Ναι αν γουστάρεις ευστροφεία να πάρεις το κάπο, που θα το πάρεις δηλαδή για κει σε κόβω. Να σου γράψω όμως δυο λόγια του αέρα και για το 1150.
Έκλεισα πρόσφατα χρόνο μαζί της μετά από πολλά γιαπωνέζικα ον/οφ και στριτάκια. Το μπεμβεδάκι το ευχαριστιέμαι καθημερινά. Αυτό το υπέροχο τράβηγμα από χαμηλά με ελάχιστο ανοιχτό το γκάζι δεν το αλλάζω με τίποτα. Γυρνάω από τη δουλειά με το χαμόγελο στα χείλη που λένε. Αλλά δεν είναι για βιασύνες, δεν της αρέσει. Οχι πως δεν μπορεί να πάει γρήγορα αλλά δεν είναι το καλυτερό της. Δώσε της ανοιχτό δρόμο, αυτό θέλει μόνο, όχι μόνο εθνική, και στους επαρχιακούς μια χαρά στρίβει και φρενάρει, είναι ξεκούραστο και δεν χαμπαριάζει από τριβάλιτσα και δικάβαλα. Το βάρος της στην οδήγηση δεν φαίνεται, τουλάχιστον εμένα ποτέ δεν με ενόχλησε αλλά στους αέρηδες είναι εκεί και σε βοηθάει να ταξιδεύεις αμέριμνος, όταν οι υπόλοιποι παλεύουν να επιβιώσουν.
Αυτή η μοτοσυκλέτα σε βάζει σε ενα τρυπάκι γαλήνιο όταν την ταξιδεύεις. Μετά τις 3000 στροφές τελειώνουν οι κραδασμοί και μένει το αβίαστο δούλεμα του μπόξερ να σε ταξιδεύει βελούδινα. Στην εθνική βάζεις την overdrive 6η (εκνευριστική στους επαρχιακούς) και ρολάρει ξεκούραστα και οικονομικά στα 140-150, στις ταχύτητες που γίνεται το ταξίδι στον πραγματικό κόσμο και όχι στην φαντασία των επίδοξων ταξιδευτών.
Για να την καταλάβεις θέλει τον χρόνο της. Αν την οδηγήσεις και ανοίξεις γρήγορα το γκάζι θα ξενερώσεις. Οταν την ζήσεις λίγο καλύτερα τότε αρχίζεις και γουστάρεις τον παλαιάς κοπής πλέον, μπόξερ κινητήρα. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μου, που πάω αργά επίτηδες και γουστάρω. Δεν με νοιάζει αν με περνάνε όλοι, αν το ανοίξω μπορώ να παίξω μαζί τους αλλά η ίδια η μοτοσυκλέτα σου λέει "έλα τώρα, άσε τις παπαριές και πάμε σε εκείνο τον ορεινό δρόμο να χαρούμε οδήγηση ζεν". Και σαν βρεθείς εκεί, ανεβαίνεις το βουνο με 5η και ελάχιστο γκάζι και ευχαριστιέσαι αυτό το τράβηγμα, με το μουγκρητό του μπόξερ να σου τρυπάει το σωθικά, δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα με λόγια. Εκεί που τελειώνουν οι προδιαγραφές, οι μετρήσεις και τα νούμερα, στην πραγματική ζωή δηλαδή, την ευχαριστιέσαι αυτή την μοτοσυκλέτα.
Μετά από ένα χρόνο κατάλαβα γιατί το 1150 έχει τόσο φανατικό κοινό. Ότι και να επιλέξεις, καλούς δρόμους να χεις.