση παραγγελιας και την προωθουν ως συνηθως για διεκπεραιωση...
29/6 \:Μου στελνουν email για επιβεβαιωση αποστολης παραγγελιας...
Τσεκαρω και βλεπω οτι εχουν στειλει μονο το μπουφαν.
Τους στελνω 3!!! email στο Τμ.Εξυπ.Πελατων για να μου απαντησουν στις 30/6 οτι λυπουνται για την αργοπορημενη απαντηση "Η παραγγελια σας εσταλη χθες,ευχαριστουμε"...
30/6 Στελνω εκ νεου....6 email ανα ωρα σχεδον και εξηγω/ερωτω "γιατι στειλατε μονο το μπουφαν;Η παραγγελια μου περιλαμβανει και ενα ζευγαρι μποτες.Ακομα και τωρα ου μιλαμε υπαρχει διαθεσιμοτητα αμεσα και στο νουμερο που ζητησα.Γιατι δεν με ενημερωσατε οτι εν τελει δεν υπαρχει η μποτα και αν θελω να παραγγειλω αλλες να τις στειλετε μαζι στο ιδιο πακετο;Γιατι με χρεωνετε 10.90 μεταφορικα και 5.90 αντικαταβολη και αν θελω μποτες παλι θα ξαναπληρωσω;Εχετε καποια προταση ή απαντηση"...
1/7:Απαντηση ΚΑΜΜΙΑ...ξαναστελνω άλλα 4 email με το ιδιο ακριβως περιεχομενο....και εξηγω οτι κατα τη γνωμη μου εκαναν λαθος οι ιδιοι και θα επρεπε να επιληφθουν σχετικα...
Ως τωρα που μιλαμε απαντηση καμμια.
Τσεκαρω UPS και βλεπω οτι ερχεται η παραγγελια μονο με το μπουφαν!...
Ρωταω τωρα εγω;Η παραγγελία ειναι αντικαταβολη.Θα γινω εγω κακος πελατης ή κακος ανθρωπος εαν τους γραψω στα φρυδια μου και οπως ερθει ετσι γυρισει πισω χωρις να παραληφθει;
Ενα μαγαζι Γερμανικο,με καλες τιμες και γενικως καλη εξυπηρετηση,που δεν εχω παραγγειλει μια η δυο φορες αλλά σιγουρα πανω απο 20!Και τους το υπενθυμισα αυτο κιολας στο mail... Πραγματικα εν μεσω κρισης και γενικοτερης καταστασης,μου εκανε αρνητικη εντυπωση η απαθεια και αρνητικη εξυπηρετηση...Κακως για μενα αντιμετωπισαν ετσι την παραγγελια και μαλιστα χωρις καμμια ενημερωση ή εγκριση μου!
Τα σχολια σας θα ηθελα...Γνωμες;...Τι θα κανατε στη θεση μου;
25/6:Δινω μια on-line παραγγελια στο fc-moto.de.Ενα μπουφαν και ενα ζευγαρι μποτες.Γινεται δεκτη,καταχωρειται,στελνουν email και επιβεβαιωση παραγγελιας και την προωθουν ως συνηθως για διεκπεραιωση...
29/6 \:Μου στελνουν email για επιβεβαιωση αποστολης παραγγελιας...
Τσεκαρω και βλεπω οτι εχουν στειλει μονο το μπουφαν.
Τους στελνω 3!!! email στο Τμ.Εξυπ.Πελατων για να μου απαντησουν στις 30/6 οτι λυπουνται για την αργοπορημενη απαντηση "Η παραγγελια σας εσταλη χθες,ευχαριστουμε"...
30/6 Στελνω εκ νεου....6 email ανα ωρα σχεδον και εξηγω/ερωτω "γιατι στειλατε μονο το μπουφαν;Η παραγγελια μου περιλαμβανει και ενα ζευγαρι μποτες.Ακομα και τωρα ου μιλαμε υπαρχει διαθεσιμοτητα αμεσα και στο νουμερο που ζητησα.Γιατι δεν με ενημερωσατε οτι εν τελει δεν υπαρχει η μποτα και αν θελω να παραγγειλω αλλες να τις στειλετε μαζι στο ιδιο πακετο;Γιατι με χρεωνετε 10.90 μεταφορικα και 5.90 αντικαταβολη και αν θελω μποτες παλι θα ξαναπληρωσω;Εχετε καποια προταση ή απαντηση"...
1/7:Απαντηση ΚΑΜΜΙΑ...ξαναστελνω άλλα 4 email με το ιδιο ακριβως περιεχομενο....και εξηγω οτι κατα τη γνωμη μου εκαναν λαθος οι ιδιοι και θα επρεπε να επιληφθουν σχετικα...
Ως τωρα που μιλαμε απαντηση καμμια.
Τσεκαρω UPS και βλεπω οτι ερχεται η παραγγελια μονο με το μπουφαν!...
Ρωταω τωρα εγω;Η παραγγελία ειναι αντικαταβολη.Θα γινω εγω κακος πελατης ή κακος ανθρωπος εαν τους γραψω στα φρυδια μου και οπως ερθει ετσι γυρισει πισω χωρις να παραληφθει;
Ενα μαγαζι Γερμανικο,με καλες τιμες και γενικως καλη εξυπηρετηση,που δεν εχω παραγγειλει μια η δυο φορες αλλά σιγουρα πανω απο 20!Και τους το υπενθυμισα αυτο κιολας στο mail... Πραγματικα εν μεσω κρισης και γενικοτερης καταστασης,μου εκανε αρνητικη εντυπωση η απαθεια και αρνητικη εξυπηρετηση...Κακως για μενα αντιμετωπισαν ετσι την παραγγελια και μαλιστα χωρις καμμια ενημερωση ή εγκριση μου!
Τα σχολια σας θα ηθελα...Γνωμες;...Τι θα κανατε στη θεση μου;