KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Το 1290Τ απ'οσο ξερω ειναι απλα ενα υπερκυβισμενο 1190, με τα ιδια ηλεκτρονικα τα παντα ολα, μεγαλυτερο ντεποζιτο και εργοστασιακα τοποθετημενες θερμαινομενες σελες. Αρα θα εχει περασει φουλ παιδικες ασθενειες και θα ειναι κομπλε.
Επειδή είχα 1290 SΑ 2015 (το λευκό το καλό με το μεγαλό ντεπόζιτο) και 1190R 2016 να αναφέρω πως περίπου είναι έτσι όπως τα λες. Ξέχασες τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις μπρος κ πίσω.

ΑΛΛΑ! Το 1290 SA βγήκε 3 χρονιές 2015, 16 και 17. Θα απέφευγα το μοντέλο του 2015.
Είχε ένα θέμα με τις μπροστινές αναρτήσεις (στο advrider αναφέρεται με φωτογραφίες, κτλ) και νιώθεις στις λακούβες (χωμάτινες και δρομίσιες) να κοπανάει, για την ακρίβεια ένα "γκαπ" σε κάθε λακούβα.
Το γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί είχα το ίδιο πρόβλημα και το κατάστημα μαζί με την ΚΤΜ δεν ήθελαν να το διορθώσουν. Με ενοχλούσε τόσο πολύ που ήταν ο κύριος λόγος που έδωσα τη μηχανή.
Αν και είναι κοσμητικό το πρόβλημα, δεν έχει πρόβλημα από λειτουργική άποψη.

Στις επόμενες χρονιές διορθώθηκε.

Οι εργοστασιακά θερμαινόμενες σέλες ήταν άχρηστες για εμένα. Εννοώ άλλαξα την μπροστά με την ergo, γιατί ήταν πολυ σκληρή για τα δεδομένα και τα θέλω μου.

Επίσης το 2015 μοντέλο είχε θέμα με την πίσω ανάρτηση η οποία είναι ηλεκτρονική.

Τα φώτα που αναφέρθηκαν είναι ίδια με του 1190 (όχι και τόσο καλά, θέλει cyclops led λάμπα) αλλά έχει και πλαϊνά στο ντεπόζιτο που ανάβουν όταν στρίβει / έχει κλίση η μηχανή.
Δεν τα λες και τόσο έντονα όμως.

Θα το ξαναέπαιρνα για τουριστική μοτό, αλλά 2016 ή 2017 μοντέλο.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ε οκ τοτε! To μονο μειον του για μενα ειναι οι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις... Οχι οτι ειναι κακες, αλλα δουλευουν για καποιον που ειναι 80 κιλα μαξ, για αντρακλακλαρες σαν κι εμας δεν πιανουν ποτε τη σωστη ρυθμιση.
Το έχω σκεφτεί Κωστή.
Απλά διατηρώ τη γυναικα αδύνατη :D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Επειδή είχα 1290 SΑ 2015 (το λευκό το καλό με το μεγαλό ντεπόζιτο) και 1190R 2016 να αναφέρω πως περίπου είναι έτσι όπως τα λες. Ξέχασες τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις μπρος κ πίσω.

ΑΛΛΑ! Το 1290 SA βγήκε 3 χρονιές 2015, 16 και 17. Θα απέφευγα το μοντέλο του 2015.
Είχε ένα θέμα με τις μπροστινές αναρτήσεις (στο advrider αναφέρεται με φωτογραφίες, κτλ) και νιώθεις στις λακούβες (χωμάτινες και δρομίσιες) να κοπανάει, για την ακρίβεια ένα "γκαπ" σε κάθε λακούβα.
Το γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί είχα το ίδιο πρόβλημα και το κατάστημα μαζί με την ΚΤΜ δεν ήθελαν να το διορθώσουν. Με ενοχλούσε τόσο πολύ που ήταν ο κύριος λόγος που έδωσα τη μηχανή.
Αν και είναι κοσμητικό το πρόβλημα, δεν έχει πρόβλημα από λειτουργική άποψη.

Στις επόμενες χρονιές διορθώθηκε.

