Πόσο διαφορετική αντίληψη μπορεί να έχει ο κάθε αναβάτης!!!Έχω πουλήσει μηχανάκι Ι2 επειδή ήταν τόσο ξενέρωτο σε ήχο που το βαζα μπροστά και στράβωνε η μούρη μου. Στο 800 που έχω τώρα φρόντισε η BMW και έχει ωραίο μπασο ήχο boxer-αδικο τουλάχιστον.
Ένας τουλάχιστον την πήρε..Φτάσαμε ήδη 4 σελίδες για μηχανή που δεν θα αγοράσει κανείς.....Μην αλλάξουμε και άλλη σελίδα
Είναι αυτό που λέμε dekavle εμφανισιακά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα. Να δούμε τι λένε και οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου.Αυτά τα λεφτά χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Λίγο ντροπή.
Τα υπόλοιπα είναι περίπου εντός αγοράς, εντάξει θα υπάρχουν μερικοί Δημητρηδες, κάτι Κωνσταντίνοι και Στέφανοι που θα λένε ότι δεν αξίζει τα λεφτά του, ότι είναι αδιάφορο σχεδιαστικά και χοντρό η ότι μοιάζει με όρκα και θα είναι Τρίτη και δεν θα εξοργίζεται κανείς με την επιστημονική κριτική τους.
Με τα όρια παντού στον κόσμο πλην Ελλάδας οι υψηλές ταχύτητες είναι θεωρία. Άσε που πρακτικά πάνω από 150 καις περισσότερο από όσο αξίζει το κέρδος σε χρόνο.
Για τον "χοντάκια" το ΝΤ είναι λίρα 100. Βασικά και για τους υπόλοιπους καλό είναι, ελάχιστοι σκύβουν να πιάσουν τα ρυθμιστικά. Δεν έχω διαβάσει κάποιον να γράφει ότι δεν τρώει χιλιόμετρα με αξιοπρέπεια. Απλά δεν είναι για όλους... Όπως όλα τα μηχανάκια δηλαδή, ακόμα ψάχνει η Αγγελική το ιερό δισκοπότηρο των δύο τροχών.
Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Τόσο η εμφάνιση όσο και το vfm είναι υποκειμενική οπτική.Είναι αυτό που λέμε dekavle εμφανισιακά αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα. Να δούμε τι λένε και οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου.
Δεν έχει αυτό το κάτι. Όμως σε πολύ κόσμο αρέσει αυτό. Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα.
Υπάρχουν στερεότυπα....ότι τα 4Κ δεν έχουν ροπή και πολλές ακόμα παλαιού τύπου ιδέες, που η καινούργια τεχνολογία έχει καταρρίψειΈχω Versys 1000mk1. 118αλογα . Κόφτη στις 10000. Μέχρι τις 7000 δίνει συνέχεια. Έχω κάνει ορεινά και στριφτά κομμάτια δικαβαλος μόνο με τρίτη. Ροπή συνέχεια. Το ότι είναι τετρακύλινδρο δε σημαίνει ότι οδηγάς ένα supersport. Ο κινητήρας του z1000 είναι, μαζεμένος σε διάρκεια στροφών για καλύτερη απόδοση σε touring χρήση. Το ίδιο ισχύει και για τα μεταγενέστερα μοντέλα.
Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ή κάποιος έχει ένα 4κύλινδρο και νομίζει πώς έτσι δουλέυουν όλα.Υπάρχουν στερεότυπα....ότι τα 4Κ δεν έχουν ροπή και πολλές ακόμα παλαιού τύπου ιδέες, που η καινούργια τεχνολογία έχει καταρρίψει
Αν δεν έχει οδηγήσει κάποιος συνχρονο 4Κ δεν μπορείς να του εξηγήσεις με γραπτά τι συμβαίνει
Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Τόσο η εμφάνιση όσο και το vfm είναι υποκειμενική οπτική.
Ντεκαβλέ δεν θα το έλεγα μόνο για το λουκ, είναι ακόμα ένα μοντέλο... Προβλέψιμο, συντηρητικό, φτιαγμένο για να είναι εύπεπτο. Είναι κρίμα που το new touring δεν πήρε δική του ταυτότητα.
Ο Ρουμάνος του racing and adventure (από την ομάδα του αδικοχαμένου Κρίστιαν Πρεντόι) το θεωρεί το καλύτερο τουριστικό της κατηγορίας. Αντιφατικές κριτικές παντού...
Στο 800 σκέψου οτι είχαν λάβει εντολή οι μηχανικοί να το κάνουν να ακούγεται σαν Boxer για να μην πάει άπατο απο τους φίλους της BMW το μηχανακι..Πόσο διαφορετική αντίληψη μπορεί να έχει ο κάθε αναβάτης!!!
Θυμάσαι που σου είπα όταν καβάλησα το δικό σου ότι μου φάνηκε αδιάφορο και ακούγονταν μόνο η εξάτμιση και όχι το μοτέρ!!
παρόλο που δουλεύει καταπληκτικά δεν θα το έπαιρνα ποτέ.
Από την άλλη τι περιμένεις από κάποιον που του αρέσει να ταξιδεύει με το Himalayan
Υπάρχουν στερεότυπα....ότι τα 4Κ δεν έχουν ροπή και πολλές ακόμα παλαιού τύπου ιδέες, που η καινούργια τεχνολογία έχει καταρρίψει
Αν δεν έχει οδηγήσει κάποιος συνχρονο 4Κ δεν μπορείς να του εξηγήσεις με γραπτά τι συμβαίνει
Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω και με πρόλαβες, ότι αν κάποιος έχει οδηγήσει μηχανάκια όπως το fazer s2 για παράδειγμα που είναι κλασικό βήμα μεσαίας κατηγορίας, κάποιο από τα 600 supersport, η εντύπωση που έχει είναι ακριβώς αυτή.Ή κάποιος έχει ένα 4κύλινδρο και νομίζει πώς έτσι δουλέυουν όλα.
Σκέψου να είχε κάποιος Fazer 600 2006 που η τρύπα του μέχρι τις 6-7000RPM ηταν μεγαλύτερη απο της Τζούλιας! Θα νόμιζε πώς όλα τα 4Κ είναι ψόφια και δουλευουν μόνο ψηλά.
Τώρα γίνεσαι λίγο άδικος για το πλαίσιο του africa φοράει το NT δεν έχει ενοχλήσει κανέναν
Έ ναι..
Από τότε που πήρες το xr
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βρε ούτε εμένα με ενοχλεί αλλά δες πόσο αγόραζες το Crosstourer με αυτά τα χαρακτηριστικάΤώρα γίνεσαι λίγο άδικος για το πλαίσιο του africa φοράει το NT δεν έχει ενοχλήσει κανέναν
Διάλεξες και το κατάλληλο χρώμα. Orca.... ξεκάθαρα!
Αυτό είναι "μοντέλο" και το NT όρκα... Μα'σταΔιάλεξες και το κατάλληλο χρώμα. Orca.... ξεκάθαρα!