Αυτό είναι Όρκα η πυγμαία...Αυτό είναι "μοντέλο" και το NT όρκα... Μα'στα
Αυτό είναι Όρκα η πυγμαία...Αυτό είναι "μοντέλο" και το NT όρκα... Μα'στα
Αυτό είναι "μοντέλο" και το NT όρκα... Μα'στα
Αυτό; Αυτό βρε είναι δελφινάκι, δε βλέπετε τις γραμμές, το χρώμα;Αυτό είναι Όρκα η πυγμαία...
To Tmax το πουλάει από τότε που ήμανε παιδί... μετράει αισίως 22 χρόνια στη παραγωγή. Τότε ήταν κάτι καινούριο ως mega scouter με την ιδιαίτερη μετάδοση και το πλαίσιο του. Το θέμα είναι πως η Yamaha με έχει συνηθίσει πολύ περισσότερο σε παρόμοια "τολμήματα" σε σχέση με μοντέλα παραγωγής, με ποιο πρόσφατο το Niken.Ακούει και πουλάει τμαξ.
Το ότι μια εταιρεία έβγαλε σκούτερ οφροουντ δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να τρέξουν να βγάλουν.To Tmax το πουλάει από τότε που ήμανε παιδί... μετράεο αισίως 22 χρόνια στη παραγωγή. Τότε ήταν κάτι καινούριο ως mega scouter με την ιδιαίτερη μετάδοση και το πλαίσιο του. Το θέμα είναι πως η Yamaha με έχει συνηθίσει πολύ περισσότερο σε παρόμοια "τολμήματα" σε σχέση με μοντέλα παραγωγής, με ποιο πρόσφατο το Niken.
Οι περισσότερες εταιρείες έχουν μείνει χωρίς εκπρόσωπο σε πολλές κατηγορίες. Η Yamaha δε νομίζω να υστερεί σε πολλές κατηγορίες και αν υστερεί συνήθως είναι σε κατηγορίες που έχουν γενικά εξαφανιστεί, στις άλλες με μια καθυστέρηση κάτι βγάζει, π.χ. περιμένουμε έναν αντικαταστάτη Super Tenere. Κατά τα άλλα συμφωνώ, εννοείτε πως δε πρέπει όλες να βγάζουν όλα. Η συζήτηση είναι "να 'χαμε να λέγαμε".Το ότι μια εταιρεία έβγαλε σκούτερ οφροουντ δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να τρέξουν να βγάλουν.
Η Yamaha έχει μείνει χωρίς εκπρόσωπο σε πολλές κατηγορίες, ε, κάτι θα ξέρουν, δεν θα άφηναν λεφτά να φεύγουν από τα χέρια τους.
Μη μας φλεξάρεις πώς είσαι 32 ή 34 χρονών Στέφανε..To Tmax το πουλάει από τότε που ήμανε παιδί... μετράει αισίως 22 χρόνια στη παραγωγή. Τότε ήταν κάτι καινούριο ως mega scouter με την ιδιαίτερη μετάδοση και το πλαίσιο του. Το θέμα είναι πως η Yamaha με έχει συνηθίσει πολύ περισσότερο σε παρόμοια "τολμήματα" σε σχέση με μοντέλα παραγωγής, με ποιο πρόσφατο το Niken.
Εγω, περιμενω την στιγμη που θα βγαλει η Garelli μηχανακι αντβεντουρ..... !!!Οι περισσότερες εταιρείες έχουν μείνει χωρίς εκπρόσωπο σε πολλές κατηγορίες.......
Δεν αποκλείεται να γίνει και αυτό με τον ρυθμό που αναβιώνουν τα παλιά σήματα για να "φτιαχτεί" και ο τελευταίος νεκροφιλος στον πλανήτηΕγω, περιμενω την στιγμη που θα βγαλει η Garelli μηχανακι αντβεντουρ..... !!!
Ορίστε!!!Δεν αποκλείεται να γίνει και αυτό με τον ρυθμό που αναβιώνουν τα παλιά σήματα για να "φτιαχτεί" και ο τελευταίος νεκροφιλος στον πλανήτη
Ας είναι καλά η Χόντα που απελευθέρωσε την πατέντα και όλοι αντιγράφουν τον κινητήρα της,και μπαίνουν στην Α2 κατηγορία για την Ευρώπη.Ολοι τον ίδιο κινητήρα βάζουν,και όλες τα ίδια παρελκόμενα συνήθως βάζουν (φρένα νισσιν η j huan, ψεκασμούς bosh,αναρτήσεις kayaba,ABS BOSH η continental,λάστιχα pirelli κλπ.) Επίσης λίγο πολύ όλες την ίδια εμφάνιση έχουν.Αναβιωση λοιπόν πεθαμένων ευρωπαϊκών εταιρειών μεν, universal chinese moto (UCM) δε.Ορίστε!!!
Άλλη μια... αναβίωση.....
Ε ρε γλέντια!!!
Είπαμε, περιμένω και garelli αντβεντσουρρρρ!!!!
Zundapp: Οι Γερμανοί ξανάρχονται... - NewsAuto.gr
Ακόμα μια ιστορική μάρκα κατασκευής μοτοσικλετών φαίνεται πως επανέρχεται στο προσκήνιο μετά από 40 χρόνια!www.newsauto.gr
Ε ναι .Ενθουσιασμένος και χαρούμενος
Δηλαδή έτσι και έτσι, μπορεί και όχι.
Στο φόρουμ όχι..Τελικά αυτό το πολύ εργαλείο δεν το αγόρασε κάνεις από το φόρουμ;;;;;;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk