amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Το "μεσαίο" μοντέλο Κόβε 800 έχει:
Μοτέρ που η ΚΤΜ το έχει πουλήσει στους Κινέζους (εδώ μας χαλάει, τα επίσης πουλημένα μοτέρ CB500, ER6 κλπ όχι), με "κακό" διαβάζω στα σχόλια ψεκασμό (στο 990 είναι ready to race ο κακός ψεκασμός, στο Κόβε και CF moto είναι φωτιά και τσεκούρι)
Επώνυμα περιφερειακά σε ανάρτηση και φρένα
Οπότε το ζήτημα κατά βάση είναι αν το πλαίσιο είναι σωστά ρυθμισμένο και αν τα ηλεκτρικά είναι καλά φτιαγμένα. Δεν είναι ούτε απλά ούτε μικρές δουλειές.
Να θυμίσω όμως ότι δεκαετίες τώρα ο κόσμος είναι απολύτως ΟΚ με τα ηλεκτρικά χάλια των γειτόνων μας με τις 100 χρόνια ιστορικές μάρκες διτρόχων με τις άπειρες νίκες στους αγώνες και τα αποδέχεται ως... "Ιταλική ψυχή".
Εννοείται ότι αν διαλύεται το μηχανάκι στα εξ ων συνετέθη του αξίζει όλο το κράξιμο του πλανήτη. Αλλά αυτό ΘΑ φανεί ΑΦΟΥ πουληθεί και το δούμε στην πράξη. Και... το συγχωρήσαμε στα 950 κάποτε, ήταν "έτσι συμβαίνει" με τα κιβώτια των R1100GS (ή ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μηχανάκι που λατρεύει ο Φοίνικας, το Κ100/κινούμενο χρέπι), τις "ρίγες" και τις αντένες και τις μπίλες ψαλιδιού και τις φλάντζες τροχού και τα hall sensor και τα πριτς ντιρέκτ των 1200 και πόσα ακόμα να θυμηθούμε από πολυτελείς κατασκευές πρώτου κόσμου ακόμα και τώρα. Φαντάσου να βγει κινέζικο με τρόμπα φρένου που ξερνάει υγρά τι έχει για γίνει, για την ΚΤΜ είναι απλά ένα κομμάτι χαρακτήρα, χαχα καλωσήρθατε στον κόσμο μας.
Ακόμα και αν βγάλει 90-95 ίππους (που κάπου εκεί περιμένω το παραγωγής), ακόμα και αν έρθει να είναι 200 κιλά σαν το Τ7 και το tuareg, ΠΑΛΙ θα έχει θέση στην αγορά λόγω επώνυμων περιφερειακών και τιμής. Αν καταφέρουν και τα κάνουν ΟΛΑ χάλια σε ρύθμιση... Άξιοι της μοίρας τους.
Είμαστε ΟΚ με την AJP που κάνει ΤΟ ΙΔΙΟ πράγμα με το PR7, δανεικό μοτέρ και όλα τα άλλα δικά της απλά γιατί υπάρχει περισσότερα χρόνια. Ο ενθουσιασμός που είχε ο Πορτογάλος για το προϊόν του γιατί είναι "τίμιος", ενώ το παιδάκι με το μηχανάκι που ακολουθούσε παγωμένος το αυτοκίνητο των βιομήχανων και τσαλαβουτούσε στις λάσπες μέχρι να δεχτούν ότι ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ και θέλει να το παλέψει και να τον προσλάβουν (και το παλεύει μιά 20ετία...) είναι κατακριτέος. Θυμόμαστε την πρώτη φορά της Χόντα στο ΤΤ;
Προσωπικά δεν κατανοώ ούτε το "ακόμα δεν το είδαμε Γιάννη το βαφτίσαμε" ούτε το "Άρον άρον σταύρωσον αυτόν".
Δεν μπορώ να κρύψω όμως το ότι οι προδιαγραφές που διαβάζω μου αρέσουν (και είναι σαφώς εντός δυνατοτήτων των γνωστών εργοστασίων). Και δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι η κατεύθυνση που έχει πάρει το Τ7 είναι "φορτώνουμε ένα απλό - κοντά στην φιλοσοφία του Κόβε800 - μηχανάκι με πανάκριβα περιφερειακά GYTR" για τον ποζερά που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ και οι υπόλοιποι κυνηγούν άλογα και να τσιμπήσουν τιμές σε μιά ΕΕ που είναι εχθρική στην μοτοσικλέτα και τίγκα στην απαγόρευση.