Οι εργοστασιακά θερμαινόμενες σέλες ήταν άχρηστες για εμένα. Εννοώ άλλαξα την μπροστά με την ergo, γιατί ήταν πολυ σκληρή για τα δεδομένα και τα θέλω μου.

Επίσης το 2015 μοντέλο είχε θέμα με την πίσω ανάρτηση η οποία είναι ηλεκτρονική.

Τα φώτα που αναφέρθηκαν είναι ίδια με του 1190 (όχι και τόσο καλά, θέλει cyclops led λάμπα) αλλά έχει και πλαϊνά στο ντεπόζιτο που ανάβουν όταν στρίβει / έχει κλίση η μηχανή.
Δεν τα λες και τόσο έντονα όμως.

Θα το ξαναέπαιρνα για τουριστική μοτό, αλλά 2016 ή 2017 μοντέλο.

Γιώργο και η δική μου η χρήση τουριστική θα είναι, άντε να πατάω και κανένα ξερό χώμα τύπου Καλιακούδας. Σχετικά με την μπροστινη ανάρτηση είμαι ενήμερος, αλλά νομίζω δε θα με ενοχλησει αφού οδηγικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Το θέμα με την πίσω ανάρτηση το ακούω πρώτη φορά, ίσως εγώ δεν είμαι ενήμερος.

Αποτελεί dreambike για εμένα και το timing είναι ιδανικό σε αυτήν την περίοδο που δυανυω.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Γιώργο και η δική μου η χρήση τουριστική θα είναι, άντε να πατάω και κανένα ξερό χώμα τύπου Καλιακούδας. Σχετικά με την μπροστινη ανάρτηση είμαι ενήμερος, αλλά νομίζω δε θα με ενοχλησει αφού οδηγικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Το θέμα με την πίσω ανάρτηση το ακούω πρώτη φορά, ίσως εγώ δεν είμαι ενήμερος.

Αποτελεί dreambike για εμένα και το timing είναι ιδανικό σε αυτήν την περίοδο που δυανυω.
εχουμε ενα εδω κατω του 15,την μπροστινη αναρτηση την εχει φτιαξει,δεν εχει θεμα και πραγματικα ειναι λουλουδι...πολυ καλο!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Επειδή είχα 1290 SΑ 2015 (το λευκό το καλό με το μεγαλό ντεπόζιτο) και 1190R 2016 να αναφέρω πως περίπου είναι έτσι όπως τα λες. Ξέχασες τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις μπρος κ πίσω.

ΑΛΛΑ! Το 1290 SA βγήκε 3 χρονιές 2015, 16 και 17. Θα απέφευγα το μοντέλο του 2015.
Είχε ένα θέμα με τις μπροστινές αναρτήσεις (στο advrider αναφέρεται με φωτογραφίες, κτλ) και νιώθεις στις λακούβες (χωμάτινες και δρομίσιες) να κοπανάει, για την ακρίβεια ένα "γκαπ" σε κάθε λακούβα.
Το γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί είχα το ίδιο πρόβλημα και το κατάστημα μαζί με την ΚΤΜ δεν ήθελαν να το διορθώσουν. Με ενοχλούσε τόσο πολύ που ήταν ο κύριος λόγος που έδωσα τη μηχανή.
Αν και είναι κοσμητικό το πρόβλημα, δεν έχει πρόβλημα από λειτουργική άποψη.

Στις επόμενες χρονιές διορθώθηκε.

Οι εργοστασιακά θερμαινόμενες σέλες ήταν άχρηστες για εμένα. Εννοώ άλλαξα την μπροστά με την ergo, γιατί ήταν πολυ σκληρή για τα δεδομένα και τα θέλω μου.

Επίσης το 2015 μοντέλο είχε θέμα με την πίσω ανάρτηση η οποία είναι ηλεκτρονική.

Τα φώτα που αναφέρθηκαν είναι ίδια με του 1190 (όχι και τόσο καλά, θέλει cyclops led λάμπα) αλλά έχει και πλαϊνά στο ντεπόζιτο που ανάβουν όταν στρίβει / έχει κλίση η μηχανή.
Δεν τα λες και τόσο έντονα όμως.

Θα το ξαναέπαιρνα για τουριστική μοτό, αλλά 2016 ή 2017 μοντέλο.

Γιώργο είδες μεγάλη διαφορά με την powerparts σέλα;

Εγώ σκέφτομαι να βάλω σαν και την παρακάτω, αν τελικά δε με βολέψει η εργοστασιακή
εχουμε ενα εδω κατω του 15,την μπροστινη αναρτηση την εχει φτιαξει,δεν εχει θεμα και πραγματικα ειναι λουλουδι...πολυ καλο!!!
Το έχω δει το μηχανάκι σας Μανώλη και το είχα σαν επιλογή, αλλά με έχει κερδίσει ένα άλλο γνωστό σου ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Γιώργο είδες μεγάλη διαφορά με την powerparts σέλα;
Πολυ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τη μαμα. Την προτείνω ανεπιφύλακτα. Με την powerparts σέλα και τα λιγο πιο χαμηλά μαρσπιε του Rade Garage βάραγα 700 χλμ τη μέρα για πλάκα.
Κατέβαινα ατσαλάκωτος αλά 1200 GS/GSA, ξέρουν αρκετοί BMWάκηδες εδω μέσα τι εννοώ!

Βασικά η ενιαία powerparts σέλα μπορεί να φαίνεται καλύτερη στο μάτι πάνω στη μηχανή αλλά οι περισσότεροι σε advrider και facebook λένε οτι δεν αξίζει τα χρήματά της.
Οχι οτι δεν αξίζει τα χρήματά της, αλλά δεν είναι τόσο value for money σε σχέση με τις οδηγού & συνεπιβάτη powerparts σέλες.

Κοίτα τιμούλα το σετ: 279 ευρώ, οδηγού κ σενεπιβάτη

Ενώ η ενιαία στα 487 ευρώ:

Νομίζω θέρμανση στη σέλα δεν τη χρειάζεσαι, μόνο αν σκοπεύεις να διασχίζεις βόρεια Ευρώπη, κι αυτό για να στεγνώνεις γρηγορότερα από βροχή.

Θα σε έχω κατά νου γιατί πουλάνε ανά διαστήματα σέλες για 1190/1290 εδω πάνω
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πολυ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τη μαμα. Την προτείνω ανεπιφύλακτα. Με την powerparts σέλα και τα λιγο πιο χαμηλά μαρσπιε του Rade Garage βάραγα 700 χλμ τη μέρα για πλάκα.
Κατέβαινα ατσαλάκωτος αλά 1200 GS/GSA, ξέρουν αρκετοί BMWάκηδες εδω μέσα τι εννοώ!

Βασικά η ενιαία powerparts σέλα μπορεί να φαίνεται καλύτερη στο μάτι πάνω στη μηχανή αλλά οι περισσότεροι σε advrider και facebook λένε οτι δεν αξίζει τα χρήματά της.
Οχι οτι δεν αξίζει τα χρήματά της, αλλά δεν είναι τόσο value for money σε σχέση με τις οδηγού & συνεπιβάτη powerparts σέλες.

Κοίτα τιμούλα το σετ: 279 ευρώ, οδηγού κ σενεπιβάτη

Ενώ η ενιαία στα 487 ευρώ:

Νομίζω θέρμανση στη σέλα δεν τη χρειάζεσαι, μόνο αν σκοπεύεις να διασχίζεις βόρεια Ευρώπη, κι αυτό για να στεγνώνεις γρηγορότερα από βροχή.

Θα σε έχω κατά νου γιατί πουλάνε ανά διαστήματα σέλες για 1190/1290 εδω πάνω
Ευχαριστώ Γιώργο!
Νομίζω ότι θα πάρω τις μαμά σελες και θα πάω μια βόλτα από το motoK να δω το κόστος για να τις φτιάξω στα μέτρα μου, μαλλον θα μου βγει πιο φτηνά.

Ωστοσω αν πέσει στην αντίληψη σου κάποια powerparts, ρίξε σινιαλο και το βλέπουμε.

