Honda crf250l ή Honda crf250 rally

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Για τον ίδιο λόγο με τον @STF που πούλησε το tenere και πήρε το WR έτσι και γω θα αποχωριστώ την Africa για να πάω σε ένα μία από τις μηχανές που λέει ο τίτλος. Η χρήση θα είναι καθημερινή (σπίτι, δουλειά) και το σαββατοκύριακο κοντινές χωματινες εξορμήσεις με εξαίρεση ότι θα γίνονται ένα με δυο χωμάτινα ταξιδάκια το χρόνο. Θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιά από τις δυο να επιλέξω μιας και με προβλημάτιζει η πολύ πλαστηκουρα του rally!

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Φίλε κράτα αυτό που έχεις !
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Το 250l είναι μοτοσυκλέτα 50/50, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις το ίδιο και στο βουνό και στην άσφαλτο. Το Rally, όπως είναι κατασκευασμένο είναι περισσότερο street μοτό. Αρκετά καλύτερο στην άσφαλτο, το μίνι firing προστατεύει ικανοποιητικά και με πολύ καλή κατανάλωση. Το μοτέρ και των δύο αποδίδει λίγα άλογα, χρειάζεται ενδυνάμωση αν θέλεις το κάτι παραπάνω, με το ανάλογο κόστος βέβαια. Λύσεις υπάρχουν και για τις μαλακές αναρτήσεις μεν, στοιχίζουν δε. Bottom line: Αν σκοπεύεις να οδηγείς με την φόρα, και να συμβιβαστείς στα δύσκολα με την χαμηλή απόδοση, αγόρασε αυτό που σου αρέσει καλύτερα. Για περισσότερο βουνό το L είναι καλύτερο, λιγότερα πλαστικά να σπάσουν σε πιθανή πτώση, μικρότερο βάρος ( L=144kg, rally= 157kg), ευκολότεροι χειρισμοί. Το Rally είναι περισσότερο adventure μοτοσυκλέτα, θα διασχίσει την άσφαλτο σχετικά εύκολα και ξεκούραστα, στο χώμα όμως σαφώς χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια, και το πόσο γρήγορα μπορείς να κινηθείς από ένα σημείο και μετά, εξαρτάται από την οδηγική σου ικανότητα, τις αντοχές σου και το θράσος που έχεις. Για νορμάλ καταστάσεις πάντως το rally είναι καλύτερη επιλογή. Θα αποτελούσε και ένα καλό project, αν δεν ήταν τόσο πολύ ακριβό:eek::eek::(
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
εγω παντως θα επερανα το L,καιρο τωρα το χαλβαδιαζω...
μαλιστα καπου ειδα οτι εχει κ ABS..!
Ναι έχει ABS το οποίο απενεργοποιειται στον πίσω τροχό με κουμπί!

Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το 250l είναι μοτοσυκλέτα 50/50, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις το ίδιο και στο βουνό και στην άσφαλτο. Το Rally, όπως είναι κατασκευασμένο είναι περισσότερο street μοτό. Αρκετά καλύτερο στην άσφαλτο, το μίνι firing προστατεύει ικανοποιητικά και με πολύ καλή κατανάλωση. Το μοτέρ και των δύο αποδίδει λίγα άλογα, χρειάζεται ενδυνάμωση αν θέλεις το κάτι παραπάνω, με το ανάλογο κόστος βέβαια. Λύσεις υπάρχουν και για τις μαλακές αναρτήσεις μεν, στοιχίζουν δε. Bottom line: Αν σκοπεύεις να οδηγείς με την φόρα, και να συμβιβαστείς στα δύσκολα με την χαμηλή απόδοση, αγόρασε αυτό που σου αρέσει καλύτερα. Για περισσότερο βουνό το L είναι καλύτερο, λιγότερα πλαστικά να σπάσουν σε πιθανή πτώση, μικρότερο βάρος ( L=144kg, rally= 157kg), ευκολότεροι χειρισμοί. Το Rally είναι περισσότερο adventure μοτοσυκλέτα, θα διασχίσει την άσφαλτο σχετικά εύκολα και ξεκούραστα, στο χώμα όμως σαφώς χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια, και το πόσο γρήγορα μπορείς να κινηθείς από ένα σημείο και μετά, εξαρτάται από την οδηγική σου ικανότητα, τις αντοχές σου και το θράσος που έχεις. Για νορμάλ καταστάσεις πάντως το rally είναι καλύτερη επιλογή. Θα αποτελούσε και ένα καλό project, αν δεν ήταν τόσο πολύ ακριβό:eek::eek::(
Σε συνέχεια αυτών που έγραψε ο Δημήτρης και επειδή επεξεργάστηκα αρκετά στην έκθεση μοτοσυκλέτας το Rally, είδα πως παρά την εμφάνιση δεν είναι καθόλου μελετημένο για χρήση σε χώμα. Το φαίρινγκ είναι εντελώς εκτεθειμένο στις πτώσεις και η ποιότητα των πλαστικών δεν με ενέπνευσε καθόλου. Η ποδιά εκτελεί απλώς χρέη "διακόσμησης".
Ξεκάθαρα θα έπαιρνα το CRF250L το οποίο έχει και πιο εύκολη πρόσβαση παντού για σέρβις κτλ. και πιο χρηστικό στο χώμα είναι.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Πολλοί μου λένε να κρατήσω την Africa...

Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλά που κάνουν εγώ σου είπα κρατάς αυτό που έχεις !!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πολλοί μου λένε να κρατήσω την Africa...
Οπως πχ κι'εγω στον καφε που ηπιαμε στο Grizzly Bear στην Ελατη τελος Ιουλη. Ιδιως μετα απο ολα που εχεις κανει στο μηχανακι και τοχεις φερει σε κατασταση "τζιτζι" :cool: Βαλε ενα σετ "ντεμι" λαστιχα μονιμα πανω και απολαυσε τις φοβερες χωματινες διαδρομες στα βουνα της Θεσσαλιας και οχι μονο. Και πολυ πιο μακρινα ταξιδια οταν ο μπεμπης μεγαλωσει λιγο ;)


ΥΓ Εγκυκλοπαιδικα, μεταξυ των αλλων δυο εγω θα προτιμουσα το rally και θα τουβαζα καγκελα προστασιας για τις πτωσεις. Ειναι πολυ πιο ομορφο απο το L παρα το ασυμμετρο φαναρι, μαλιστα το τελευταιο του δινει καποια ιδιαιτεροτητα. Στην αρχη δεν μου αρεσε καθολου αλλα εχοντας το δει περισοτερο, ειναι αποδεκτο και ..ιδιαιτερο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πολλοί μου λένε να κρατήσω την Africa...

Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άλλος ένας...:yew:
 

bmx

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
DR650
Τα crf250 οσο εντυπωσιακα ειναι απο τις φωτογραφιες, τοσο απογοητευση ειναι απο κοντα. Οι εκπτωσεις σε υλικα και ποιοτητα ειναι εμφανης. Επισης ενω ειναι 250 cc το βαρος τους ειναι κοντα στα 150 κιλα, δηλαδη οσο τα 650 εντουρο. Επισης δεν εχει σχεση με το wr250 σε ποιοτητα, βαρος και αναρτησεις. Εγω θα εψαχνα κατι σε drz, xr, dr350. Την africa δεν αξιζει να τη δωσεις...
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Λόγω μπέμπη θα αλλάξεις μότο ??
Τώρα που έχεις όλα τα καλά !!! ( Το όνειρο σου όπως έλεγες το africa, και το παιδάκι σας ).
Μια χαρά είσαι φίλε μου να σας ζήσει !!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολλοί μου λένε να κρατήσω την Africa...

Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλά που κάνουν εγώ σου είπα κρατάς αυτό που έχεις !!!!
Κρατάς αυτό που εχεις Θάνο. ..
Όταν θα το δώσεις τότε θα καταλάβεις τι έκανες. ..
Άλλος ένας...:yew:
Κι άλλος ένας ;)
με 2 άφρικα στο παρελθόν, ξέρω ότι είναι μηχανάρα allaround και σου κάνει όλα τα κέφια!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χωρίς παρεξήγηση...
Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν βοηθάμε δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα που δεν έχουν τεθεί. Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις όντως να βοηθάμε και να έχω άδικο εγώ.
Το γεγονός όμως είναι πως το ερώτημα που τίθεται και μάλιστα και σε επίπεδο τίτλου είναι CRF250L ή Rally και πολλές απαντήσσεις είναι: Κράτα αυτό που έχεις... ή ακόμη χειρότερα σε κάποιες άλλες περιπτώσεις (όχι στη συγκεκριμένη) πέφτει στο τραπέζι και μία αντιπρόταση: π.χ., πάρε μια Kawasaki KLX250...
Είναι απαντήσεις που δεν ζητήθηκαν και δεν απαντάνε στο ερώτημα και ενδεχομένως -παρά τη καλή πρόθεση- να οδηγήσει σε λάθος επιλογή. Όταν ένας άνθρωπος θέτει ένα ερώτημα που αφορά την αγορά μιας νέας μηχανής (όχι απαραίτητα καινούριας) πάει να πει πως έχει σταθμίσει, μετρήσει, υπολογίσει και την επιλογή του να μείνει με αυτήν που έχει και άλλες επιλογές. Πίσω από μια αντικατάσταση μηχανής μπορεί να υπάρχουν δεκάδες λόγοι και όχι μόνον η προσωρινή απώλεια ταξιδιών. Οικονομικοί, ψυχολογικοί ή ακόμη και η χρονική συγκυρία που σου δίνει την ευκαιρία να συμβιώσεις χωμάτινα με κάτι μικρό και ελαφρύ. Αν όχι τώρα πότε;