Μοτέρ που η ΚΤΜ το έχει πουλήσει στους Κινέζους (εδώ μας χαλάει, τα επίσης πουλημένα μοτέρ CB500, ER6 κλπ όχι), με "κακό" διαβάζω στα σχόλια ψεκασμό (στο 990 είναι ready to race ο κακός ψεκασμός, στο Κόβε και CF moto είναι φωτιά και τσεκούρι)
Επώνυμα περιφερειακά σε ανάρτηση και φρένα
Οπότε το ζήτημα κατά βάση είναι αν το πλαίσιο είναι σωστά ρυθμισμένο και αν τα ηλεκτρικά είναι καλά φτιαγμένα. Δεν είναι ούτε απλά ούτε μικρές δουλειές.
Να θυμίσω όμως ότι δεκαετίες τώρα ο κόσμος είναι απολύτως ΟΚ με τα ηλεκτρικά χάλια των γειτόνων μας με τις 100 χρόνια ιστορικές μάρκες διτρόχων με τις άπειρες νίκες στους αγώνες και τα αποδέχεται ως... "Ιταλική ψυχή".
Εννοείται ότι αν διαλύεται το μηχανάκι στα εξ ων συνετέθη του αξίζει όλο το κράξιμο του πλανήτη. Αλλά αυτό ΘΑ φανεί ΑΦΟΥ πουληθεί και το δούμε στην πράξη. Και... το συγχωρήσαμε στα 950 κάποτε, ήταν "έτσι συμβαίνει" με τα κιβώτια των R1100GS (ή ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μηχανάκι που λατρεύει ο Φοίνικας, το Κ100/κινούμενο χρέπι), τις "ρίγες" και τις αντένες και τις μπίλες ψαλιδιού και τις φλάντζες τροχού και τα hall sensor και τα πριτς ντιρέκτ των 1200 και πόσα ακόμα να θυμηθούμε από πολυτελείς κατασκευές πρώτου κόσμου ακόμα και τώρα. Φαντάσου να βγει κινέζικο με τρόμπα φρένου που ξερνάει υγρά τι έχει για γίνει, για την ΚΤΜ είναι απλά ένα κομμάτι χαρακτήρα, χαχα καλωσήρθατε στον κόσμο μας.
Ακόμα και αν βγάλει 90-95 ίππους (που κάπου εκεί περιμένω το παραγωγής), ακόμα και αν έρθει να είναι 200 κιλά σαν το Τ7 και το tuareg, ΠΑΛΙ θα έχει θέση στην αγορά λόγω επώνυμων περιφερειακών και τιμής. Αν καταφέρουν και τα κάνουν ΟΛΑ χάλια σε ρύθμιση... Άξιοι της μοίρας τους.
Είμαστε ΟΚ με την AJP που κάνει ΤΟ ΙΔΙΟ πράγμα με το PR7, δανεικό μοτέρ και όλα τα άλλα δικά της απλά γιατί υπάρχει περισσότερα χρόνια. Ο ενθουσιασμός που είχε ο Πορτογάλος για το προϊόν του γιατί είναι "τίμιος", ενώ το παιδάκι με το μηχανάκι που ακολουθούσε παγωμένος το αυτοκίνητο των βιομήχανων και τσαλαβουτούσε στις λάσπες μέχρι να δεχτούν ότι ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ και θέλει να το παλέψει και να τον προσλάβουν (και το παλεύει μιά 20ετία...) είναι κατακριτέος. Θυμόμαστε την πρώτη φορά της Χόντα στο ΤΤ;
Προσωπικά δεν κατανοώ ούτε το "ακόμα δεν το είδαμε Γιάννη το βαφτίσαμε" ούτε το "Άρον άρον σταύρωσον αυτόν".
Δεν μπορώ να κρύψω όμως το ότι οι προδιαγραφές που διαβάζω μου αρέσουν (και είναι σαφώς εντός δυνατοτήτων των γνωστών εργοστασίων). Και δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι η κατεύθυνση που έχει πάρει το Τ7 είναι "φορτώνουμε ένα απλό - κοντά στην φιλοσοφία του Κόβε800 - μηχανάκι με πανάκριβα περιφερειακά GYTR" για τον ποζερά που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ και οι υπόλοιποι κυνηγούν άλογα και να τσιμπήσουν τιμές σε μιά ΕΕ που είναι εχθρική στην μοτοσικλέτα και τίγκα στην απαγόρευση.