Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σκέφτομαι μήπως έπαιρνα ένα τέτοιο για αυτές τις περιπτώσεις στο πουθενά απλά σε λίγο θα κουβαλάμε και καμιά ράμπα μαζί

Αυτο ειναι νομιζω καλυτερο

Λεω ομως να το φτιαξω με το 1/4 των χρηματων

Εχω ηδη παραγγειλει την Βαση , οι αλουμινενιοι σωληνες βρισκονται ευκολα και φτηνα, μενει μονο να βρω κατι για το πανω μερος που θα πιανει στην μηχανη
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αυτο ειναι νομιζω καλυτερο

Λεω ομως να το φτιαξω με το 1/4 των χρηματων

Εχω ηδη παραγγειλει την Βαση , οι αλουμινενιοι σωληνες βρισκονται ευκολα και φτηνα, μενει μονο να βρω κατι για το πανω μερος που θα πιανει στην μηχανη
Δεν έχεις κάνα Π στην άκρη; ..

Άλλοι φτιάχνουν από πατερίτσες

Το λινκ (εκεί που λέει βάση) που έβαλες δεν ανοίγει
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Βρισκεις ενα δεντρο
Κατεβαζεις πλαινο σταντ
Στριβεις αριστερα το τιμονι
Απο την δεξια χειρολαβη δενεις στο δεντρο με ενα σκοινι οσο χρειαζεται
:wtng:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βρισκεις ενα δεντρο
Κατεβαζεις πλαινο σταντ
Στριβεις αριστερα το τιμονι
Απο την δεξια χειρολαβη δενεις στο δεντρο με ενα σκοινι οσο χρειαζεται
:wtng:
Καλό αυτό άμα βρεις κάνα δέντρο! Άντε να Σάι σε τίποτα Άγραφα επάνω χάχαχα. Πέρα απ' τη πλάκα καλό κι αυτό
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλό αυτό άμα βρεις κάνα δέντρο! Άντε να Σάι σε τίποτα Άγραφα επάνω χάχαχα. Πέρα απ' τη πλάκα καλό κι αυτό
Ε ο Μπουδρος ας βρει κατι αλλο.
:ha
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σκέφτομαι μήπως έπαιρνα ένα τέτοιο για αυτές τις περιπτώσεις στο πουθενά απλά σε λίγο θα κουβαλάμε και καμιά ράμπα μαζί

Μαζεύονται όντως!
Πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο να έχεις μαζί σου σχοινί (δεν πιάνει χώρο, παίρνει "σχήμα" στις αποσκευές, και είναι ελαφρύ) για να δέσεις το μηχανάκι όπου βρεις (κορμό, πέτρα... ) και να "σουζάρεις" την πρύμνη ή την πλώρη, ανάλογα την..... γκαντεμιά!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μαζεύονται όντως!
Πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο να έχεις μαζί σου σχοινί (δεν πιάνει χώρο, παίρνει "σχήμα" στις αποσκευές, και είναι ελαφρύ) για να δέσεις το μηχανάκι όπου βρεις (κορμό, πέτρα... ) και να "σουζάρεις" την πρύμνη ή την πλώρη, ανάλογα την..... γκαντεμιά!!!!
ναι μάλλον το σκοινί είναι πιο ορθολογική σκέψη και απο θέμα χώρου και βάρους.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
ναι μάλλον το σκοινί είναι πιο ορθολογική σκέψη και απο θέμα χώρου και βάρους.
Χθες κοιτάγες να κάνεις τεστ το transalp αντί να δεις το gsακι μου, που έχω περάσει ιμάντες στα κάγκελα.
Και στα μαλακά θα πέσει και είναι εκεί οπότε χρειαστούν. :friend:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χθες κοιτάγες να κάνεις τεστ το transalp αντί να δεις το gsακι μου, που έχω περάσει ιμάντες στα κάγκελα.
Και στα μαλακά θα πέσει και είναι εκεί οπότε χρειαστούν. :friend:
Ρε συ Λάμπρο, την επόμενη φορά θα δώσουμε στο Dakar σου την αγάπη που του αξίζει!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν έχεις κάνα Π στην άκρη; ..