Αγαπητέ @thanosxrv δε ξέρω, μπορεί να είμαι και εκτός κλίματος και να έχουν δίκιο οι συμφορουμίτες, αλλά μια που επικαλέστηκες το όνομα μου, θέλω να σου καταθέσω επί προσωπικού -αν και δημόσια- την άποψη μου.
Εγώ πούλησα μια μηχανή που λάτρεψα (ΧΤ660Ζ) γιατί ήρθε στο κόσμο ο γιός μου και έπρεπε να βρεθούν γρήγορα κάποια χρήματα για την αγορά ενός αυτοκινήτου (χωρίς δόσεις κτλ) και είχα τη τύχη πολύ σύντομα οι συγκυρίες -σε συνδυασμό με την πώληση κάποιων άλλων αγαθών- να βοηθήσουν ώστε να πάρω ένα 250άρι του οποίου τα πάγια ετήσια έξοδα είναι 97€ για την ασφάλεια, 22€ τέλη κυκλοφορίας και 15€ λάδια/φίλτρο (αφού δε κάνω περισσότερα από 6000 με 7000 χλμ το χρόνο), σύνολο 134€.
Ο ερχομός του μικρού άλλαξε τη ζωή μου και δεν έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή για την αγορά του μικρού 250ριού και για να γίνω ακόμη πιο ξεκάθαρος η αγορά του WRR είχε μια ανάσα απόσταση από την αγορά του Husky 701 (που επίσης γουστάρω). Δε θέλω να πω πως ο κύριος λόγος ήταν ο οικονομικός (ήταν και αυτό) αλλά η γνώση πως: 1ον) τα ταξίδια τέλος και 2ον) το γεγονός πως είμαι από τους τύπους που θέλουν να κάνουν διακοπές με την οικογένεια τους. Και παρ' ότι με τα τότε και σημερινά (ευτυχώς) δεδομένα θα μπορούσα να συντηρήσω και μια μηχανή 600+ κυβικών, όταν έχεις κάνει ένα παιδί υπολογίζεις πολύ περισσότερο το μέλλον και το μέλλον σε τούτη τη χώρα είναι εντελώς αβέβαιο. Έτσι κοιτάμε τι μπορούμε να κάνουμε σήμερα χωρίς να βασιζόμαστε στο αύριο. Η face to face συζήτηση με φίλους έδειξε πως το WR250R συνδύαζε και τις χωμάτινες ανησυχίες και "ένα κεφάλι ήσυχο" και λίγο ή πολύ τελικά... μπορεί να κάνει ότι και το 701.
Το τριήμερο στα Σαράνταινα απέδειξε την ορθότητα της επιλογής. Δυόμισυ ημέρες και δυο νύχτες, συνολικά 50 ώρες που γεμίσαν με 750 χλμ εκ των οποίων 250+ ήταν πραγματικά χωμάτινα και ΑΠΟΛΑΥΣΑ όπως δε θα μπορούσα να απολαύσω με το Tenere αν και φορτωμένος. Η επιστροφή με βρήκε στη σέλα για περισσότερο από τρισήμισυ ώρες ασφάλτινων χλμ. Στάση δεν έκανα παρά μόνον για ανεφοδιασμούς και κάποιες φορές που σηκωνόμουν όρθιος στο ταξίδι για να ξεπιαστώ.
Απόφθεγμα: Και φυσικά ξέχνα την άνεση του Africa στην άσφαλτο αλλά... καλωσόρισε την άνεση του CRF250L στις χωμάτινες διαδρομές και την αστική μετακίνηση (ξέχνα το Rally, είναι απάτη από όπου και να το πιάσεις). Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να έχουμε 2 και 3 μηχανές αλλά αφού αυτό δε γίνεται... πίστεψε με, έστω και προσωρινά πίσω από τα λίγα κυβικά θα ξανασυναντήσεις πολλές ξεχασμένες στιγμές εφηβικής ευτυχίας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Χωρίς παρεξήγηση...
Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν βοηθάμε δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα που δεν έχουν τεθεί. Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις όντως να βοηθάμε και να έχω άδικο εγώ.
Το γεγονός όμως είναι πως το ερώτημα που τίθεται και μάλιστα και σε επίπεδο τίτλου είναι CRF250L ή Rally και πολλές απαντήσσεις είναι: Κράτα αυτό που έχεις... ή ακόμη χειρότερα σε κάποιες άλλες περιπτώσεις (όχι στη συγκεκριμένη) πέφτει στο τραπέζι και μία αντιπρόταση: π.χ., πάρε μια Kawasaki KLX250...
Είναι απαντήσεις που δεν ζητήθηκαν και δεν απαντάνε στο ερώτημα και ενδεχομένως -παρά τη καλή πρόθεση- να οδηγήσει σε λάθος επιλογή. Όταν ένας άνθρωπος θέτει ένα ερώτημα που αφορά την αγορά μιας νέας μηχανής (όχι απαραίτητα καινούριας) πάει να πει πως έχει σταθμίσει, μετρήσει, υπολογίσει και την επιλογή του να μείνει με αυτήν που έχει και άλλες επιλογές. Πίσω από μια αντικατάσταση μηχανής μπορεί να υπάρχουν δεκάδες λόγοι και όχι μόνον η προσωρινή απώλεια ταξιδιών. Οικονομικοί, ψυχολογικοί ή ακόμη και η χρονική συγκυρία που σου δίνει την ευκαιρία να συμβιώσεις χωμάτινα με κάτι μικρό και ελαφρύ. Αν όχι τώρα πότε;

Αγαπητέ @thanosxrv δε ξέρω, μπορεί να είμαι και εκτός κλίματος και να έχουν δίκιο οι συμφορουμίτες, αλλά μια που επικαλέστηκες το όνομα μου, θέλω να σου καταθέσω επί προσωπικού -αν και δημόσια- την άποψη μου.
Εγώ πούλησα μια μηχανή που λάτρεψα (ΧΤ660Ζ) γιατί ήρθε στο κόσμο ο γιός μου και έπρεπε να βρεθούν γρήγορα κάποια χρήματα για την αγορά ενός αυτοκινήτου (χωρίς δόσεις κτλ) και είχα τη τύχη πολύ σύντομα οι συγκυρίες -σε συνδυασμό με την πώληση κάποιων άλλων αγαθών- να βοηθήσουν ώστε να πάρω ένα 250άρι του οποίου τα πάγια ετήσια έξοδα είναι 97€ για την ασφάλεια, 22€ τέλη κυκλοφορίας και 15€ λάδια/φίλτρο (αφού δε κάνω περισσότερα από 6000 με 7000 χλμ το χρόνο), σύνολο 134€.
Ο ερχομός του μικρού άλλαξε τη ζωή μου και δεν έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή για την αγορά του μικρού 250ριού και για να γίνω ακόμη πιο ξεκάθαρος η αγορά του WRR είχε μια ανάσα απόσταση από την αγορά του Husky 701 (που επίσης γουστάρω). Δε θέλω να πω πως ο κύριος λόγος ήταν ο οικονομικός (ήταν και αυτό) αλλά η γνώση πως: 1ον) τα ταξίδια τέλος και 2ον) το γεγονός πως είμαι από τους τύπους που θέλουν να κάνουν διακοπές με την οικογένεια τους. Και παρ' ότι με τα τότε και σημερινά (ευτυχώς) δεδομένα θα μπορούσα να συντηρήσω και μια μηχανή 600+ κυβικών, όταν έχεις κάνει ένα παιδί υπολογίζεις πολύ περισσότερο το μέλλον και το μέλλον σε τούτη τη χώρα είναι εντελώς αβέβαιο. Έτσι κοιτάμε τι μπορούμε να κάνουμε σήμερα χωρίς να βασιζόμαστε στο αύριο. Η face to face συζήτηση με φίλους έδειξε πως το WR250R συνδύαζε και τις χωμάτινες ανησυχίες και "ένα κεφάλι ήσυχο" και λίγο ή πολύ τελικά... μπορεί να κάνει ότι και το 701.
Το τριήμερο στα Σαράνταινα απέδειξε την ορθότητα της επιλογής. Δυόμισυ ημέρες και δυο νύχτες, συνολικά 50 ώρες που γεμίσαν με 750 χλμ εκ των οποίων 250+ ήταν πραγματικά χωμάτινα και ΑΠΟΛΑΥΣΑ όπως δε θα μπορούσα να απολαύσω με το Tenere αν και φορτωμένος. Η επιστροφή με βρήκε στη σέλα για περισσότερο από τρισήμισυ ώρες ασφάλτινων χλμ. Στάση δεν έκανα παρά μόνον για ανεφοδιασμούς και κάποιες φορές που σηκωνόμουν όρθιος στο ταξίδι για να ξεπιαστώ.
Απόφθεγμα: Και φυσικά ξέχνα την άνεση του Africa στην άσφαλτο αλλά... καλωσόρισε την άνεση του CRF250L στις χωμάτινες διαδρομές και την αστική μετακίνηση (ξέχνα το Rally, είναι απάτη από όπου και να το πιάσεις). Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να έχουμε 2 και 3 μηχανές αλλά αφού αυτό δε γίνεται... πίστεψε με, έστω και προσωρινά πίσω από τα λίγα κυβικά θα ξανασυναντήσεις πολλές ξεχασμένες στιγμές εφηβικής ευτυχίας.
Στέφανε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου! Πέτυχες ακριβώς το σκεπτικό μου! Πολλοί φίλοι μου λένε κράτα την Africa γιατί μόλις μεγαλώσει λίγο ο μπέμπης θα τον παρκάρεις στην γιαγια και θα πηγαίνεις ταξίδια....δεν είμαι αυτής της λογικής τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια της ζωής του! Γι'αυτό πήρα την απόφαση να δώσω την Africa που την λάτρεψα και την περιποιηθηκα με το παραπάνω για να πάω σε μία κατηγορία που επίσης την λατρεύω αυτή των dual sport! Την συγκεκριμένη κατηγορία την βρίσκω ιδανική για μία χώρα σαν την Ελλάδα! Πέραν των άλλων έχει πολύ χαμηλό κόστος χρήσης αλλά και συντήρησης. Έτσι μου δημιουργήθηκε το ερώτημα crf250l ή rally (αποκλειστικά μεταξύ των δύο)! Και γω κλείνω στο crf250l για τον λόγο οτι το βρίσκω πιο στοχευμενο για την χρήση που θέλω να το κάνω.


Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF
Top Bottom