Ο λόγος που έβαλα εξαρχής την ενιαία σέλα, είναι το γεγονός ότι το εταίρον ημιση είναι στο ύψος μου, επομένως με τις μαμά σελες θα έχουμε μεγάλη διαφορά στο ύψος με ότι αυτό συνεπάγεται στο θέμα του αέρα που θα τη χτυπάει στο κράνος, εκτός πια και αν ο ανεμοθώρακας της μοτοσυκλέτας κάνει τόσο καλή δουλειά.

Νομίζω με την ενιαία θα μετριαστει αυτό το φαινόμενο, αλλά δεν πρόκειται να δώσω αυτά τα χρήματα που ζητάνε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εντύπωση μεγάλη μου κάνει που σε ένα τέτοιο μηχανάκι υπάρχει πρόβλημα με τη σέλα... Λες και είναι τ700
Μην κράζουμε μόνο τους τζαπαν
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Όντως είναι απαράδεκτη, κ η μονή που είχε από την μάνα του κ η διπλή που πήρα από 1190 μεταχειρισμένη ( την οποία πήγα στο μοτοκ και έφτιαξαν με τζελ 80€, αλλά και πάλι δεν).
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Για το πίσω αμορτισέρ υπάρχει ανάκληση και λύνεται το πρόβλημα.
Για το πιρούνι και το χτύπημα, έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι απόλυτος φυσικά), ότι επίσης είχε υπάρξει ανάκληση.

Οι μαμά σέλες είναι πραγματικά άβολες. Έχω καταλήξει ότι επίτηδες βαζει τόσο χάλια σέλες για να πουλάει τις powerparts. Αφού ξέρει να φτιάχνει τις powerparts, δεν έχει άλλο λόγο να βάζει τόσο άβολες σέλες.

Αρκετοί με παραπανισια κιλά, βάζουν την ανάρτηση στην δεύτερη ρύθμιση (αναβάτης+αποσκευές) και τους βολεύει πολύ περισσότερο.
Προσωπικά δεν το έχω κάνει. Και την απόσβεση την έχω κατά 99% στο comfort (μαγικό χαλί για τα γούστα μου) και στις στριφτερες βόλτες το βάζω στο street (σφιχτό όσο πρέπει για να μην πλέει)
Στο sport γίνονται κούτσουρο, και μάλλον αξίζει μόνο σε δρομους-χαλια του εξωτερικού. Εδώ απλά χοροπηδάει.

Στο off road η ανάρτηση είναι ιδανική για πατημένο δασικό δρόμο και ελαφριές ανωμαλίες.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστώ Γιώργο!
Νομίζω ότι θα πάρω τις μαμά σελες και θα πάω μια βόλτα από το motoK να δω το κόστος για να τις φτιάξω στα μέτρα μου, μαλλον θα μου βγει πιο φτηνά.

Ωστοσω αν πέσει στην αντίληψη σου κάποια powerparts, ρίξε σινιαλο και το βλέπουμε.

Ο λόγος που έβαλα εξαρχής την ενιαία σέλα, είναι το γεγονός ότι το εταίρον ημιση είναι στο ύψος μου, επομένως με τις μαμά σελες θα έχουμε μεγάλη διαφορά στο ύψος με ότι αυτό συνεπάγεται στο θέμα του αέρα που θα τη χτυπάει στο κράνος, εκτός πια και αν ο ανεμοθώρακας της μοτοσυκλέτας κάνει τόσο καλή δουλειά.

Νομίζω με την ενιαία θα μετριαστει αυτό το φαινόμενο, αλλά δεν πρόκειται να δώσω αυτά τα χρήματα που ζητάνε.
Γιάννη αν αντέχει η τσέπη σου βάλε ευθύς εξ' αρχής την powerparts (έστω και τη μονοκόμματη). Το moto-k για μένα πάντα θα είναι μια risky λύση που θα επένδυα πάνω της όταν δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
Έχω πάει από τα παιδιά και έχω συζητήσει, κάνουν πολύ καλή δουλειά σε επίπεδο ταπετσαρίας αλλά το foam που χρησιμοποιούν είναι κλασικό του εμπορίου (στην σωστή πυκνότητα που απαιτείται για κάθε μεταποίηση). Δεν μπορεί να συγκριθεί με το foam που βγαίνει από χυτά καλούπια των εργοστασίων.
Το 990 του κολλητού μου έχει σέλα ανατομική από το moto-k και πρέπει να πω ότι και στην αίσθηση ήταν πραγματικά εκπληκτική, έχω καβαλήσει όμως άλλες περιπτώσεις που δεν μου άρεσαν σε αίσθηση.

