Honda CRF300L

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Χωρίς να δηλώνω ειδικός, αλλά αυτό που λες μου κάνει τρομερή εντύπωση. Όταν είναι ξετάπωτη δύσκολα βλέπεις αυξηση ροπής χαμηλά. Σε κάθε περίπτωση, αν η μηχανή είναι σώστά συντηρημένη, φαντάζομαι ένας που ασχολειται με προγράμματα θα δει αν υπάρχει θεμα. Συνήθως ενα φίλτρο και μια εξάτμιση δεν απαιτούν επαναπρογραμματισμό. Η εργοστασιακή ECU μπορεί να κάνει τις απαιρίτητες διορθώσεις στο μείγμα.
Αυτό ακριβώς θέλω απλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ και τι τιμές παίζουν.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Στο 300L oι διαδρομες των αναρτησεων μπρος πισω ειναι 260mm ?
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Δεν βλεπω τον λογο γιατι καποιος να θελει να κανει μοταρντ το crf Ειδικα το ραλυ
Φαντάζομαι αν το θέλουν είτε για μόστρα, είτε για άσφαλτο και να το βάλουν να παίξουν σε καμιά πίστα. Βέβαια ποιος ξέρει πως θα συμπεριφέρεται με 17'' τροχό μπροστά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Φαντάζομαι αν το θέλουν είτε για μόστρα, είτε για άσφαλτο και να το βάλουν να παίξουν σε καμιά πίστα. Βέβαια ποιος ξέρει πως θα συμπεριφέρεται με 17'' τροχό μπροστά.
Το θεμα (σωστου) στησιματος μοταρντ νομιζω δεν ειναι τοσο απλο οσο φαινεται Δεν ειναι δηλαδη απλα πεταμε πανω δυο 17αρες με τα αντιστοιχα λαστιχα και καθαρισαμε Πρεπει να εχει και το μοτερ τη δυναμη για παιχνιδι, οι αναρτησεις πρεπει να σεταριστουν καταληλα, τα φρενα να ειναι αρκουντως δυνατα, κα
Αν προκειται ομως μονο για την μοστρα ναι γιατι οχι!

Παντως εχει κατι φτιαγμενα κατι crf μοταρντ σκετα κουκλια!
 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
ΣΚ στη λίμνη Πλαστήρα και επιστροφή από Ευρυτανία και Γραμμένη Οξυά. Αισίως περί τα 750 χλμ σε δύο μέρες. Το CRFάκι άξιο και απροβλημάτιστο σε πολύ στριφτερό on και ολίγον off. Παρέα με τον Μαγγελάνο με το Zontes του, τους ρουφήξαμε το αίμα για να βγουν τα χλμ.
Το CRF κινήθηκε με κατανάλωση 3,2 lt/100, αξιοπρεπέστατο νούμερο. Ολίγον τετραγώνισε ο κώλος μου, αλλά μικρό το κακό - θα γίνει δουλειά στη σέλα κάποια στιγμή.



 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
ΣΚ στη λίμνη Πλαστήρα και επιστροφή από Ευρυτανία και Γραμμένη Οξυά. Αισίως περί τα 750 χλμ σε δύο μέρες. Το CRFάκι άξιο και απροβλημάτιστο σε πολύ στριφτερό on και ολίγον off. Παρέα με τον Μαγγελάνο με το Zontes του, τους ρουφήξαμε το αίμα για να βγουν τα χλμ.
Το CRF κινήθηκε με κατανάλωση 3,2 lt/100, αξιοπρεπέστατο νούμερο. Ολίγον τετραγώνισε ο κώλος μου, αλλά μικρό το κακό - θα γίνει δουλειά στη σέλα κάποια στιγμή.



Ωραιος! :ok:

Η arrow ειναι πολυ πιο θορυβωδης απο την "μαμα" εξατμιση;
Αν ναι σε ενοχλησε/κουρασε στο ταξιδι;

Με την τοποθετηση της εγινε και επαναπρογραμματισμος της ecu;
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Ωραιος! :ok:

Η arrow ειναι πολυ πιο θορυβωδης απο την "μαμα" εξατμιση;
Αν ναι σε ενοχλησε/κουρασε στο ταξιδι;

Με την τοποθετηση της εγινε και επαναπρογραμματισμος της ecu;
Να απαντήσω και εγώ, και ας μην με ρωτάς :), μέχρι να το δει ο angelthing μιας και φοράω την arrow x-kone. Την είχα και στο 250 rally. Είναι πιο μπάσος ο ήχος, ελάχιστα πιο δυνατός, και αυτό στο άνοιγμα του γκαζιού και ελαφρώς στο ρελαντί. Σε σταθερή ταχύτητα, πχ 90-100 χλμ/ω, παίζει να είναι και πιο αθόρυβη από την μαμά. Δεν έκανα επαναπρογραμματισμό. Είμαι πολύ ευχαριστημένος! Το μόνο "μείον", η τιμή της.
Δεν είμαι υπέρ των εξατμίσεων και του θορύβου που κάνουν κάποιες, αλλά νομίζω, στα μικρά κυρίως, χρειάζονται γιατί κάνουν δουλίτσα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Το θεμα (σωστου) στησιματος μοταρντ νομιζω δεν ειναι τοσο απλο οσο φαινεται Δεν ειναι δηλαδη απλα πεταμε πανω δυο 17αρες με τα αντιστοιχα λαστιχα και καθαρισαμε Πρεπει να εχει και το μοτερ τη δυναμη για παιχνιδι, οι αναρτησεις πρεπει να σεταριστουν καταληλα, τα φρενα να ειναι αρκουντως δυνατα, κα
Αν προκειται ομως μονο για την μοστρα ναι γιατι οχι!

