georgeps
Μέλος
Είπα να ανοίξω ένα νήμα για το ανανεωμένο CL500.
Το νέο Honda CL500 είναι μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει την κλασική αισθητική με την σύγχρονη, και αποτελεί μια νέα επιλογή από τα μοντέλα της εταιρείας.
Με έναν κινητήρα τετράχρονου, υγρόψυκτου, με χωρητικότητα 471κυβικών εκατοστών (ιδιο κινητήρα με cb500x κλπ) και ισχύ 47 ίππων, το Honda CL500 προσφέρει μια τίμια επιλογή που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του αναβάτη τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν στιβαρό πλαίσιο που την καθιστά αρκετά ευκίνητη στην οδήγηση.
Στον σχεδιασμό της Honda CL500 δίνεται μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και στο στυλ, με αποτέλεσμα μια μοναδική εμφάνιση που σίγουρα θα προκαλέσει το εντύπωση. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν σύγχρονο πίνακα οργάνων, ένα εργονομικό τιμόνι και ένα άνετο κάθισμα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη του. Εννοείται πως το σασί του είναι σχεδόν ίδιο με του Rebel 500, με κάποιες αλλαγές στο airflow.
Πιστέυω πως θα μισηθεί από πολλούς που δεν γουστάρουν τα σκράμπλερ, αλλά μπορεί να αγαπηθεί από αλλους. Είναι ιδανικό για Α2, αλλά περισσότερο για ανθρώπους που ψάχνουν χαμηλές μηχανές αφού με την χαμηλή του σέλα (790mm) ταιριάζει και σε πιο μικρόσωμες/ους αναβάτες.
Τιμη στην Ελλάδα : 7.450 €
Τιμή στην Αυστρία : 7.490 €
Τιμή στη Γερμανία : 6.990 €
Τιμή στην Ιταλία : 7.190 €
Τιμή στην Ισπανία : 6.750 € (που έκανε και ντεπούντο)
Τιμή στην Αγγλία: 5999 pounds (~6814 € ισοτιμία 04/23)
Κλασικά στο Ελλάντα πάμε καλά.
Είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Νοέμβριο, και πριν λίγες μέρες έγινε η press δοκιμή στην Σεβίλλη.
Προδιαγραφές από το επίσημο σαιτ:
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
ΤΡΟΧΟΙ
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Το νέο Honda CL500 είναι μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει την κλασική αισθητική με την σύγχρονη, και αποτελεί μια νέα επιλογή από τα μοντέλα της εταιρείας.
Με έναν κινητήρα τετράχρονου, υγρόψυκτου, με χωρητικότητα 471κυβικών εκατοστών (ιδιο κινητήρα με cb500x κλπ) και ισχύ 47 ίππων, το Honda CL500 προσφέρει μια τίμια επιλογή που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του αναβάτη τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν στιβαρό πλαίσιο που την καθιστά αρκετά ευκίνητη στην οδήγηση.
Στον σχεδιασμό της Honda CL500 δίνεται μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και στο στυλ, με αποτέλεσμα μια μοναδική εμφάνιση που σίγουρα θα προκαλέσει το εντύπωση. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν σύγχρονο πίνακα οργάνων, ένα εργονομικό τιμόνι και ένα άνετο κάθισμα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη του. Εννοείται πως το σασί του είναι σχεδόν ίδιο με του Rebel 500, με κάποιες αλλαγές στο airflow.
Πιστέυω πως θα μισηθεί από πολλούς που δεν γουστάρουν τα σκράμπλερ, αλλά μπορεί να αγαπηθεί από αλλους. Είναι ιδανικό για Α2, αλλά περισσότερο για ανθρώπους που ψάχνουν χαμηλές μηχανές αφού με την χαμηλή του σέλα (790mm) ταιριάζει και σε πιο μικρόσωμες/ους αναβάτες.
Τιμη στην Ελλάδα : 7.450 €
Τιμή στην Αυστρία : 7.490 €
Τιμή στη Γερμανία : 6.990 €
Τιμή στην Ιταλία : 7.190 €
Τιμή στην Ισπανία : 6.750 € (που έκανε και ντεπούντο)
Τιμή στην Αγγλία: 5999 pounds (~6814 € ισοτιμία 04/23)
Κλασικά στο Ελλάντα πάμε καλά.
Είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Νοέμβριο, και πριν λίγες μέρες έγινε η press δοκιμή στην Σεβίλλη.
Προδιαγραφές από το επίσημο σαιτ:
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V 7Ah |
Γωνία κάστερ | 27° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | 2.6 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 155 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 192 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.175 x 831 x 1.135 |
Ίχνος (χλστ) | 108 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 3,61/100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1485 |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
Ύψος σέλας (χλστ) | 790 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 12 |
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10.7:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 2ΕΕΚ, 4-βάλβιδος DOHC, 2-κύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 67 x 66.8 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | - |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 86 |
Κυβισμός (cc) | 471 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 34,3(47)/ 8.500 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 43,4/6.250 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 3.2 |
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης Assisted Slipper Clutch |
Λειτουργία συμπλέκτη | - |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης | Μηχανικό |
Quick Shifter | - |
ABS System | NAI |
Φρένα Εμπρός | Μονός πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονη δαγκάνα |
Φρένα Πίσω | Μονός δίσκος 240mm, μονοπίστονη δαγκάνα |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 150mm |
Ανάρτηση Πίσω | Διπλό αμορτισέρ με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης 5 σταδίων |
Εμπρός ελαστικό | R19M |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 110/80R19M/C 59H |
Πίσω ελαστικό | R17M |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 150/70R17M/C 69H |
Τροχός Εμπρός | Χυτό Αλουμίνιο |
Τροχός Πίσω | Χυτό Αλουμίνιο |
12v Socket | - |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | Όργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, upshift indicator (ένδειξη αλλαγής σχέσης |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | - |
Φώτα στροφής | - |
Συνδεσιμότητα | - |
Πρίζα | Προαιρετική |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | - |
Cruise Control | - |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης | NAI |
Ασφάλεια | HISS |
Τελευταία επεξεργασία: