KTM 640 ADVENTURE

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Όλοι μας θέλουμε να έχουμε ένα εργαλείο για αγώνες....:ok:...και αν δεν το έχουμε ....:UH:....προσπαθούμε να το φτιάξουμε ....:thumbsdown:....έχουμε ξαναγράψει ότι δεν κάνουμε όλοι για όλα...και πρώτος εγώ.:waiting:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν δεν είχε αυτούς τους απίστευτους κραδασμούς εγώ προσωπικά θα το είχα πάρει.

Ο λόγος που προτίμησα το TTR είναι οτι αυτός ο μονοκύλινδρος του TTR πρώτος είναι αερόψυκτος χωρίς ψυγεία, παραφλού, θερμοστάτες κλπ και δεύτερον δουλευει στρωτά και ομαλά!!

Είναι θέμα προτεραιοτήτων και γούστου. Εγώ προτίμησα να θυσιάσω Μια δεκαριά άλογα για να μπορώ να συμβιώσω με το μοτέρ! Δεν ξέρω πως μπορεί κάποιος να μην ενοχλείται απο τους κραδασμούς του 640 αλλά μια τέτοια μοτοσυκλέτα πρέπει να μπορεί να σε πάει απο Αθήνα Άγραφα π.χ. ένα σαβ/κο και να γράψει και 400 km εθνική. Και με το 640 αυτά τα 400km είναι ένα βασανιστήριο τουλάχιστον για μένα και δεν είμαι και ο πιο παράξενος νομίζω. Έχω κάνει με το XR 250 που είχα μεγάλα ταξίδια και με μικρές τελικές και σέλα άβολη σε σχέση με το 640. Αλλά το 640 και στην Αθήνα μέσα που το οδήγησα λίγο κρέμασε το σαγόνι μου το πως δούλευε. Εϊναι απλά κομπρεσέρ!! Το καταλαβαίνω πως απέφυγαν αντικραδασμικούς και άλλες πατέντες γιατί θα έχανε σε στροφάρισμα αλλά πρέπει να είναι και λίγο ανθρώπινο το μοτέρ.

Σε ένα ταξίδι, μόλις περάσει η ανδρεναλίνη στα δύσκολα-γρήγορα κομμάτια και τις στιγμές που θες να απολαυσεις το τοπίο και να αντέξεις κάποια δύσκολα χιλιόμετρα εθνικής αυτό το κτήνος δεν μπορεί να σε χαλαρώσει, συνεχίζει απλά να είναι κομπρεσέρ! Η απόλαυση ενός ταξιδιού δεν είναι μόνο τα κομμάτια που θα κυνηγήσεις αλλά και όλα τα υπόλοιπα που θα κρουζαρεις, θα απολαυσεις το τοπίο, το βράδυ που θα σε πιάσει ταλαιπωρημένο στην εθνική, την ώρα στον επαρχιακό που θες να ρολάρεις και να ακούσεις λίγο τη φύση.

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με το TTR εχω την πολυτέλεια να πώ πως σε τομείς πλαισίου, αναρτήσεων, φρένων κλπ δεν έκανα κάποιο συμβιβασμό και νομίζω είναι ίσως το μοναδικό εργοστασιακό Japan που μπορεί να ισχυριστεί κάτι τέτοιο!

Και στο θέμα της ΚΤΜ και της απόδοσης και της τεχνογνωσίας. Το ΚΤΜ 450 που είχα είχε ένα απολύτως εκπληκτικό μοτέρ με απίστευτη δύναμη και δεν είχε κραδασμούς ή ελάχιστους!!Αν δεν είχε συντηρηση αγωνιστικού πάνω σε ένα ADV μηχανάκι θα ήταν απλά απολαυστικό...!