Παντως εχει κατι φτιαγμενα κατι crf μοταρντ σκετα κουκλια!

Κυκλοφορούσε κανονικά από την Honda με 17αρηδες ως CRF250M (ίσως και ως 300). Μάλιστα αν έχω καταλαβει καλά όλα ήταν με μαύρο πιρούνι και πλαίσιο (που δεν του πάει).

Είχα νοικιάσει ένα τροποποιημένο 300L με 17αρηδες στην Ταϊλάνδη.Απονφρενα ήθελα κάτι παραπάνω, αλλά πολύ διασκεδαστικό μηχανάκι.

 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κυκλοφορούσε κανονικά από την Honda με 17αρηδες ως CRF250M (ίσως και ως 300). Μάλιστα αν έχω καταλαβει καλά όλα ήταν με μαύρο πιρούνι και πλαίσιο (που δεν του πάει).

Είχα νοικιάσει ένα τροποποιημένο 300L με 17αρηδες στην Ταϊλάνδη.Απονφρενα ήθελα κάτι παραπάνω, αλλά πολύ διασκεδαστικό μηχανάκι.

:friendship:
Δεν το ηξερα οτι εβγαινε το 250 και ως μοταρντ
Στην Ιαπωνια νομιζα οτι κυκλοφορουσε το 250 με το κουστουμι του 300 αλλα σε εντουρο μορφη μονο
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ωραιος! :ok:

Η arrow ειναι πολυ πιο θορυβωδης απο την "μαμα" εξατμιση;
Αν ναι σε ενοχλησε/κουρασε στο ταξιδι;

Με την τοποθετηση της εγινε και επαναπρογραμματισμος της ecu;
Μην βάλεις τίποτα άλλο πάνω στο L σου ...θα την βάλω εγώ την εξάτμιση όταν στο πάρω ..
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Το "κακο" είναι ότι βγαίνει με το άσχημο φανάρι στην Ταϊλάνδη γαμωτο. Γι' αυτό έβαλα και από προφίλ την φωτό από το νοικιαρικο , ανφαζ είναι σαν universal μάσκα από AliExpress o_O

 

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Ωραιος! :ok:

Η arrow ειναι πολυ πιο θορυβωδης απο την "μαμα" εξατμιση;
Αν ναι σε ενοχλησε/κουρασε στο ταξιδι;

Με την τοποθετηση της εγινε και επαναπρογραμματισμος της ecu;
Ευχαριστώ φίλε.
Το πήρα το 300 με την full Arrow επάνω (μου έδωσε και τη μαμά), οπότε στο θέμα της τιμούλας που αναφέρεται ο Δημήτρης στο ποστ του δεν με πόνεσε.
Από ότι μου είπε ο έμπορος, ο αρχικός ιδιοκτήτης δεν είχε κάνει επαναπρογραμματισμό της ecu, απλά είχε τοποθετήσει DNA φίλτρο.

Ως ήχος, είναι πράγματι πιο μπάσος στο ρελαντί και στα κατεβάσματα. Σε υψηλές σχετικά στροφές δεν ενοχλεί καθόλου.
Γενικά δηλαδή δεν ενοχλεί, απλά το εννοώ για το ταξίδι. Δεν θα την έλεγα "θορυβώδη" εξάτμιση.
Δεν την έχω δοκιμάσει ξετάπωτη αλλά δεν έχω και κανένα λόγο ......
Στο CRF250L είχα τοποθετήσει εγώ DominatoR πλήρες σύστημα το οποίο ήταν πολύ πιο έντονο και με την τάπα - άσε δε που έπρεπε να κάνω και
μια καστομιά στην τάπα με ένα είδος σουρωτήρι για να γίνει πιο εύπεπτη αλιώς όπως ήρθε .... δεν. Χωρίς τάπα θα σε πυροβολούσαν για παραδειγματισμό.
Η Αrrow διακριτικότατη και για εμένα και για τους τριγύρω.

Όσον αφορά τράβηγμα, έτσι και αλλιώς θα είχε καλύτερο από το 250, απλά τώρα με εξάτμιση και φίλτρο, τραβάει ανάλογα με το 250 με εξάτμιση, φίλτρο και fuel controller (EJK).
Η διαφορά είναι ότι το 250 για να πηγαίνει έτσι ρούφαγε τον άμπακα, ενώ τώρα η κατανάλωση είναι διαχειρίσιμη.
 
Top Bottom