Άλλοι φτιάχνουν από πατερίτσες

Το λινκ (εκεί που λέει βάση) που έβαλες δεν ανοίγει
Oχι δεν εχω Π ακομη Μπας και εχεις εσυ;
Και πατεριτσες ευτυχως δεν ετυχε να εχω

Το λινκ το διορθωσα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
ναι μάλλον το σκοινί είναι πιο ορθολογική σκέψη και απο θέμα χώρου και βάρους.
Αυτο της rolling mavericks ειναι νομιζω σαφως προτιμοτερο απο θεμα βαρους και κυριως ευελιξιας Και απο θεμα χωρου και αφου ο ενα σωληνας μπαινει μεσα στον αλλον μια χαρα πιστευω βολευονται (ακομα και μονιμα) πανω στην μηχανη

Επισης στην ιδια φιλοσοφια με αυτο της rolling mavericks ειναι και της endurostar
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Oχι δεν εχω Π ακομη Μπας και εχεις εσυ;
Και πατεριτσες ευτυχως δεν ετυχε να εχω

Το λινκ το διορθωσα
Μόνος από αυτές έχω και η αλήθεια είναι ότι είχα σκεφτεί στο παρελθόν να τις κόψω για πτυσσόμενο σταντ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στα της δυσκολιας τοποθετησης του πισω τροχου και με δεδομενο οτι οι αποστατες θελουν παρακαλια ή/και καντηλια για να μεινουν στη θεση τους, η rally raid υποσχεται με αυτους τους αποστατες οτι η εισαγωγη του τροχου στο ψαλιδι θα γινει πιο ευκολα αφου αυτοι δεν θα φευγουν πλεον απο την θεση τους τοσο ευκολα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στα της δυσκολιας τοποθετησης του πισω τροχου και με δεδομενο οτι οι αποστατες θελουν παρακαλια ή/και καντηλια για να μεινουν στη θεση τους, η rally raid υποσχεται με αυτους τους αποστατες οτι η εισαγωγη του τροχου στο ψαλιδι θα γινει πιο ευκολα αφου αυτοι δεν θα φευγουν πλεον απο την θεση τους τοσο ευκολα
Μην τους αγοράσεις Κώστα. Γιατί δεν θα βοηθήσουν καθόλου στο πρόβλημα που λέγαμε!
Το "χείλος" που έχουν, τα εμποδίζει απ'το να βγουν τελείως και να πέσουν κάτω. Δεν τα εμποδίζει απ'το να έρθουν "λίγο" ή αρκετά πιο έξω, με αποτέλεσμα να "βρίσκουν" στο ψαλιδι. Ένα stoper είναι για μην να βγουν τελείως, απλά!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το να μπαινει τοσο δυσκολα ο πισω αξονας ειναι θεμα, και ειδικα αν σε πιασει λαστιχο στο βουνο οπως αναφερθηκε. Σκεφτομαι η Itchy Boots τι εκανε αν/οταν την επιασε λαστιχο... :rolleyes:

Εξαρταται φυσικα απο το μηχανακι, στα δικα μου δεν ειχα ποτε θεμα. Αλλα θυμαμαι μια φορά στου Γατου οταν ειχε το XT660Z και μονταρε πανω τον πισω τροχο, η ολη διαδικασια ηθελε πολυ μεγαλη ακριβεια/υπομονη και μουχε κανει εντυπωση.
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Αντί για σχοινί κουβαλάω ιμάντα με κλείδωμα σαν αυτόν στο βίντεο παρακάτω, για μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία σε σχέση με το σχοινί, γλιτώνω κόμπους και το πιο βασικό κλειδώνω σε όποιο σημείο θέλω ανά πάσα στιγμή
Τον ίδιο χρησιμοποιώ και για τράβηγμα σε πιθανά κολλήματα, με έναν σμπάρο δύο τρυγόνια
Αυτός που έχω είναι χωρίς καστάνια σαν του βίντεο και διπλωμένος μου πιάνει λιγότερο όγκο μέσα στο tail bag από το σχοινί που έχω

Θα αγοραστεί και ένα φορητό σταντ να υπάρχει, έχει και ο Κινέζος σαν του link παρακάτω, αν και δεν με βλέπω για Κινέζικο, φαίνεται πιο βαρύ και ογκώδες από το Rolling Mavericks Ultralight Enduro Trail Jack Stand και απο το Enduro Star TS3 Trail Stand

Διαβάζοντας την κουβέντα για επισκευή ελαστικού με δέσιμο σε δέντρο θυμήθηκα αυτό το βίντεο και το βάζω να υπάρχει και εικόνα

Στο 3:00 το δέσιμο στο δέντρο

 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Πρώτη αλλαγή ελαστικών σε metzeler tourance 90/90-21 120/80-18. Τα λάστιχα δεν έχουν στρωθεί ακόμα, ούτε 100 χιλιόμετρα δεν έχουν αλλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος και δεν έχουν γλιστρήσει ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες σε βροχή και χαλάζι. Η πίεση που μου έβαλαν ήταν 28 psi μπροστά και 33 πίσω για να πάρουν την φόρμα τα λάστιχα, οπως είπαν, για τα πρώτα 200 χιλιόμετρα μέχρι να στρωθούν. Έχει βάση αυτό; Μήπως είναι επικίνδυνο;
Up

Πως είναι μέχρι τώρα τα λάστιχα;
 
Top Bottom