Γενικότερα διακρίνω μία επιθετικότητα σχετικά με αυτό που προσφέρει η Honda στα 6200, η οποία επηρεάζει και πολύ κόσμο που ψάχνεται για την αγορά μιας πασπαρτού μηχανής που να τα κάνει όλα και να συμφέρει. Προσωπικά θεωρώ ότι για την πλειονότητα του κόσμου που θέλει το μηχανάκι για καθημερινές μετακινήσεις και για λίγο βουνό, δεν θα χρειαστεί ποτέ του να αλλάξει τη στοκ μορφή του CRF. Απλά πολλές φορές δημιουργούνται λανθασμένες προσδοκίες βάση της εικόνας που βλέπουμε. Επίσης πολλοί αποφεύγουν να αναφέρουν το μοναδικό θετικό στοιχειο των αναρτήσεων, που είναι η φιλικότητα για νέους αναβάτες στο να πατήσουν στο έδαφος, στοιχείο που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Honda (κριτήριο που μαζί με την πανέμορφη εικόνα του με έκαναν να το αγοράσω ως αρχάριος). Το μηχανάκι με υπομονή θα σε πάει όπου θες, πάνω απ΄ όλα με αξιοπιστία. Κατά πάσα πιθανότητα στα ίδια και λιγότερα χρήματα, το VOGE, το CFMOTO και το RE θα σε πάνε πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα. Μια χαρά τότε, ποιο το πρόβλημα;
Έχω ξαναπεί ότι το να προσπαθείς εναγωνιωδώς να βρεις το μονόκερο, δεν θα τον βρεις ποτέ και θα οδηγηθείς σε γκρίνια και δυστυχία. Και ακόμα χειρότερα οδηγείσαι σε μία ψευδαίσθηση ότι έχεις την πραγματική γνώση και βάζεις σκοπό να σώσεις τους άλλους υποψήφιους αγοραστές - κορόιδα από τα νύχια των μεγάλων εταιρειών - απατεώνων. Η ελευθερία της επιλογής των ανθρώπων δεν βασίζεται σε αντικειμενικούς παράγοντες, πως να το κάνουμε. Πάρε αυτό που σε κάνει χαρούμενο και ξεκίνα τις μικρές και μεγάλες εξερευνήσεις, η ζωή είναι μικρή.