Με αφορμή τη συζήτηση που κάναμε στο "Συμβαίνει τώρα"
Στην ίδια τιμή ψωνιζεις ένα Tracer GT το οποίο είναι πολύ πιο γρήγορο, πιο ελαφρύ (215 γεμάτο) και με μεγαλύτερη ταξιδιωτική ικανότητα.
Γιάννη με αφορμή αυτό που γράφεις μπορώ να σου απαντήσω επί προσωπικού αφού έχω αντιμετωπίσει ο ίδιος το δίλημμα.
Το WR250R το πήρα ευθύς εξ' αρχής για να μου μείνει και να το χρησιμοποιώ σε οποιαδήποτε χωμάτινη πρόκληση, είτε αυτό είναι μια χαλαρή μονοπατάδα, είτε μια ονοφάδα είτε μια διήμερη ή τριήμερη εκδρομή. Οπότε από εκεί είμαι καλυμμένος και τέλος.
Σκεφτόμουν λοιπόν ότι στο μέλλον θα θελήσω να πάρω μια μεγαλύτερη μηχανή και μετά από έρευνα κατέληξα σε κάποιες επιλογές από τις οποίες άλλες κάλυπταν την
κ@ύλα μου και τη ταξιδιωτική ικανότητα και κάποιες άλλες ήταν πιο κοντά στη πραγματικότητα της καθημερινότητας μου.
To Tracer με τον ΥΠΕΡΟΧΟ παιχνιδιάρη και δυνατό κινητήρα του καλύπτει τη πρώτη περίπτωση και είναι αυτό που θα ήθελα. Η αλήθεια όμως είναι πως η παρούσα οικογενειακή κατάσταση η οποία θα ισχύει και για τα επόμενα κάποια τόσα χρόνια, δε με βοηθάει ώστε να "εξαργυρώσω" τις δυνατότητες αυτής της μηχανής.
Το T-max ειδικά στην Deluxe έκδοση είναι σίγουρο πως θα το χρησιμοποιούσα πολύ περισσότερο γιατί με τους χώρους που διαθέτει, τον αυτόματο χαρακτήρα του, και τη προστασία από νερά και κρύο που προσφέρει θα καλύψει περισσότερες και συχνότερες ανάγκες μου χωρίς να υστερεί σε ταξιδιωτική ικανότητα. Το έκανα test ride... Είναι ο εφιάλτης του μοτοσυκλετιστή (αστειεύομαι), έχει θερμαινόμενα γκριπ, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού, αυτόματο ηλεκτρονικό κλείδωμα στο διπλό σταντ, αντικλεπτικό gps. Πολύ σταθερό και με καλά μπασίματα σε στροφές... αλλά είναι περισσότερο σκούτερ παρά μηχανή (και δε γράφω ξεκάθαρα σκούτερ γιατί πραγματικά το T-max είναι μια κατηγορία μόνο του).
Ένα τεράστιο disadvantage που έχει το T-max, είναι πως αλλάζει εσωτερικό ιμάντα κάθε 20.000 χλμ και σε κάθε 2η αλλαγή ιμάντα χρειάζεται να αλλάζεις μπίλιες φυγοκεντρικού και κάποια άλλα πράγματα που εκτινάζουν το κόστος service -μαζί με τα αναλώσιμα- στα 400-450 ευρώ (και δεν είναι και τόσο εύκολο να βάλεις χέρι μόνος σου γιατί το αερόκλειδο είναι απαραίτητο).
Οπότε;
Οπότε... το X-ADV έρχεται να παντρέψει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την ανάγκη. Στη καθημερινότητα μου θα με υπηρετεί σχεδόν σαν σκούτερ και στη σπάνια περίπτωση που θα προκύπτει ένα ταξίδι "φαίνεται" να είναι πιο ταξιδιάρικο ή να το πω πιο σωστά, "φαίνεται" να είναι πιο μοτοσυκλέτα από το T-max. Επίσης είναι τέλειο για μικρές αποδράσεις σε ξηρά και νησιά με το έτερον ήμισυ. Η απάντηση / συμπέρασμα σε σχέση με τη τοποθέτηση σου είναι πως το X-ADV έρχεται να εξυπηρετήσει ένα συγκεκριμένο κοινό. Ναι είναι ακριβό όπως είναι και το T-max (12, 13 & 14 χιλιάρικα), όπως είναι και το Burgman 650 (11 χιλιάρικα). Αλλά με κύριο χαρακτηριστικό το DCT προσπαθεί και αυτό να δικαιολογήσει τη τιμή του (και μάλλον το τυπικό service είναι πιο απλή και κυρίως πιο οικονομική υπόθεση σε σχέση με άλλα mega σκούτερ, αρκεί να έχεις την υπομονή να αφαιρείς πλαστικά).
Γιατί είναι δύσχρηστο στην πόλη;
Είναι πιο ελαφρύ, έχει στενό τιμόνι (από το προηγούμενο τουλάχιστον), το τιμόνι κόβει αρκετά... νομίζω δε θες κάτι άλλο.
Εντάξει έχει λίγο μακρύτερο μεταξόνιο αλλά δεν πειράζει...
Νομίζω πως ο Κωνσταντίνος
onroad εννοούσε πως το Tracer είναι πιο δύσχρηστο από το X-ADV.
Το xadv είναι αυτόματο και είναι σκούτερ , η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι είναι 100 κιλά και όλο το βάρος είναι χαμηλά .
Για; Το άλλο δεν ξέρω μιας και δεν το έχω οδηγήσει .
Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχω οδηγήσει το X-ADV Κωνσταντίνε
onroad αλλά το έχω καβαλήσει στατικά (το έχω στο πρόγραμμα για test ride). Περισσότερο μου μοιάζει με μηχανή που έχει "ένδυση" σκούτερ. Τιμόνι και κινητήρας είναι εντελώς μοτοσυκλετιστικά. Θα μεταφέρω και τις δικές μου εντυπώσεις όταν το οδηγήσω. Το Tracer πάντως
για σπορ τούρινγκ είναι αρκετά εύκολη και μέσα στη πόλη.