Εχτές οδήγησα το x adv 750 του 23 !
κατα αρχήν να ξεκινήσω με ένα μειονέκτημα που βρήκα και αυτό ήταν ότι έτρωγα πολύ αέρα/κρύο στα πόδια . Περιμενα ότι για σκούτερ θα έχει καλή κάλυψη . Αν και δεν έχω εμπειρία από σκούτερς.
Διορθώνετε δραματικά όμως σύμφωνα με χρήστες με την τοποθέτηση κάποιον air deflectors που μπαίνουν στα πλαγιά .
Τον κινητήρα του τον γνωρίζω καθώς φίλος είχε το nc750x σε manual όποτε το έχω οδήγηση κάμποσες φορές και ήξερα τι να περιμένω .
Όμως εδώ σε συνεργασία με το dct που πραγματικά δουλεύει πολύ σωστά νομίζω ότι τον απογειώνει και παίρνεις το μέγιστο αυτού ,νομίζεις ότι είναι παραπάνω άλογα .
Είναι ένας κινητήρας που προσωπικά μου αρέσει , είχε ροπή από χαμηλά δουλεύει γενικά χαμηλά σε στροφές και μου βγάζει έτσι μια ηρεμία , δεν με έχει στην πρίζα που λέμε .
Αν και εδώ με το dct σε μπριζονει λίγο και το πας τσίτα το γκάζι .
Το δούλεψα στο sport mode και στο standard και πραγματικά δεν χρειάστηκε να επέμβω καθόλου στα ανεβάσματα και στα κατεβασματα . Πέραν να πω οτι σε φανάρια που μου έτυχε 2-3 φορές μέχρι τα 100χλμ και λόγο του dct επιταχύνει αρκετά γρήγορα που αφήνεις πίσω σου μηχανές μεγαλύτερον κυβικών για πλάκα .
κάποιες λίγες στροφές που πήρα λόγο του ότι το τεστ έγινε στην Αθήνα το είδα πολύ θετικό και πρόθυμο να πλαγιάσει και σε αυτό βοηθάνε οι διάμετρος των τροχών και το χαμηλό του κέντρο βάρους .
Παρόλα αυτά στις επιτόπιες μανούβρες δεν είναι και παπί . Το τιμόνι κόβει αρκετά αλλά το τουαρεγκ μου φαίνεται πιο εύκολο . Ίσως είναι και το μεταξόνιο του τέτοιο .
Τον ήχο αυτόν δεν ξέρω πως τον έχουν πετύχει εδώ με αυτό το μοτέρ αλλά ακούγεται σαν αφρικα το x adv . Τουλάχιστον πόρωτικος θα έλεγα .
Τώρα ένα άνοιγμα που έκανα μέχρι τα 140 φαινόταν σταθερό αλλά εκεί είχε αρχίσει ήδη να πέφτει η απόδοση της επιτάχυνσης , οποτε αν κάποιος θα ήθελε να κάνει ένα ταξιδάκι μαζί του ίσως κάπου εκεί να ήταν η ιδανική ταχύτητα ταξιδιού .
Τα φρένα του έχουν την αίσθηση τον Onoff και δεν έχουν αρχικό δάγκωμα αλλά θέλουν πίεση για να πιάσουν , κάτι που εμένα δεν μου άρεσε .
Εργονομικά να πω ότι στα 1,87cm που είμαι κούμπωσα καλά επάνω και Πάταγα κάτω κανονικά .
θεωρώ την τιμή του ακριβή γιαυτο που είναι και πιστεύω είναι για παρακάτω .
εν κατακλείδι είναι μια ξεχωριστή μηχανή που μου έκανε κλικ να την οδηγήσω , θα κρατήσω σαν θετικό
Την ‘’ απλότητα ‘’ του dct σε συνδιασμο με αυτόν τον κινητήρα και την κάρα άνετη θέση οδήγησης που θες να βολτάρεις και να μην κατέβεις από την σέλα του και να Απολαμβάνεις !!!
Επίσης ποιοτικά μου έβγαλε ότι είναι μια αγορά που θα την πάρω σήμερα για τα επόμενα 15 χρόνια .