Srider
Βόρειο Μέλος
Επειδή είχα 1290 SΑ 2015 (το λευκό το καλό με το μεγαλό ντεπόζιτο) και 1190R 2016 να αναφέρω πως περίπου είναι έτσι όπως τα λες. Ξέχασες τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις μπρος κ πίσω.Το 1290Τ απ'οσο ξερω ειναι απλα ενα υπερκυβισμενο 1190, με τα ιδια ηλεκτρονικα τα παντα ολα, μεγαλυτερο ντεποζιτο και εργοστασιακα τοποθετημενες θερμαινομενες σελες. Αρα θα εχει περασει φουλ παιδικες ασθενειες και θα ειναι κομπλε.
ΑΛΛΑ! Το 1290 SA βγήκε 3 χρονιές 2015, 16 και 17. Θα απέφευγα το μοντέλο του 2015.
Είχε ένα θέμα με τις μπροστινές αναρτήσεις (στο advrider αναφέρεται με φωτογραφίες, κτλ) και νιώθεις στις λακούβες (χωμάτινες και δρομίσιες) να κοπανάει, για την ακρίβεια ένα "γκαπ" σε κάθε λακούβα.
Το γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί είχα το ίδιο πρόβλημα και το κατάστημα μαζί με την ΚΤΜ δεν ήθελαν να το διορθώσουν. Με ενοχλούσε τόσο πολύ που ήταν ο κύριος λόγος που έδωσα τη μηχανή.
Αν και είναι κοσμητικό το πρόβλημα, δεν έχει πρόβλημα από λειτουργική άποψη.
Στις επόμενες χρονιές διορθώθηκε.
Οι εργοστασιακά θερμαινόμενες σέλες ήταν άχρηστες για εμένα. Εννοώ άλλαξα την μπροστά με την ergo, γιατί ήταν πολυ σκληρή για τα δεδομένα και τα θέλω μου.
Επίσης το 2015 μοντέλο είχε θέμα με την πίσω ανάρτηση η οποία είναι ηλεκτρονική.
Τα φώτα που αναφέρθηκαν είναι ίδια με του 1190 (όχι και τόσο καλά, θέλει cyclops led λάμπα) αλλά έχει και πλαϊνά στο ντεπόζιτο που ανάβουν όταν στρίβει / έχει κλίση η μηχανή.
Δεν τα λες και τόσο έντονα όμως.
Θα το ξαναέπαιρνα για τουριστική μοτό, αλλά 2016 ή 2017 μοντέλο.