Νομίζω το 690 τουλάχιστον είναι ένα πολύ διαφορετικό μοτέρ που δικαιώνει την ΚΤΜ και ξεφευγει πολύ απο τα μειονεκτήματα του 640.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με το TTR εχω την πολυτέλεια να πώ πως σε τομείς πλαισίου, αναρτήσεων, φρένων κλπ δεν έκανα κάποιο συμβιβασμό και νομίζω είναι ίσως το μοναδικό εργοστασιακό Japan που μπορεί να ισχυριστεί κάτι τέτοιο!
Eπειδή είναι Ιταλικό (κι αυτό) γι'αυτό...:p
Δεν υπάρχει Γιαμπάν ευρείας παραγωγής με τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις.:D
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν υπάρχει Γιαμπάν ευρείας παραγωγής με τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις.:D
Αν εννοεις/εννοειτε μονοκυλινδρο μεσαιο on-off, ξεχνας το XR650 και μη μου πεις οτι δεν εχει Ohlins γιατι το αμορτισερ του ειναι πολυ καλης ποιοτητας. Αν ειχε μιζα αυτο το μηχανακι θα ητανε πολυ καλη περιπτωση.


ΥΓ Βαγγελη @tc-drift αυτα που εγραψες παραπανω για το μοτερ του 640 ειναι spot on :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αφου μαλακιζεται η KTM και δεν εβγαλε ενα 690 adv χτυπησει φλεβα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
XR 600, XR 650, XR 400, TT600R, KLX 650R είναι ότι έχει να επιδείξει ο Ιάπωνας σε καλοστημμένα Thumber μέσα στα χρόνια όλα όμως με μανιβέλα και όλα χωρίς κάποιου είδους ανεμοκάλυψη και μεγάλη αυτονομία όπως έχει το 640 adv.

Προτάσεις όπως Tenere (κάθε χρονολογίας), Transalp, Dominator, KLR Κλπ τα βλέπει σε ΜΑΜΑ μορφή το 640 και σκάει στα γέλια!

Ας είναι καλά τα χεράκια η φαντασία και τα πορτοφόλια των διαφόρων κατόχων ανα τον κόσμο που πάντρεψαν αυτά τα μηχανάκια με πιο σωστά περιφερειακά και αναβάθμισαν μοτέρ-φρένα κλπ με τα χρόνια και έχει κάτι να επιδείξει στο βουνό ο Ιάπωνας αλλιώς δεν θα είχε και πολύ Adventure ο σχιστομάτης..:wacky:

Το TTR μεταξύ των πρώτων που είπα είναι η εξαίρεση, μια φαεινή ιδέα, μια πρόταση ενδεχομένως της Yamaha Italia (δεν ξέρω)που προσέφερε κάτι ιδιαίτερο και ικανό και που μπορείς να βρεις κάποια λίγα κομμάτια ακόμα γιατί σε KLX, XR είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα.

Αν κάποιος ψάχνει σε καινούργιο ικανό Adventure (και όταν λέω ικανό εννοώ με όλο το πακέτο όπως το 640 adv) απογοητεύεται πολύ.

Δεν νοείται να πρέπει να πας σε βαρύ μηχανάκι όπως το 1190 πλέον για να κάνει ταξιδιωτικό χώμα με αξιώσεις. Αλλιώς παίρνεις 690 και χώνεις πάλι λεφτά.

Tenere παίρνεις και ποτέ δεν θα γίνει ακόμα και με πολλά λεφτά όπως πρέπει εκτός αν σκάσεις αρκετά χιλιάρικα και ρίξεις κάποιο κομπλέ WP εμπρός, Full ανάρτηση πίσω, το αλαφρώσεις με εξατμίσεις και ότι άλλο μπορείς και αναβαθμίσεις καλά το μοτέρ να βγάλει λίγο τσαγανό. Τα 4 χιλιάρikα τα θες ΧΑΒΑΛΕ και μετά δεν συμφέρει. Παίρνεις 690 και ρίχνεις πάνω κουστούμι RAllye

Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να θυμηθούν την κατηγορία που λάτρεψε ο κόσμος με το 640 Adv και να προσφέρουν ένα σύγχρονο και τόσο ικανό μηχανάκι στους λάτρεις του ταξιδιωτικού αλλά και δυναμικου χώματος!
 
Top Bottom