anonymous image hosting
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Γιάννη αν αντέχει η τσέπη σου βάλε ευθύς εξ' αρχής την powerparts (έστω και τη μονοκόμματη). Το moto-k για μένα πάντα θα είναι μια risky λύση που θα επένδυα πάνω της όταν δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
Έχω πάει από τα παιδιά και έχω συζητήσει, κάνουν πολύ καλή δουλειά σε επίπεδο ταπετσαρίας αλλά το foam που χρησιμοποιούν είναι κλασικό του εμπορίου (στην σωστή πυκνότητα που απαιτείται για κάθε μεταποίηση). Δεν μπορεί να συγκριθεί με το foam που βγαίνει από χυτά καλούπια των εργοστασίων.
Το 990 του κολλητού μου έχει σέλα ανατομική από το moto-k και πρέπει να πω ότι και στην αίσθηση ήταν πραγματικά εκπληκτική, έχω καβαλήσει όμως άλλες περιπτώσεις που δεν μου άρεσαν σε αίσθηση.

anonymous image hosting
Αυτο ακριβως... Και εγω εχω φτιαξει σελες εκει και κανουν καλη δουλεια..
Αλλα εχω και ενα σετ γνησιες και η ποιοτητα του υλικου μεσα δεν συγκρινεται.
Θα κοιτουσα μονο οτι εχει η ΚΤΜ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι μαμά σέλες είναι πραγματικά άβολες. Έχω καταλήξει ότι επίτηδες βαζει τόσο χάλια σέλες για να πουλάει τις powerparts. Αφού ξέρει να φτιάχνει τις powerparts, δεν έχει άλλο λόγο να βάζει τόσο άβολες σέλες.
Οι μαμα σελες επισης ειναι πιο λεπτες, και πιο χαμηλές, βοηθαει πολυ στο να πουλαει το μηχανακι σε καθε μποι.
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Γιάννη αν αντέχει η τσέπη σου βάλε ευθύς εξ' αρχής την powerparts (έστω και τη μονοκόμματη). Το moto-k για μένα πάντα θα είναι μια risky λύση που θα επένδυα πάνω της όταν δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
Έχω πάει από τα παιδιά και έχω συζητήσει, κάνουν πολύ καλή δουλειά σε επίπεδο ταπετσαρίας αλλά το foam που χρησιμοποιούν είναι κλασικό του εμπορίου (στην σωστή πυκνότητα που απαιτείται για κάθε μεταποίηση). Δεν μπορεί να συγκριθεί με το foam που βγαίνει από χυτά καλούπια των εργοστασίων.
Το 990 του κολλητού μου έχει σέλα ανατομική από το moto-k και πρέπει να πω ότι και στην αίσθηση ήταν πραγματικά εκπληκτική, έχω καβαλήσει όμως άλλες περιπτώσεις που δεν μου άρεσαν σε αίσθηση.

anonymous image hosting
Επίσης δεν ξέρω αν η μοτοκ μπορεί να κρατήσει το θερμαινόμενο στοιχείο στις σέλες.
Αν καταργηθεί, βγάζει warning στα όργανα που δεν ξέρω πως, και αν, σβηνει.
Άσε που, αν και σχεδόν πάντα είναι περιττή η θερμαινόμενη σέλα, σε κάποιες βόλτες που θα έχει κρύο ή/και βροχή, είναι πολύ ωραία η αίσθηση της ζέστης εκεί κάτω ;)

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες!

Ας πάρω το μηχανάκι με το καλό και θα το μονταρω το θέμα αναλόγως.
 
Top Bottom