XR 600, XR 650, XR 400, TT600R, KLX 650R είναι ότι έχει να επιδείξει ο Ιάπωνας σε καλοστημμένα Thumber μέσα στα χρόνια όλα όμως με μανιβέλα και όλα χωρίς κάποιου είδους ανεμοκάλυψη και μεγάλη αυτονομία όπως έχει το 640 adv.
Προτάσεις όπως Tenere (κάθε χρονολογίας), Transalp, Dominator, KLR Κλπ τα βλέπει σε ΜΑΜΑ μορφή το 640 και σκάει στα γέλια!
Ας είναι καλά τα χεράκια η φαντασία και τα πορτοφόλια των διαφόρων κατόχων ανα τον κόσμο που πάντρεψαν αυτά τα μηχανάκια με πιο σωστά περιφερειακά και αναβάθμισαν μοτέρ-φρένα κλπ με τα χρόνια και έχει κάτι να επιδείξει στο βουνό ο Ιάπωνας αλλιώς δεν θα είχε και πολύ Adventure ο σχιστομάτης..
Το TTR μεταξύ των πρώτων που είπα είναι η εξαίρεση, μια φαεινή ιδέα, μια πρόταση ενδεχομένως της Yamaha Italia (δεν ξέρω)που προσέφερε κάτι ιδιαίτερο και ικανό και που μπορείς να βρεις κάποια λίγα κομμάτια ακόμα γιατί σε KLX, XR είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα.
Αν κάποιος ψάχνει σε καινούργιο ικανό Adventure (και όταν λέω ικανό εννοώ με όλο το πακέτο όπως το 640 adv) απογοητεύεται πολύ.
Δεν νοείται να πρέπει να πας σε βαρύ μηχανάκι όπως το 1190 πλέον για να κάνει ταξιδιωτικό χώμα με αξιώσεις. Αλλιώς παίρνεις 690 και χώνεις πάλι λεφτά.
Tenere παίρνεις και ποτέ δεν θα γίνει ακόμα και με πολλά λεφτά όπως πρέπει εκτός αν σκάσεις αρκετά χιλιάρικα και ρίξεις κάποιο κομπλέ WP εμπρός, Full ανάρτηση πίσω, το αλαφρώσεις με εξατμίσεις και ότι άλλο μπορείς και αναβαθμίσεις καλά το μοτέρ να βγάλει λίγο τσαγανό. Τα 4 χιλιάρikα τα θες ΧΑΒΑΛΕ και μετά δεν συμφέρει. Παίρνεις 690 και ρίχνεις πάνω κουστούμι RAllye
Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να θυμηθούν την κατηγορία που λάτρεψε ο κόσμος με το 640 Adv και να προσφέρουν ένα σύγχρονο και τόσο ικανό μηχανάκι στους λάτρεις του ταξιδιωτικού αλλά και δυναμικου χώματος!